MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
lekkrrr dude, net zoals je andere PR's :)

Eerste keer dislocations voelt vreemd, na paar keer gaat het vlotjes.
Thanks! Straks nog een keer dislocations doen met moeder haar bezem.
"persoonlijke challange" op die 100kg ja.. je kan het gewoon niet hebben dat ik de 100 eerder haalde dan jou tattie :trollface:

wel goed gedaan hoor:thumbup:
Stiekem ben ik echt jaloers op jouw progressie en ben ik een race aan het houden met jou zonder dat je het weet. :p

ty

Gaat goed hier zo te zien !
Wel netjes gedaan die squat, ben trots op je :p

Training van gisteren:

Upperbody B

Bench Press
10 x 20
10 x 20
5 x 40
10 x 50
10 x 50
10 x 50

T-Bar Row
10 x 20
5 x 35
8 x 60

8 x 60

Barbell Shrug
10 x 20
5 x 40
4 x 50
8 x 70
8 x 70
8 x 70

Dips
5 x BW
5 x BW

Barbell Curl
10 x 20
10 x 20
5 x 25

6 x 30
7 x 30
6 x 30

Hammer Curl
10 x 6
5 x 8
8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar: Matige training... Spierpijn in rechterschouder waardoor ik wat rustiger moest trainen. Hopelijk is het tegen maandag over.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 23:20 ----------

Lowerbody B

Deadlift
10 x 60
10 x 60
5 x 80
5 x 100

5 x 110

Squat
10 x 20
10 x 40
10 x 60

8 x 70
8 x 70
8 x 70

12 x 60 (op laagste punt uitademen en even "pauseren". Paused squats is de juiste naam denk ik)

Legpress
20 x 100
5 x 150
5 x 175
4 x 200
4 x 200
10 x 175
20 x 150

Seated Leg Curl
10 x 20
10 x 40

8 x 60
8 x 60
8 x 60

Standing Calf Raise
10 x #4
8 x #8
5 x #10

8 x #12
8 x #12
8 x #12

Seated Calf Raise
10 x 50
10 x 50

Commentaar: Lekker hard gegaan vandaag. Ik kon m'n quads maar niet vermoeien vandaag... Schouder werkt nog steeds tegen wat het deadliften wat moeilijker maakte. Vooral de lockout was soms "pijnlijk".

Had je niet beter na squatten kunnen deadliften? Aangezien je jouw core veel moet gebruiken bij squatten?

Had je niet beter na squatten kunnen deadliften? Aangezien je jouw core veel moet gebruiken bij squatten?
Ik wissel zwaar squatten en deadliften af.

LB A: zware squats 3 x 5; "lichte" deadlift 5 x 5
LB B: zware deadlift 1 x 5; "lichte" squat 3x 8

Ziet er netjes uit kerel.
Hoe bevallen die zware/lichte dl en squat ?, zal daar zelf komende ook mee starten.
Merkte je het begin dat je core/onderrug langzamer herstelde ?

Zie het nu pas, gefeliciteerd met je 100kg squat!

Ziet er netjes uit kerel.
Hoe bevallen die zware/lichte dl en squat ?, zal daar zelf komende ook mee starten.
Merkte je het begin dat je core/onderrug langzamer herstelde ?
Veel beter zo! Mijn training is vaak al "gedaan" na het deadliften. Ik kon gewoon niet meer zwaar deadliften en zwaar squatten op dezelfde dag. Het ene ging sowieso lijden onder het andere. Op deze manier kan ik blijven verhogen in gewicht op beide oefeningen en hoef ik niets te schrappen.

Van m'n core heb ik nog nooit problemen gehad. Bij die 100kg squat heb ik wel gemerkt dat m'n core nog iets te zwak was om dat gewicht te kunnen houden.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:01 ----------

Zie het nu pas, gefeliciteerd met je 100kg squat!
Thanks! :) Volgend doel is de 1,5xBW squat (dat haal ik binnenkort wel) en 2xBW.

Krijg je geen last van de knietjes?

deze dl / sq combo is idd slimmer tattje

Neen... ??? Waarom zou ik er last van kunnen krijgen. Leuke foto heb je daar. Je ziet de buffheid in je ogen fonkelen.

Met dank aan Robke voor de tip.

Toen ik 2x per week Lb deed kreeg ik gevoelige knietjes, vandaar mijn vraag. Eerste paar weken geen last van maar op den duur begon het te spelen.

Toen ik 2x per week Lb deed kreeg ik gevoelige knietjes, vandaar mijn vraag. Eerste paar weken geen last van maar op den duur begon het te spelen.
Ik heb nog geen last en hiervoor heb ik strontlifts gedaan en toen ook geen last van m'n knieën. Laten we hopen dat het zo blijft. :)

De weegschaal tikte vandaag de 75,6 kg aan :eek: 2 kg meer dan zaterdag. Iets teveel gegeten en gedronken gisteren. :o

goed weekend gehad dus :roflol:

Zondag was de familie hier voor m'n zus haar verjaardag. Dan kan ik toch moeilijk m'n potje rijst en kip eten terwijl de rest zicht volmest met lekker eten? :p

Gisteren weer laat thuis en ik moest nog m'n meals preppen... Training zal ik vanavond wel posten.
Aangezien m'n schouder nog niet beter is heb ik er rond gewerkt. Geen BP en geen schouderoefeningen. Maar wel extra oefeningen voor rug, biceps, triceps. Het was een goede training. Ik stond heel de tijd keihard en vooral m'n triceps na de Rope Pushdowns. Misschien ga ik nog wat oefeningen toevoegen aan m'n schema...

Vandaag squatten en ik heb er verdomd veel zin in! In plaats van verder te gaan met de 85kg en te verhogen met 2,5 ga ik 90kg reppen en eventueel 95 kg voor de laatste set.

Gisteren weer laat thuis en ik moest nog m'n meals preppen... Training zal ik vanavond wel posten.
Aangezien m'n schouder nog niet beter is heb ik er rond gewerkt. Geen BP en geen schouderoefeningen. Maar wel extra oefeningen voor rug, biceps, triceps. Het was een goede training. Ik stond heel de tijd keihard en vooral m'n triceps na de Rope Pushdowns. Misschien ga ik nog wat oefeningen toevoegen aan m'n schema...

Lastig met je schouder zeg, heb je er al lang last van? (Niet echt meegekregen wat je hebt trouwens?)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven