Fitness Seller

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee hoor, het is vorige week begonnen. Gewoon spierpijn naar aanleiding van een verkeerde beweging (denk ik).

Okee, goed mee opletten, voor je het weet is het een ontsteking :rolleyes: Goed dat je er omheen hebt gewerkt.
Hopelijk voor jou is het snel over ;)

Vandaag gaat het al veel beter eigenlijk. Misschien dat ik donderdag weer schouders ga trainen of ik geef het nog wat extra rust als ik voel dat het niet 100% is. Better safe than sorry.

Je LB training is niet slecht man, je begint al steeds betere gewichten te pakken. Hoe je squat en DL afwisseld pak je ook slim aan. Ik zie vanavond wel je training verschijnen!

tattje banned ?

daar issie weer :)

Update van vorige week

Door spierpijn aan m'n schouder heb ik geen benchpress gedaan en m'n schouders niet getraind. Ik heb wel extra oefeningen gedaan voor rug, biceps en triceps. Ik ben ook nog een paar kg bijgekomen! Ik sta momenteel op een magere 75 kg en m'n VP is volgens de spiegel amper gestegen. :)

Ik ga binnenkort m'n dieet aanpassen en zoveel mogelijk zuivel schrappen. Ik sta constant bloated en heb teveel acne. Ik vermoed dat het door de grote hoeveelheden zuivel komt. Misschien ga ik ook een kleine cut doen maar eerst wil ik zien hoe ver ik sta zonder de bloat.

Welcome back :)
Gewicht gaat goed zo te zien en hoe is je schouder nu ?

Yeah buddy!

Welcome back :)
Gewicht gaat goed zo te zien en hoe is je schouder nu ?
Gaat wel goed nu. Gisteren heb ik weer OHP gedaan en ik had geen last. M'n BP is wel nog steeds een ramp...:( Daar probeer ik nu een nieuwe techniek voor. "Ellebogen naar binnen ipv naar buiten" tijdens het pressen. Moeilijk om uit te leggen maar ik kan vanavond wel een filmpje posten van iemand die het over die uitvoering heeft.

Goed dat je weer terug bent! Bench techniek vond ik zelf ook moeilijk, lees dit eens.

hm balen van je schouder, wat is je doel qua gewicht voorlopig? als je vp niet gestegen is in de spiegel dan zou ik neit gaan cutten joh. je zit rond de 10-12% ofzo? of denk je hoger/lager

ik ga zelf tot max 15 voordat ik bewust vet wil gaan verliezen, hou me er nog niet zo mee bezig

Goed dat je weer terug bent! Bench techniek vond ik zelf ook moeilijk, lees dit eens.
Thanks Jay, ik ga dit eens doornemen.

hm balen van je schouder, wat is je doel qua gewicht voorlopig? als je vp niet gestegen is in de spiegel dan zou ik neit gaan cutten joh. je zit rond de 10-12% ofzo? of denk je hoger/lager

ik ga zelf tot max 15 voordat ik bewust vet wil gaan verliezen, hou me er nog niet zo mee bezig
Moeilijk om te zeggen... Een gewicht kan ik niet echt zeggen maar aan 15% zou ik wel beginnen cutten. 80 kg lijkt me wel een mooi (en ambitieus) doel tegen het einde van het jaar. Volgens m'n laatste meting zit ik aan 10% maar ik geloof het zelf niet. Waarschijnlijk eerder rond de 12%.

Zijn er al foto's ?

Cool.. die editie ga ik dan zeker halen :)

ik neuk jou de moeder

In!

Waarom was je banned.

ah hij is er weer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven