Fitness Seller

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Tijdelijke ecto genocide op DBB :sad:

Lowerbody A

Deadlift
10 x 60
10 x 80
5 x 100
3 x 110

3 x 110
1 x 120
1 x 120

Legpress
20 x 100
10 x 150
10 x 175
5 x 200
5 x 200
5 x 200
5 x 200
5 x 200 (VPR)

Seated Leg Curl
10 x 20
10 x 40

8 x 60
8 x 60
8 x 60

Standing Calf Raise
10 x #4
8 x #8
5 x #10

8 x #12
8 x #12
8 x #12

Seated Calf Raise
10 x 50
10 x 50

Commentaar: Normaal gezien moest ik beginnen met squatten maar er was iemand aan het deadliften dus ik kon ofwel wachten ofwel samen met hem deadliften. Tijdens m'n eerste werkset is er iets misgelopen waardoor ik na m'n set opeens pijn in m'n onderrug had. Zwakke deadliftsessie dus... Squats dan maar achterwege gelaten om m'n rug wat te sparen en legpress gedaan. Lekker veel setjes gedaan om te compenseren. Volgende training misschien weer verhogen in gewicht...

Laatst bewerkt:
heb dat ook vaak dat er al iemand bezig is, echt vervelend zeker als je niet mee kunt doen.

vroeg me overigens nog af waarmee je je eiwitten binnen gaat krijgen te compensatie als je met zuivel stopt, ga je dan meer vlees eten oid? of meer whey?

ik denk dat bij mij zeker 30% van mn eiwitten in combi met zuivel is.. smorgens brinta met melk, overdag vaak melk oa bij de whey en savonds nog n pot kwark. komt nog bij dat ik regelmatig met koken kokosmelk oid gebruik :o ben namelijk wel benieuwd of dat voor mij ook positief zou uitpakken

Volledig stoppen ga ik niet doen, maar wel drastisch verminderen. Ik moet het eens uitzoeken en er genoeg tijd voor vrij maken. Maar er bestaan wel veel alternatieven: sojamelk, amandelmelk, kokosnootolie,... Ik denk dat ik gewoon over m'n tolerantiegrens ben en moet minderen. Experimenteren is de boodschap. :o

Tijdelijke ecto genocide op DBB :sad:

vwMin.gif

voor een legpress mag je wel wat hoger in reps gaan zitten :trollface: Dit is geen oefening om kracht op te ontwikkelen

voor een legpress mag je wel wat hoger in reps gaan zitten :trollface: Dit is geen oefening om kracht op te ontwikkelen
Low reps werkt perfect voor m'n huge quads. :cool:

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 14:58 ----------

Belts over WK bro, komt zeker door de belt, ik draag die shit de hele dag, untouchable as phuck
brb schijten met een belt om meer druk te zetten op de core en sluitspier.

Niet lachen vetz*k. :mad: Maar low reps doet wonderen voor m'n quads (srs). Is het dan wel slim om meer reps te doen en lager in gewicht te gaan?

vetz*k? :roflol: Kan ik toch niet aan doen dat jij een hongerlijdend Afrikaantje bent dat moet wachten op
een zakje rijst van Unicef om weer te kunnen eten.

Legpress moet je je quads mee leegpompen. Whatever reps it takes.

Upperbody B

Bench Press
10 x 20
10 x 20
5 x 40
3 x 50
2 x 60
3 x 60
3 x 60

Seated Machine Row
10 x 50
10 x 60
8 x 70

8 x 70
8 x 70

Dumbbell Row
10 x 26
8 x 30
8 x 30

Side Raise
10 x 6
10 x 6

8 x 10
8 x 10
8 x 10

Barbell Shrug
10 x 20
5 x 40
4 x 50
8 x 70
8 x 70
8 x 70

Barbell Curl
10 x 20
10 x 20
5 x 25

8 x 30
8 x 30
8 x 30

Dips
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Rope Pushdown
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Hammer Curl
10 x 6
5 x 8
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Commentaar: Bij de BP goed op techniek gelet en zeer laag in reps gebleven. Ik duw volgens mij meer met m'n schouders. Nu zorg ik ervoor dat de bar net over de onderkant van m'n borst komt en dat ik m'n ellebogen meer naar binnen duw. Benieuwd of het zo zal beteren... Voor de rest een goede training gehad maar die BP verziekt m'n ingesteldheid een beetje. Bij leg days ga ik er echt 100% voor en dit elke keer opnieuw. Ik kijk er echt naar uit. En bij UB merk ik dat ik het minder zie zitten... ****ed up dus.

Lekkere training! Bij bench ellebogen wat naar binnen houden werkt voor mij ook beter, je ontlast je schouders meer. Goed op letten dat je je schouders op de bank hebt liggen en je lats in de bank drukken scheelt ook enorm.

vetz*k? :roflol: Kan ik toch niet aan doen dat jij een hongerlijdend Afrikaantje bent dat moet wachten op
een zakje rijst van Unicef om weer te kunnen eten.

Legpress moet je je quads mee leegpompen. Whatever reps it takes.
Hmm dus eerder wat lager in gewicht gaan en tot failure gaan? Ik doe het soms wel eens (15-20 of zelfs meer) en ik voel m'n quads echt branden maar ik vraag me af in hoeverre het optimaal is voor mij aangezien ik met low reps en "zwaar" gewicht goed gain.

Lekkere training! Bij bench ellebogen wat naar binnen houden werkt voor mij ook beter, je ontlast je schouders meer. Goed op letten dat je je schouders op de bank hebt liggen en je lats in de bank drukken scheelt ook enorm.
Ja dat voelde ik vandaag dus ook tijdens het opwarmen. Tot ik die 60kg nam en dan was ik weer zoals vroeger aan het benchen. :o Volgende keer laat ik ook iemand meekijken naar m'n uitvoering en eventueel "begeleiden" bij het benchen zodat m'n techniek "perfect" is en ik weer op weg ben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven