- Waardering
- 2.135
Wollah waz met jou? n3al sheitan brah
Ik was helemaal niet gebanned.

Bedankt voor het unbannen Diaephi.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wollah waz met jou? n3al sheitan brah
Ik was helemaal niet gebanned.

Bedankt voor het unbannen Diaephi.

ben namelijk wel benieuwd of dat voor mij ook positief zou uitpakken
WK's bannen ze niet.nog nergens last van gehad hoor.. komt wss omdat jullie geen belt om hebben, its not safe without a belt!!

Low reps werkt perfect voor m'n huge quads.voor een legpress mag je wel wat hoger in reps gaan zittenDit is geen oefening om kracht op te ontwikkelen

brb schijten met een belt om meer druk te zetten op de core en sluitspier.Belts over WK bro, komt zeker door de belt, ik draag die shit de hele dag, untouchable as phuck
okeeeeeeeNiet lachen vetz*k.
Maar low reps doet wonderen voor m'n quads (srs). Is het dan wel slim om meer reps te doen en lager in gewicht te gaan?Niet lachen vetz*k.Maar low reps doet wonderen voor m'n quads (srs). Is het dan wel slim om meer reps te doen en lager in gewicht te gaan?
Kan ik toch niet aan doen dat jij een hongerlijdend Afrikaantje bent dat moet wachten op Hmm dus eerder wat lager in gewicht gaan en tot failure gaan? Ik doe het soms wel eens (15-20 of zelfs meer) en ik voel m'n quads echt branden maar ik vraag me af in hoeverre het optimaal is voor mij aangezien ik met low reps en "zwaar" gewicht goed gain.vetz*k?Kan ik toch niet aan doen dat jij een hongerlijdend Afrikaantje bent dat moet wachten op
een zakje rijst van Unicef om weer te kunnen eten.
Legpress moet je je quads mee leegpompen. Whatever reps it takes.
Ja dat voelde ik vandaag dus ook tijdens het opwarmen. Tot ik die 60kg nam en dan was ik weer zoals vroeger aan het benchen.Lekkere training! Bij bench ellebogen wat naar binnen houden werkt voor mij ook beter, je ontlast je schouders meer. Goed op letten dat je je schouders op de bank hebt liggen en je lats in de bank drukken scheelt ook enorm.
Volgende keer laat ik ook iemand meekijken naar m'n uitvoering en eventueel "begeleiden" bij het benchen zodat m'n techniek "perfect" is en ik weer op weg ben.