XXL Nutrition

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja dat voelde ik vandaag dus ook tijdens het opwarmen. Tot ik die 60kg nam en dan was ik weer zoals vroeger aan het benchen. :o Volgende keer laat ik ook iemand meekijken naar m'n uitvoering en eventueel "begeleiden" bij het benchen zodat m'n techniek "perfect" is en ik weer op weg ben.

Tegen mijn max heb ik dat ook hoor. Voel soms ook ineens een steek in mijn schouder, je techniek nog eens onder de loep nemen is ook niet verkeerd. Je kan gauw onbewust een fout maken.

arch je als je gaat benchen? probeer je schouders goed in de bank te drukken.

gewoon voorzichtig aan opbouwen, en idd eens vragen of iemand je techniek kan bekijken of misschien zelfs filmen, kun je het zelf ook zien en hier delen.

vorm gaat voor kracht imo

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteren:
Lowerbody B

Squat
10 x 20
10 x 40
5 x 60
3 x 70
3 x 80
3 x 90
4 x 90
3 x 90

Deadlift
3 x 60
3 x 80

5 x 100
5 x 100
5 x 100

Leg Press
10 x 100
10 x 150
10 x 175 #PumpForRobke
5 x 175
6 x 175

Lever Seated Leg Curl
10 x 25
5 x 40

8 x 60
8 x 60
8 x 60

Seated Calf Raise
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Commentaar: Wat een k*ttraining zeg... :mad: Voorarmen waren echt naar de klote en ik had al heel de dag een ongemakkelijk gevoel in m'n benen. Squatten ging ook totaal niet. Ik was van plan om 3x5 95kg te doen. Toen ik voelde dat het al niet lukt met 90 kg heb ik het maar bij 90 gehouden. Heel de training was zwak en beschamend. Volgende keer beter. :o

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 17:40 ----------

Ik zit sinds kort ook aan de shakies.:cool:

264rywh.jpg

2en3j1i.png

Mirin macro's?

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 17:46 ----------

arch je als je gaat benchen? probeer je schouders goed in de bank te drukken.
Ja hoor, zelfs "teveel". Ik archte als een powerlifter in het begin. Nu arch ik gewoon zoals de meeste BB'ers.
gewoon voorzichtig aan opbouwen, en idd eens vragen of iemand je techniek kan bekijken of misschien zelfs filmen, kun je het zelf ook zien en hier delen.

vorm gaat voor kracht imo
Filmen is helaas geen optie omdat ik nooit een goede hoek heb om te filmen met m'n smartphone. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar het heeft echt geen nut.

Nog steeds leuke training, ik zou blij zijn met zulke gewichten op een goede dag :p

precies, vind je training er niet verkeerd uit zien.
en nu met die shakies ga je echt groeien, al helemaal als je een creatine kuur erbij pakt ;)

Nog steeds leuke training, ik zou blij zijn met zulke gewichten op een goede dag :p

precies, vind je training er niet verkeerd uit zien.
en nu met die shakies ga je echt groeien, al helemaal als je een creatine kuur erbij pakt ;)
Ik ben misschien "te" streng voor mezelf maar alleen zo geraak je vooruit he. Zo'n zelfgemaakte weightgainer is verdomd handig! Het is de eerste keer dat ik het maakte omdat ik echt niet aan m'n kcals zou geraken (en ik was echt lui). In het weekend heb ik het sowieso moeilijker om alles binnen te krijgen dan in de week. En creatine ben ik ook weer mee begonnen. :p Deze keer met laadfase maar ik voel weinig verschil hoor...

Ik ben misschien "te" streng voor mezelf maar alleen zo geraak je vooruit he. Zo'n zelfgemaakte weightgainer is verdomd handig! Het is de eerste keer dat ik het maakte omdat ik echt niet aan m'n kcals zou geraken (en ik was echt lui). In het weekend heb ik het sowieso moeilijker om alles binnen te krijgen dan in de week. En creatine ben ik ook weer mee begonnen. :p Deze keer met laadfase maar ik voel weinig verschil hoor...

was sarcasme man :roflol:

maar eigen gemaakte shakes zijn ideaal, ik drink er zelf 2 per dag.

100 gram havermout
30 gram whey
lepel olijfolie
400 ml water

raad eens hoeveel kcals:rolleyes: en je raakt er dus echt niet vol van...(wel in de blender maken)

was sarcasme man :roflol:

maar eigen gemaakte shakes zijn ideaal, ik drink er zelf 2 per dag.

100 gram havermout
30 gram whey
lepel olijfolie
400 ml water

raad eens hoeveel kcals:rolleyes: en je raakt er dus echt niet vol van...(wel in de blender maken)
No shit sherlock. :roflol: Volgende kuurtje is sowieso pindakaas om m'n angus smeren voor het slapen gaan.
+- 500 kcal? :dunno:

Knal zelf ook altijd home made shakes naar binnen, als jullie toch die van jullie aan het droppen zijn :D
- 250g kwark
- 300 ml melk
- 2 lepels olijfolie
- 1,5 scoop whey
- eventueel fruit

Circa 650 kcal's met 60g eiwit, voor het slapen gaan, exclusief fruit. Maar jij bent gestopt met zuivel of niet Tatt?

Nee nog niet Shady. Ik moet eens genoeg tijd vrijmaken om alles te bekijken. Ik ga sowieso zuivel blijven eten, gewoon minder.

550+

wat is angus:kerst:

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 21:35 ----------

last van lactose dan?
Anus. :lol::lol:

En ja ik vermoed van wel. Ik ga maandag testen doen om het zeker te weten. Meer acne (had er amper last van, nu redelijk wat), constant bloated (ik lijk wel zwanger tegen het einde van de dag), enzovoort.

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 21:38 ----------

vergeet de amandelmelk creampie niet als nakuur
Heb vorige week een fles gekocht. ;)

Upperbody A

Bench Press
10 x 20
10 x 20
10 x 40
10 x 40
10 x 40
5 x 50

Overhead Press
10 x 16
5 x 26
3 x 36
4 x 40
5 x 40
4 x 40

T-Bar Row
10 x 20
10 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Cable Curl
10 x 20
10 x 30
10 x 40

8 x 50
8 x 50
8 x 50
Preacher Curl
8 x 20
8 x 20

Dips
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Hammer Curl
10 x 6
10 x 8
8 x 10
8 x 12
8 x 12

Commentaar: Techniek samen met de uitbater van de gym bekeken voor benchpress en ik ga vanaf nu met een wijde grip benchen. Aandachtspunt was vooral het archen. Ik arch wel goed maar na enkele reps verzwakt het blijkbaar. Een tijdje hoog in reps en lager in gewicht werken om de uitvoering goed onder de knie te hebben.

maak eens een vid dan fag

Heb al geprobeerd pua-meester. :( Is dan gewoon een ****ed up filmpje waar je niets van ziet. Er is altijd wel een phaggot die er langs loopt of de hoek is slecht. Kom gewoon eens met mij trainen, dan kan je me direct tips geven. :o

Heb al geprobeerd pua-meester. :( Is dan gewoon een ****ed up filmpje waar je niets van ziet. Er is altijd wel een phaggot die er langs loopt of de hoek is slecht. Kom gewoon eens met mij trainen, dan kan je me direct tips geven. :o

je bent potverdomme toch geen autist of wel, vraag gewoon iemand om ff te filmen

kom jij maar hier trainen

Lowerbody A

Squat
10 x 20
10 x 40
10 x 60
5 x 80
2 x 90
5 x 95 (Rep PR)
5 x 95
2 x 95 umotm8?!

Deadlift
3 x 60
3 x 80

5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Leg Press #PumpForRobke
10 x 100
10 x 150
6 x 175
8 x 175
7 x 175

Lever Seated Leg Curl
10 x 25
5 x 40

8 x 60
8 x 60
8 x 60

Standing Calf Raise
8 x #12
8 x #12
8 x #12

Seated Calf Raise
10 x 50
10 x 50

Commentaar: Squat ging goed! :) Laatste set heb ik verkloot door de bar verkeerd op m'n traps te leggen. M'n conditie verbetert er ook niet op. Ik ben verdomme gestopt met roken en na 3 reps deadliften ben ik al buiten adem... Zelfs met die 100kg. Binnenkort maar eens m'n longen laten nakijken. Klote astma...:mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven