- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Ja dat voelde ik vandaag dus ook tijdens het opwarmen. Tot ik die 60kg nam en dan was ik weer zoals vroeger aan het benchen.Volgende keer laat ik ook iemand meekijken naar m'n uitvoering en eventueel "begeleiden" bij het benchen zodat m'n techniek "perfect" is en ik weer op weg ben.
Tegen mijn max heb ik dat ook hoor. Voel soms ook ineens een steek in mijn schouder, je techniek nog eens onder de loep nemen is ook niet verkeerd. Je kan gauw onbewust een fout maken.

Volgende keer laat ik ook iemand meekijken naar m'n uitvoering en eventueel "begeleiden" bij het benchen zodat m'n techniek "perfect" is en ik weer op weg ben.
Voorarmen waren echt naar de klote en ik had al heel de dag een ongemakkelijk gevoel in m'n benen. Squatten ging ook totaal niet. Ik was van plan om 3x5 95kg te doen. Toen ik voelde dat het al niet lukt met 90 kg heb ik het maar bij 90 gehouden. Heel de training was zwak en beschamend. Volgende keer beter.

en je raakt er dus echt niet vol van...(wel in de blender maken)

Is dan gewoon een ****ed up filmpje waar je niets van ziet. Er is altijd wel een phaggot die er langs loopt of de hoek is slecht. Kom gewoon eens met mij trainen, dan kan je me direct tips geven.
Laatste set heb ik verkloot door de bar verkeerd op m'n traps te leggen. M'n conditie verbetert er ook niet op. Ik ben verdomme gestopt met roken en na 3 reps deadliften ben ik al buiten adem... Zelfs met die 100kg. Binnenkort maar eens m'n longen laten nakijken. Klote astma...