Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, maar ik had gehoopt dat ik al een verschil zou voelen na een maand ofzo. Zelfs maar een licht verschil... Maar ik ga echt achteruit (denk ik), een onderzoek lijkt me dus geen slecht plan.Hallo, je longen zijn niet 1,2,3 hersteld van jaren misbruik
Daarnaast zou een vorm van cardio ook helpen met het verbeteren ervan.
Toch nette training kerel![]()

als ik buik inhoud helemaal niks maar zodra ik beetje eet en helemaal ontspan heb ik n afrika eiwit buikje. snap ook niet waar dat van komt maar altijd al gehad ondanks het feit of ik nou veel weinig/zuivel eet. gewoon bouw, abs trainen schijnt daarvoor te werken,

Longen moet ik sowieso regelmatig laten controleren door astma en dergelijke. Lactose heb ik ook redenen genoeg voor om te laten testen. Ik ga niet even voor de fun een paar uur in het ziekenhuis gaan zitten omdat het kan.
PR op squats was wel nice. Vorige week zat ik te sukkelen om 90kg te reppen.![]()

Gisteren geen tren gedaan en vandaag ook niet. Ziek, zwak, moe, veel werk, stress,... Vanaf maandag weer trennen.![]()

Ja, dat moet helaas ook eens gebeuren. Doe jij vaak een deload?
Thanks Angelus.
Ja, dat moet helaas ook eens gebeuren. Doe jij vaak een deload?
Thanks Angelus.
nee eigelijk nooit echt deload gedaan, train elke week, heb wel soms dat ik maar 2x kan gaan ipv 3x, of dat t keer wat minder zwaar is, dat zie ik dan als semi-deload

leave joey alone