Fitness Seller

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hallo, je longen zijn niet 1,2,3 hersteld van jaren misbruik ;)
Daarnaast zou een vorm van cardio ook helpen met het verbeteren ervan.

Toch nette training kerel :)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo, je longen zijn niet 1,2,3 hersteld van jaren misbruik ;)
Daarnaast zou een vorm van cardio ook helpen met het verbeteren ervan.

Toch nette training kerel :)
I know, maar ik had gehoopt dat ik al een verschil zou voelen na een maand ofzo. Zelfs maar een licht verschil... Maar ik ga echt achteruit (denk ik), een onderzoek lijkt me dus geen slecht plan.

Stoppen met roken heeft echt niet snel een effect. het kan lang duren en vaak is echte goede verbetering pas na een paar maanden mrkbaar. Lees onderstaande maar. Er gaat tijd overheen.
http://www.ik-stop-met-roken.nl/wat-gebeurt-er-in-je-lichaam-zodra-je-bent-gestopt-met-roken
Maar vertrouw je het niet dan is een onderzoek op zich geen slecht idee. Weet je ook meteen hoe het met je longfunctie gesteld is.

Mooie training trouwens! enne.. Top dat je het niet roken zo goed volhoudt! :thumb:

Het gaat echt goed hoor. Ik denk er wel af en toe aan, maar ik heb niet het gevoel dat ik het "nodig" heb. Als ik tegenslag heb of mij even down voel dan is de nood wel groter maar ook dan kan ik neen zeggen. :o

Mijn gewicht schommelt de laatste tijd dagelijks tussen 74 en 76 kg. Teveel/te weinig drinken? Zou ik m'n waterinname gelijk moeten houden?

Kijk, als je op de moeilijke momenten ook nee kan zeggen heb je eigenlijk het zwaarste achter de rug.

Waarom weeg je dagelijks want dan zijn die schommelingen niet zo vreemd.
Teveel factoren die dan meespelen, zou maximaal wekelijks wegen en volgens sommige is het zelfs beter maandelijks te wegen.

je wilt nu onderzoek laten doen naar lactose? en naar je longen oid mbt stoppen met roken? ik denk dat je jezelf ff op moet peppe, een avond flink zuipen en dan met nieuwe motivatie een training in moet gaan, ik heb het idee dat jij jezelf helemaal gek kan maken, je hebt wel ff met squatten daar weer prtje op reps

en wat betreft zwangerschapsbuikje op het eind v/d dag, dat heb ik ook :roflol: als ik buik inhoud helemaal niks maar zodra ik beetje eet en helemaal ontspan heb ik n afrika eiwit buikje. snap ook niet waar dat van komt maar altijd al gehad ondanks het feit of ik nou veel weinig/zuivel eet. gewoon bouw, abs trainen schijnt daarvoor te werken,

Longen moet ik sowieso regelmatig laten controleren door astma en dergelijke. Lactose heb ik ook redenen genoeg voor om te laten testen. Ik ga niet even voor de fun een paar uur in het ziekenhuis gaan zitten omdat het kan. :)

PR op squats was wel nice. Vorige week zat ik te sukkelen om 90kg te reppen. :roflol:

Laatst bewerkt:
Longen moet ik sowieso regelmatig laten controleren door astma en dergelijke. Lactose heb ik ook redenen genoeg voor om te laten testen. Ik ga niet even voor de fun een paar uur in het ziekenhuis gaan zitten omdat het kan. :)

PR op squats was wel nice. Vorige week zat ik te sukkelen om 90kg te reppen. :roflol:

hmm das zuur dan, wel goed dat je evengoed doorzet met trainen ;)

Gisteren geen tren gedaan en vandaag ook niet. Ziek, zwak, moe, veel werk, stress,... Vanaf maandag weer trennen. :)

mooie trenningen tatt

lekker getrained ouwe

Goed dat je ook op moeilijke momenten nee kan zeggen tegen het roken. Dat is vaak het punt waarop het bij vellen misgaat. Dus TOP! Hou dat zo vol.
Met lactose.. je kan het laten testen ja. Maar als je het nu zo goed als niet meer gebruikt en je voelt je er beter bij dan kan je het ook gewoon zo laten. Das eigenlijk al genoeg test zou ik dan zeggen.

Ja, dat moet helaas ook eens gebeuren. Doe jij vaak een deload?

Thanks Angelus.

nee eigelijk nooit echt deload gedaan, train elke week, heb wel soms dat ik maar 2x kan gaan ipv 3x, of dat t keer wat minder zwaar is, dat zie ik dan als semi-deload

Hey belg met zelfde stats op 1cm grote hoofd na.

[mirinstrengk]

Hoe doe jij zoveel dlen?! Je squat is ook ziek hoog.

Doe is benen picca! Waarom kan ik niet zoveel op dezelfde stats?

[/mirinstrengk]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven