MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes man. Ik vraag me eig af hoe jij zo veel kan dlen. Heb je enige tips voor mij, van fouten die je zelf gemaakt hebt?

Train je bp niet op kracht?

• Topic Starter Topic Starter
Netjes man. Ik vraag me eig af hoe jij zo veel kan dlen. Heb je enige tips voor mij, van fouten die je zelf gemaakt hebt?

Train je bp niet op kracht?
Bankdrukkert doe ik nu met laag gewicht om aan m'n techniek te werken. En zo veel dl ik nu ook niet. Enige tip dat ik je kan geven is: let op je uitvoering en doe gewoon de oefening. ;)

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

probeer ju alleen maar te help hoor met ju arrogante hoofd enzo ffffuuuuuu

??????:mad::cool::cool::cool:
Tog bedankt Stefan.

Fijne avond,

nardine o mouk

tattiboii niet zo sterk he bes wel jmmr is da, da wel. hell97 doet ook zo tienkilo hamer kurlen. jammr. meer eten tot siensz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hell69 is nie natty en ik ben halfnatty, moeilijk te vergelyk. heb best brede voorarm van fapper

Bedoelen jullie nou mij :roflol: ?
Ik ben natty tatt, ik own jou gewoon bijna, zou maar op schieten :o

Edit: Nja..is ook wel het enige :roflol:

Natty97 ofwa Markus.

Lowerbody B

Deadlift
8 x 67,5
5 x 80
3 x 95
1 x 105

1 x 120
1 x 135 (PR)
4 x 0 x 140 (fail)

Squat
10 x 35
10 x 50
5 x 60
8 x 70
8 x 70
8 x 70

Leg Press
10 x 100
10 x 150
7 x 175
7 x 175
6 x 175

Lever Seated Leg Curl
10 x 25
5 x 40

8 x 60
8 x 60
8 x 60

Seated Calf Raise
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Commentaar: Vorige keer (4-5 trainingen geleden) heb ik met veel moeite de 130kg gedeadlift en nu 135kg zonder al te veel moeite. Ik heb gemerkt dat de liftoff zwak was maar zodra hij 3-4cm van de grond was ging het vanzelf, lockout was ook perfect. Straks eens kijken hoe ik m'n liftoff kan verbeteren. Ik was eigenlijk van plan om 140kg te halen vandaag maar dat is niet gelukt. Combinatie van een zwakke liftoff en focus die niet goed was. Ik had mezelf ook voorgenomen om maximum 3 keer te proberen maar de koppige ezel in mij kwam weer naar boven... Het opgeven na de 5e keer was voor mij dan ook zwaarder dan het liften zelf. :o Verder netjes getraind maar die deadlifts hebben me gesloopt.

Voor de deadlift heb ik een nieuwe methode gebruikt om naar m'n max toe te werken.
De 100% is wat m'n nieuwe 1RM zou moeten zijn. Het is ook de bedoeling om m'n oude PR niet te liften maar dat gewicht gewoon over te slaan. De gewichten zijn afgerond naargelang de schijven die beschikbaar zijn.
Wbaqh8b.png

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Laat je je dat zomaar zeggen, tattyboi?
Ik neuk jullie allemaal de moeder! :)

Laatst bewerkt:
Lekkere pr!

Mooie klappert op die DL brozes!
Zat zelf ook te twijfelen voor 1x135kg maar ben bang voor Snap City op 1RM @ DL :(

NEtjes brooooooooooooo

Gaat laik a train tutututu

mooi die pr's en goed van je dat je focus houdt op techniek op de bp, het blijft een dikke faal van jongens die met halve reps te werk gaan als het gewicht wat hoger ligt.

Rustweekje. :)

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

mooi die pr's en goed van je dat je focus houdt op techniek op de bp, het blijft een dikke faal van jongens die met halve reps te werk gaan als het gewicht wat hoger ligt.
Techniek gaat sowieso voor op alles. Als je iets doet moet je het goed doen.

Volgende week maar 3 dagen trainen door de feestdag + weer een shitload aan werk.
Ik maak er het beste van en ga eens een Push/Pull/Legs schema doen. Ik ga ook eens proberen om havermout te schrappen en het te vervangen door bijvoorbeeld een rijstshake ofzo. Het schijnt dat havermout ook voor bloat kan zorgen.

Vandaag een juicy training? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven