mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
hehehehe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehehehe
Mag niet met vreemden op whatsapp van m'n moeder. Sorry jongens.
lekker nummertje man
kun je kort uitleggen wat: Pull the slack out of the bar betekent?
lekker nummertje man
kun je kort uitleggen wat: Pull the slack out of the bar betekent?
de barbell heeft altijd beetje bewegingsruimte zonder dat de schijven van de grond af gaan. Dus eerst spanning zetten en die ''slack'' eruit halen, als je dat niet doet versnel je en knal je figuurlijk tegen een muur aan. Met alle biceps snaps van dien.

Geen last meer van.

Ik voel toch een groot verschil. Ik moet echt meer logs volgen bij de powerlifters want ik lees vaak interessante tips.de barbell heeft altijd beetje bewegingsruimte zonder dat de schijven van de grond af gaan. Dus eerst spanning zetten en die ''slack'' eruit halen, als je dat niet doet versnel je en knal je figuurlijk tegen een muur aan. Met alle biceps snaps van dien.
Beter bekend onder de noemer: phaggot.Je kan ook speling (slack) in je lichaam hebben, niet alleen in barbell![]()
Ik heb een mooie grote ronde bulkbuik. Dit weekend heb ik die vraag ook gehad.

Geen lactose intolerantie. Gluten intolerantie is ook onwaarschijnlijk volgens de dokter. Het is wel zo dat vanaf een bepaald punt de lactose verwerking niet meer optimaal is (dit is bij iedereen zo). Dus ik zou m'n voedingsschema eens moeten fine-tunen en kijken wat er gebeurt. Hij heeft me ook een supplement gegeven (Cerevisia) om dagelijks te gebruiken. Gewoon gist als ik me niet vergis.