Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een machine (zie foto). Die # staat voor het nummer dat op het blok staat. Het gewicht per blok is onbekend.![]()

Balansproblemen heb ik ook bij de reverse calf raiseIrritant dat er geen gewicht op staat. Ikzelf doe calf raise in de smith machine, het zou ook los kunnen, maar ik ben te lui om die balans te zoeken![]()
Ik ben in mei 2013 begonnen met stronglifts en in juli verder gedaan met m'n huidige schema + voedingsschema.Goed bezig, hoe lang train je eigenlijk al?
Schijf/plaat is doorgaans 5kg ps. Dan zou je op 70kg komen.

Ik heb geen probleem met Nederlanders hoor.

Balansproblemen heb ik ook bij de reverse calf raise![]()
Ik ben in mei 2013 begonnen met stronglifts en in juli verder gedaan met m'n huidige schema + voedingsschema.
En er zijn verschillende formaten van blokken...
Ik heb geen probleem met Nederlanders hoor.![]()
Gaat prima hahaDeze week heb ik ze nog niet gedaan. Ik deed ze gewoon los met dumbbells maar het is echt een ramp om het goed uit te voeren EN niet om te vallen. (of het ligt aan mij natuurlijk...) Maar in de smith zal het waarschijnlijk beter gaan.Oh serieus die doe je? Ik zat er pas naar te kijken om die te doen, ben benieuwd of het zinvol is namelijk.
Doe je deze dan wel los? Ik hou het lekker bij de smithGaat prima haha
Moet normaal gezien 5x5 zijn. De Gastrocnemius is fast twitch en zou beter moeten reageren op zware gewichten. Ik doe het met tempo X/1/3/2.
Deze week heb ik ze nog niet gedaan. Ik deed ze gewoon los met dumbbells maar het is echt een ramp om het goed uit te voeren EN niet om te vallen. (of het ligt aan mij natuurlijk...) Maar in de smith zal het waarschijnlijk beter gaan.
Moet normaal gezien 5x5 zijn. De Gastrocnemius is fast twitch en zou beter moeten reageren op zware gewichten. Ik doe het met tempo X/1/3/2.
Welkom! Ik reken er eerlijk gezegd op dat ik van jullie iets kan leren.

Dacht dat je het wel kon gebruiken met die 2 mini blokjes

Ik heb ooit een account aangemaakt toen ik wat met m'n verstelbare dumbbells speelde.
Welkom! Ik reken er eerlijk gezegd op dat ik van jullie iets kan leren.
Dacht dat je het wel kon gebruiken met die 2 mini blokjes![]()

Hij probeert me al 3 jaar lang in me reet te nken. Maar ik laat hem nog wat meer zijn best doen, ik wil als een dame behandelt worden.
![]()
Zolang er geen picca van jou is blijf ik de grootste hebben![]()
No homo toch?Hij probeert me al 3 jaar lang in me reet te nken. Maar ik laat hem nog wat meer zijn best doen, ik wil als een dame behandelt worden.

Heel vreemd allemaal...