AndroidHealthClinic

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig, hoe lang train je eigenlijk al?

Schijf/plaat is doorgaans 5kg ps. Dan zou je op 70kg komen.

• Topic Starter Topic Starter
Irritant dat er geen gewicht op staat. Ikzelf doe calf raise in de smith machine, het zou ook los kunnen, maar ik ben te lui om die balans te zoeken :roflol:
Balansproblemen heb ik ook bij de reverse calf raise :roflol:

Goed bezig, hoe lang train je eigenlijk al?

Schijf/plaat is doorgaans 5kg ps. Dan zou je op 70kg komen.
Ik ben in mei 2013 begonnen met stronglifts en in juli verder gedaan met m'n huidige schema + voedingsschema.

En er zijn verschillende formaten van blokken... :p
En dan noemen Belgen de Nederlanders raar volk :scratch:
Ik heb geen probleem met Nederlanders hoor. :o

Balansproblemen heb ik ook bij de reverse calf raise :roflol:

Ik ben in mei 2013 begonnen met stronglifts en in juli verder gedaan met m'n huidige schema + voedingsschema.

En er zijn verschillende formaten van blokken... :p

Ik heb geen probleem met Nederlanders hoor. :o

Oh serieus die doe je? Ik zat er pas naar te kijken om die te doen, ben benieuwd of het zinvol is namelijk.
Doe je deze dan wel los? Ik hou het lekker bij de smith :D Gaat prima haha

Wtf is 5 reps voor calves :roflol:

Not sure if srs.

Oh serieus die doe je? Ik zat er pas naar te kijken om die te doen, ben benieuwd of het zinvol is namelijk.
Doe je deze dan wel los? Ik hou het lekker bij de smith :D Gaat prima haha
Deze week heb ik ze nog niet gedaan. Ik deed ze gewoon los met dumbbells maar het is echt een ramp om het goed uit te voeren EN niet om te vallen. (of het ligt aan mij natuurlijk...) Maar in de smith zal het waarschijnlijk beter gaan.

Wtf is 5 reps voor calves :roflol:

Not sure if srs.
Moet normaal gezien 5x5 zijn. De Gastrocnemius is fast twitch en zou beter moeten reageren op zware gewichten. Ik doe het met tempo X/1/3/2.

Deze week heb ik ze nog niet gedaan. Ik deed ze gewoon los met dumbbells maar het is echt een ramp om het goed uit te voeren EN niet om te vallen. (of het ligt aan mij natuurlijk...) Maar in de smith zal het waarschijnlijk beter gaan.

Moet normaal gezien 5x5 zijn. De Gastrocnemius is fast twitch en zou beter moeten reageren op zware gewichten. Ik doe het met tempo X/1/3/2.

Ik zou het in de smith proberen of sowieso met barbell, mij lijkt het ook lastig om die balans te zoeken namelijk.

in misschien kan ik hier nog wat leren

''Karmaverdeling voor armen.'' Wut? :roflol:

Je traint vanaf mei, maar je bent al 3j lid? :scratch:

Upperbody A

Dumbbell Flies
6 x 8
5 x 8
7 x 8
7 x 8

Overhead Press
5 x 36
5 x 36
5 x 36

Side Raise
8 x 10

Rear Delt Raise
8 x 6
8 x 6
8 x 6
8 x 6

Cable Pulldown

8 x 50
8 x 50
8 x 50

Shrugs
5 x 80
5 x 80
7 x 70

DB Curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Hammer Curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Commentaar: Geen idee wat ik gedaan heb maar tijdens het opwarmen voor bankdrukkert is er iets in m'n trap/schouder geschoten en had ik constant steken bij het pressen. Geen zin in blessure dus BP achterwege gelaten. Had er dan ook weer last van bij side raise ??? Heel vreemd allemaal...

En om toch maar eens een foto te posten:

van mijn eten :trollface:
ShuW67g.jpg

Dit moet dus kip en rijst voorstellen.

als ik eerlijk ben vind ik dat het een hoop bullshit oefeningen zijn en doe je weinig belangrijke oefeningen/compounds

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven