- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
als ik eerlijk ben vind ik dat het een hoop bullshit oefeningen zijn en doe je weinig belangrijke oefeningen/compounds
je zit in de bb sectie bro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik eerlijk ben vind ik dat het een hoop bullshit oefeningen zijn en doe je weinig belangrijke oefeningen/compounds
Kritiek is altijd welkom. Deze compounds heb ik momenteel in mijn schema: bench press, overhead press, cable pulldown; squat, deadlift, legpress. De rest is dan allemaal isolatie.als ik eerlijk ben vind ik dat het een hoop bullshit oefeningen zijn en doe je weinig belangrijke oefeningen/compounds
Ga ergens anders sarcastisch doen.

mmm lekkere picEn om toch maar eens een foto te posten:
van mijn eten
![]()
Dit moet dus kip en rijst voorstellen.
Je bent gewoon jaloers omdat jij in de friendzone zit en Tatt niet
denk er maar eens over na
Ik wens Tatt veel succesIk Had jou daar toch gestoken?denk er maar eens over na

iets met niet goed genoegJa zo is dat moppie.Je bent gewoon jaloers omdat jij in de friendzone zit en Tatt niet

Ik vind het echt jammer dat dit onze vriendschap verpest. Je moet het gewoon aanvaarden en je er over zetten. Ooit ga jij ook zo'n prachtige vrouw als LM vinden.Ik Had jou daar toch gestoken?denk er maar eens over na
Maar nee ben niet jaloersIk wens Tatt veel succes

Schema heb ik zelf in elkaar geprutst.maar heb je dit schema zelf in elkaar gezet? Want flies als eerste oefening is niet zo handig
Normaal gezien doe ik eerst benchpress. Gisteren heb ik iets verkloot tijdens het opwarmen voor de benchpress en daarom dus achterwege gelaten.Eerste keer dat ik dat lees. Ik kan me niet echt inbeelden waarom dat niet zou kunnenIk meende dat isolatie oefeningen nou niet echt thuishoorde in UB/LB schema's.
Met uitzondering van armen.

Schema heb ik zelf in elkaar geprutst.Normaal gezien doe ik eerst benchpress. Gisteren heb ik iets verkloot tijdens het opwarmen voor de benchpress en daarom dus achterwege gelaten.
basis van ub/lb bestaat imo wel uit de grote compounds. Maar als jij liever isolatie oefeningen doet dan is dat ook oké
kijk hier is naar: