indien niet gebruikt voor synthese oid wordt eiwit gewoon omgezet in glucose
overigens wel mee eens dat de standaard onnodig hoog ligt tegenwoordig. 2.2 gram/kg (wat je vaak hoort) is overkill.
ja dus zonde van je eiwitten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
overigens wel mee eens dat de standaard onnodig hoog ligt tegenwoordig. 2.2 gram/kg (wat je vaak hoort) is overkill.
Het blijft sowieso experimenteren. Ik groeide ook met een EKV van 30/50/20...
It's weird that pirates would go from shore to shore looking for buried treasure when the real treasure was in the friendships they were making.
It's weird that pirates would go from shore to shore looking for buried treasure when the real treasure was in the friendships they were making.
Wij hebben 2 oly barbells en die waren alle twee bezet en er stond een wachtrij.
Wij hebben 2 oly barbells en die waren alle twee bezet en er stond een wachtrij.
De andere 3 in de buurt zijn nog erger.Pareltje die sportschool van jou, die zou ik niet inruilen!
Binnenkort verhuis ik en ga ik op zoek naar een nieuwe sportschool.
Goede focus, keiharde pomp, mooie uitvoering,... De BP ging ook veel vlotter en een mooie vloeiende beweging. Ik kijk al uit naar de volgende keer. 
Sowieso!Nice man, volgende upper body sessie verwacht ik 57,5x5x3
hehe ty menlekker hoor, die deadlift van vorige training ook nice trouwens
Niet als ik ze goed wil uitvoeren.
Ik wou eens proberen om kuiten als eerste te nemen op m'n 2e UB dag. Gewoonweg omdat ik vaak lees dat het loont om achterlopende spieren eerst aan te pakken. Uiteindelijk had het vandaag geen (of heel weinig) invloed op m'n deadlift en squat die ik gedaan heb zoals gepland. Het blijft wel een twijfelgeval voor mij.Bijzondere volgorde van oefeningen. Ik zou als ik jou was altijd de zware compounds eerst doen en assistance/aux work daarna pas. Dat maakt het ook makkelijker om aan de hand van je prestatie op die compound lifts je vooruitgang bij te houden.