Fitness Seller

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik wou eens proberen om kuiten als eerste te nemen op m'n 2e UB dag. Gewoonweg omdat ik vaak lees dat het loont om achterlopende spieren eerst aan te pakken. Uiteindelijk had het vandaag geen (of heel weinig) invloed op m'n deadlift en squat die ik gedaan heb zoals gepland. Het blijft wel een twijfelgeval voor mij.

Ah ok. Had ook niet ver genoeg terug gekeken om het te vergelijken met eerdere trainingen eigenlijk maar het viel me gewoon op.

Ik wou eens proberen om kuiten als eerste te nemen op m'n 2e UB dag. Gewoonweg omdat ik vaak lees dat het loont om achterlopende spieren eerst aan te pakken. Uiteindelijk had het vandaag geen (of heel weinig) invloed op m'n deadlift en squat die ik gedaan heb zoals gepland. Het blijft wel een twijfelgeval voor mij.

Als je er tijd voor hebt, kun je eventueel kuiten op een UB dag gooien om te kijken hoe dat bevalt?
Ook redelijk veel gelezen dat kuiten goed groeien als je ze pakt op andere dagen dan je benen (klinkt als bro-science, maar heb het zelf toch een poging gegeven en voelt wel lekker).
Minpunt is dat je UB trainingen dan wel een stuk langer duren dan LB.

• Topic Starter Topic Starter
Upperbody A

Bench Press
5 x 57,5
5 x 57,5
5 x 57,5

Lat Pulldown
8 x 55
6 x 55
7 x 55

Dumbbell Shrugs
8 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Overhead Press
4 x 40
4 x 40
5 x 40

Seated Side Raise
7 x 8
8 x 8
7 x 8

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB Curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10

V-bar Pushdown
8 x 15
8 x 15
8 x 15

Hammer Curl
8 x 10
8 x 10
6 x 12

Commentaar: Weer goed getraind vandaag. Al m'n reps gehaald op de benchpress en er is nog marge om te verhogen. Iemand wees mij er op dat ik mijn buik teveel arch en m'n borst amper. Dus m'n borst blijft "plat". Hier ga ik zeker op moeten letten want ik voel het verschil wel.

Seated side raise was echt moordend voor m'n delts!! Zelfs met minder gewicht zoals vandaag. Lekker! :)

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Als je er tijd voor hebt, kun je eventueel kuiten op een UB dag gooien om te kijken hoe dat bevalt?
Ook redelijk veel gelezen dat kuiten goed groeien als je ze pakt op andere dagen dan je benen (klinkt als bro-science, maar heb het zelf toch een poging gegeven en voelt wel lekker).
Minpunt is dat je UB trainingen dan wel een stuk langer duren dan LB.
M'n trainingen zouden dan echt heel lang worden zoals je zelf aangeeft. Ik denk dat momenteel wat met de volgorde ga spelen en zien hoe dat voor mij werkt.

prima training

schouders wel ingetrokken en naar beneden geduwd?

Je bench waarschijnlijk ;)

Jaja dat daar 57.5x5x3. Next stop 1 plate for reps.

In dat geval: ja, maar nog altijd niet "perfect". Ik los de spanning soms nog op m'n lats tijdens de beweging na een aantal reps.
Jaja dat daar 57.5x5x3. Next stop 1 plate for reps.
Ja trainer! :p

---------- Toegevoegd 25 February 2014 om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 February 2014 om 22:51 ----------

Huidige trainingsmethode:

UB/LB, 2 keer per week
Increased TUT (time under tension) (+ 40 seconden/set = 8 - 10 reps)
Controlled negatives: 4 seconden
Strikte uitvoering en full ROM
Als ik m'n reps niet haal dan ga ik over tot partials
....

Lekkere training mylie

Fuaarkk m'n bulk is echt uit de hand aan het lopen! Ik kom thuis en m'n moeder heeft net wafels gebakken. En niet die pre-made rommel die je in de supermarkt koopt, maar met echte ingrediënten! :meal:

BNwEVx2.jpg

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Ik ga het eens checken. Thanks.

Op naar de 100 kg bench mate!

My Lai :(
Kom je me spotten?

Wafels zien er smakelijk uit, dikke laag slagroom en wat melk hagelslag erop en vreten:eating:

PS: Vandaag was er een documentaire over Miley op TV (wel gezien hoop ik voor je?)

Wafels zien er smakelijk uit, dikke laag slagroom erop en vreten:eating:

PS: Vandaag was er een documentaire over Miley op TV (wel gezien hoop ik voor je?)
Ze zijn echt heerlijk! En ik kijk niet naar de TV dus ik heb het gemist. :( Was het een beetje de moeite?

Ze zijn echt heerlijk! En ik kijk niet naar de TV dus ik heb het gemist. :( Was het een beetje de moeite?

Heb maar 10 minuten gekeken, stukje wat ik zag ging geloof ik over dat zij een relatie iets had met die gast van de Jonas brothers.

Hey homo waarom is jullie verkering uit?
tfw no gf
Heb maar 10 minuten gekeken, stukje wat ik zag ging geloof ik over dat zij een relatie iets had met die gast van de Jonas brothers.
Pff wat doet ze met zo'n nerds :S

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Lowerbody A

Squat
8 x 80
8 x 80
7 x 80

Hacksquat
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Lying Leg curl
8 x #7
8 x
8 x

Standing Calf raise
5 x #16

5 x #16
5 x #16

Seated Calf Raise
8 x 45
8 x 45
8 x 45

Commentaar: Squats gingen echt veel te gemakkelijk! Ik heb nog een kleine aanpassing gedaan aan m'n uitvoering voor de squat en hacksquat: "proberen" om je voeten van elkaar weg te schuiven (zijwaarts) terwijl je squat. Misschien onduidelijk omschreven maar het zorgt ervoor dat je quadriceps altijd geflexed blijven tijdens de squat en een serieuze pomp. M'n quads stonden echt op springen na de 2e set.

Je drukte je knieën naar buiten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven