- Waardering
- 2.135
Ik deed/doe niets speciaals met m'n knieën.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik deed/doe niets speciaals met m'n knieën.
Zou ze toch plooien hoor.
Stiff legged squat

Dan "duw" ik ze naar buiten. Naar binnen "duwen" lijkt mij een zeer onnatuurlijke beweging.Zijn meningen over verdeeld. Ben zelf voorstander van naar buiten duwen.
http://breakingmuscle.com/mobility-recovery/moderating-the-knees-in-versus-knees-out-squat-debate

Thanks brah! Next stop: 100kg

Ga jij maar 6 maand deloaden.

huhWat doe jij dan de laatste maanden op dit b*ch gewicht? :c
Daarom wat zwaarder op de legpress gegaan. Uitvoering bleef perfect en zeer gecontroleerd van de eerste tot de laatste rep. Fenomenale pomp! De gym is gesloten van zondag tot en met dinsdag dus ik ga thuis wat moeten aankloten met m'n dumbbells. Klote carnaval. 
Thuis moeten trainen met m'n verstelbare DB's en multifunctioneel fitnesstoestel... Klotecarnaval 
Beter een matige training dan geen. Volgende keer tandje bij steken.ja k*t is dat he, heb geluk dat hier de gym wel open was net
maargoed lijkt alsof je wel iets gedaan hebt, maar meeste zegt me niks
huh
Uitvoering > gewicht, homofiele fl**ker van me. En met die 4 seconden eccentrische fase voelt het lekker zwaar aan. M'n biceps is trouwens weer aan het groeien sinds ik zo train.Curlen met 10kg? Dat moet toch wel zwaarder kunnen negroïde homo van me.