- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Mooi om te zien dat je een fijne vakantie hebt gehad. Heb je nog meer vakantiegifjes?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een week tijd 78kg - 82kg seems legit.
Many lies were told

3 x 5 x 65

Ja zeker!Mooi om te zien dat je een fijne vakantie hebt gehad. Heb je nog meer vakantiegifjes?
Ik update niet dagelijks m'n stats hoor. En e-stats zijn niets voor mij (srs). Maar je hebt gelijk hoor, ik ga hard nu ik weer als een autist m'n kcals en macro's track.In een week tijd 78kg - 82kg seems legit.
Many lies were told
Ik weeg mij wel wekelijks, maar updaten vergeet ik soms wel.Hoeft toch niet in één week te zijn? Niet iedereen staat iedere week op de weegschaal of update iedere week?![]()
Komt door al die eiwitten bro.Ik heb net weer een kg erbij na een maand. Tatt gaat snellor![]()
Vorige week m'n adductor weer geforceerd, waarschijnlijk door te weinig te stretchen op voorhand, waardoor ik deze week geen benen ga trainen. Gewoon superdude 4 keer upper body. 
Dat daar merlijnen
Ik doe sinds kort ook Salsa. Binnenkort beginnen we misschien wel met de Tango.
Thanks Shady. Chicks gaan wel heel jong zijn... Maar je weet wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul, hoe strakker voor de lul.Nette bench, als je chicks gaat hosselen wil ik wel mee naar het concert, voor Miley kom ik niet!

Ik doe sinds kort ook Salsa. Binnenkort beginnen we misschien wel met de Tango.
Thanks Shady. Chicks gaan wel heel jong zijn... Maar je weet wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul, hoe strakker voor de lul.![]()
Je wat?Tatt wanneer neem je weer eens een kijkje op mijn rediatuschkys log?
Onder de elf is alleen voor papa zelf!
7 van 2 ook?
Gelukkig is een kindermond snel gevuld.Dat is wel handig, de meeste 2 jarigen zijn nog niet zo mondig.
ty
GelukkigDat is wel handig, de meeste 2 jarigen zijn nog niet zo mondig.
Ik ben er toch.Gelukkig is een kindermond snel gevuld.
Dank je voor de uitnodiging, maar denk niet dat ik meega naar Miley hoor. Tenzij er ook mannelijke jailbait is.

:$

Zwakke training dus.