Fitness Seller

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoi

1vNE3.gif

Mooi om te zien dat je een fijne vakantie hebt gehad. Heb je nog meer vakantiegifjes?

In een week tijd 78kg - 82kg seems legit.

Many lies were told

Ik heb net weer een kg erbij na een maand. Tatt gaat snellor :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045
Yes!!!

wats je bench
3 x 5 x 65 :cool:
Mooi om te zien dat je een fijne vakantie hebt gehad. Heb je nog meer vakantiegifjes?
Ja zeker!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

O6L4H.gif

In een week tijd 78kg - 82kg seems legit.

Many lies were told
Ik update niet dagelijks m'n stats hoor. En e-stats zijn niets voor mij (srs). Maar je hebt gelijk hoor, ik ga hard nu ik weer als een autist m'n kcals en macro's track.
Hoeft toch niet in één week te zijn? Niet iedereen staat iedere week op de weegschaal of update iedere week?:p
Ik weeg mij wel wekelijks, maar updaten vergeet ik soms wel.

Ik heb net weer een kg erbij na een maand. Tatt gaat snellor :(
Komt door al die eiwitten bro.

Dat dere fat gainz.

• #1.047
Training van gisteren:

Upperbody A

Bench Press

5 x 65 PR
5 x 65
5 x 65

Flies
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Lat Pulldown
7 x 60
6 x 60
6 x 60

DB Shrugs
7 x 40 PR
7 x 40
8 x 40

Seated Side Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB
Curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10

V-bar Pushdown
8 x 15
8 x 15
8 x 15

Hammer Curl

8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar:
Bench blijft lekker gaan. Ik hoop de 3x5x70 te halen voor het einde van m'n bulk... Lekkere PR ook op de DB shrugs. :) Vorige week m'n adductor weer geforceerd, waarschijnlijk door te weinig te stretchen op voorhand, waardoor ik deze week geen benen ga trainen. Gewoon superdude 4 keer upper body. :cool:

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Dat daar merlijnen

Mooie dansmoefs.

Nette bench, als je chicks gaat hosselen wil ik wel mee naar het concert, voor Miley kom ik niet!

• #1.050
Tatt wanneer neem je weer eens een kijkje op mijn rediatuschkys log?

Onder de elf is alleen voor papa zelf!

Welcome back tattieboy :)

• #1.057
ty
Dat is wel handig, de meeste 2 jarigen zijn nog niet zo mondig.
Gelukkig
Gelukkig is een kindermond snel gevuld.

Dank je voor de uitnodiging, maar denk niet dat ik meega naar Miley hoor. Tenzij er ook mannelijke jailbait is.
Ik ben er toch. ;););) :$

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Upperbody B

Bench Press

5 x 67,5 PR
5 x 67,5
3 x 60 :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Flies
5 x 10
7 x 10
6 x 10

Lat Pulldown
8 x 60
6 x 60
8 x 60

DB Shrugs
5 x 40
6 x 40

Seated Side Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB
Curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10

V-bar Pushdown
8 x 15
8 x 15
8 x 15

Hammer Curl

8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar:
BP ging echt heel moeilijk! Geen idee hoe het komt maar alles voelde zwaarder aan. Zelfs bij het opwarmen ging het moeilijk... Volgende keer weer met hetzelfde gewicht en hopelijk een betere dag.

Ik had ook veel last van m'n bicepsaanhechting net na het bench pressen. Ik heb dat soms wel dat het wat "pijnlijk" aanvoelt maar ik kan nog doortrainen. Nu moest ik echt opletten dat ik elke beweging uiterst gecontroleerd deed om er geen last van te hebben. Tegen het einde van de training was het weer zo goed als over. ??? Zwakke training dus.

• #1.058
Nog steeds last van m'n bicepspees... Vandaag rust en morgen weer trainen. Zo heb ik deze week 3 keer UB getraind ipv 4, maar dat zo'n drama is dat niet. Binnenkort nog eens actieve rustweek inplannen.

• #1.059
Upperbody C

Bench Press

5 x 67,5
5 x 67,5
5 x 60

Flies
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Lat Pulldown
8 x 60
7 x 60
8 x 60

DB Shrugs
8 x 36
8 x 36
8 x 36
8 x 36

Seated Side Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB
Curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10

V-bar Pushdown
8 x 15
8 x 15
8 x 15

Hammer Curl

8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar:
Bench Press voelde weer heel zwaar aan... Iets beter dan vorige keer, maar nog altijd moeilijk. Ik heb ook weer moeite om bij m'n werkset de bar uit de haken (of hoe je het ding ook noemt waar de bar op ligt). Ik kan me niet positioneren zoals het hoort en m'n schouders goed de bank indrukken en dan pas de bar uithalen. Ik moet hem eerst uithalen en dan pas goed positioneren. Dat zorgt er natuurlijk voor dat ik tijd verlies en met een zwaar gewicht boven me lig te wriemelen op de bench... Als iemand tips heeft om dit te verbeteren is het zeker welkom. Een spotter is geen optie want ik train alleen en kan moeilijk elke keer aan iemand vragen om me te helpen om de bar er uit te trekken...

Ook weer last van m'n onderste bicepspees net na het bankdrukken. Zou het aan de verhoogde gewicht liggen in korte tijd? Pezen die het nog niet aankunnen ofzo? Erg frustrerend want de rest van m'n training gaat er onder lijden.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Om toch ook iets positiefs te zeggen: M'n rug begint eindelijk goed te groeien dankzij de lat pulldowns, in het begin ging m'n rug amper vooruit met alle soorten rows. M'n armen beginnen langzaam aan te groeien sinds ik m'n nieuwe methode hanteer. Schouders gaan ook lekker hard (vooral front delt). En als ik foto's bekijk van voor ik begin... Serieuze vooruitgang (+- 20kg tot nu toe)! Ik heb veel fouten gemaakt in m'n eerste bulk, maar ook enorm veel bijgeleerd. Ik kijk er naar uit om te cutten en weer keihard te bulken. :)

Waarom zou je niet gewoon telkens vragen of iemand je helpt bij un/racken van de bar ?
Die medewerkers lopen er niet voor niks en anders loopt er wel iemand die genoeg verstand heeft om daarmee te helpen.
Lijkt mij de enige optie aangezien je geen langere armen kunt kweken.

Voor de rest wel nette training en goed dat je progressie boekt met je fysiek :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven