- Waardering
- 2.135
mmm goede training of mmm protonz fart?
Zal het posten als ik thuis ben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmm goede training of mmm protonz fart?
Zal het posten als ik thuis ben.
Beide

mmm

Ga eerst trainen hommel
hou je bek HOU JE BEK
Creatine is niet All True Natural! Maar als ik jou was zou ik me momenteel geen zorgen maken om gewicht. Eet gewoon iets boven onderhoud als je toch maar voor kracht gaat. Op een schema als SS wil je echt niet zwaar bulken hoor.Srs? Ik ben net weer 2 kg afgevallen (creatine stop) en jij zit ff op 84kg... ik eet gvd 3400kcal per dag.
Lekker
En m'n moeder koopt het voor me... Zo slecht is dat toch niet?Creatine is niet All True Natural! Maar als ik jou was zou ik me momenteel geen zorgen maken om gewicht. Eet gewoon iets boven onderhoud als je toch maar voor kracht gaat. Op een schema als SS wil je echt niet zwaar bulken hoor.
---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------
LekkerEn m'n moeder koopt het voor me... Zo slecht is dat toch niet?
wil gewoon ff 85kg zijn joh :SPaar dagen niet gaan schijten en je bent er hoorBruh ik groei op 5 reps beter dan die gekke 10. Maar deed ook geen TUT dus thats why maybe.
Maar will dowil gewoon ff 85kg zijn joh :S
Schijt altijd voor ik ga trainenJa zodra ik in de gym ben moet ik schijten anders schijt ik me hele box vol man. Schijt minstens 4x per dag. CBA to skip schijt day.

Zal het eens bekijken. Ik hou het ook wel redelijk simpel qua voeding... Het begint wel tijd om daar meer tijd in te steken.Meer als dubbel zoveel vezels in volkoren en gewoon overall veel betere waardes

Lekker bezig man vooral na adductor problemen.
Heb je vaker last van ofnie, wil wel masseren (nohooms)
Heb je geen zus of vriendinnen voor die massage? Ik heb liever niet dat mannen aan m'n lijf zitten. 
tfw no gf
Gewoon alles in de blender en dan drink ik het onderweg op. Enkel de eieren eet ik voor ik vertrek.gratz voor je accomplishment op de 24e deze maand
maar eet je srs smorgens bij ontbijt rijst? zou ik echt niet wegkrijgen smorgens, moet vloeibaar zijn voor mij wil dat lukken.