AndroidHealthClinic

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
voedingsschema phag.

Je bent thuis u lie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.087
Lowerbody A

Squat
5 x 80
6 x 80 => epic protein fart midsquat

Leg Press
8 x 175
8 x 175
8 x 175

Hack Squat (1,5 reps, focus op Vastus Medialis)
10 x 25
10 x 25
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Lying
Leg curl
8 x #7
8 x
8 x

Standing Calf raise
5 x #16

5 x #16
5 x #16
5 x #16

Seated Calf Raise
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Commentaar: Gisteren slecht en onrustig geslapen met als resultaat dat ik al heel de dag moe ben. Training wou ik niet overslaan aangezien ik al 2 weken m'n benen niet heb getraind (adductor die moeilijk deed). Squat ging lekker vlot en de bar bleef ook goed liggen (low bar). Volgende training verhogen naar 90 en misschien een setje reppen met 100 kg. Vandaag bewust rustig gehouden om niets te forceren.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

hou je bek HOU JE BEK

F07eDo4.png

En op trainingsdagen komt dit er nog eens bij:
lAmEjfj.png

Laatst bewerkt:
Srs? Ik ben net weer 2 kg afgevallen (creatine stop) en jij zit ff op 84kg... ik eet gvd 3400kcal per dag.

Wit brood bro u srs :roflol:

• #1.090
Srs? Ik ben net weer 2 kg afgevallen (creatine stop) en jij zit ff op 84kg... ik eet gvd 3400kcal per dag.
Creatine is niet All True Natural! Maar als ik jou was zou ik me momenteel geen zorgen maken om gewicht. Eet gewoon iets boven onderhoud als je toch maar voor kracht gaat. Op een schema als SS wil je echt niet zwaar bulken hoor.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Lekker :o En m'n moeder koopt het voor me... Zo slecht is dat toch niet?

Creatine is niet All True Natural! Maar als ik jou was zou ik me momenteel geen zorgen maken om gewicht. Eet gewoon iets boven onderhoud als je toch maar voor kracht gaat. Op een schema als SS wil je echt niet zwaar bulken hoor.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Lekker :o En m'n moeder koopt het voor me... Zo slecht is dat toch niet?

Bruh ik groei op 5 reps beter dan die gekke 10. Maar deed ook geen TUT dus thats why maybe.

Maar will do :( wil gewoon ff 85kg zijn joh :S

Ja zodra ik in de gym ben moet ik schijten anders schijt ik me hele box vol man. Schijt minstens 4x per dag. CBA to skip schijt day.

Meer als dubbel zoveel vezels in volkoren en gewoon overall veel betere waardes

• #1.095
Ja zodra ik in de gym ben moet ik schijten anders schijt ik me hele box vol man. Schijt minstens 4x per dag. CBA to skip schijt day.
Schijt altijd voor ik ga trainen :o
Meer als dubbel zoveel vezels in volkoren en gewoon overall veel betere waardes
Zal het eens bekijken. Ik hou het ook wel redelijk simpel qua voeding... Het begint wel tijd om daar meer tijd in te steken.

Lekker bezig man vooral na adductor problemen.
Heb je vaker last van ofnie, wil wel masseren (nohooms)

• #1.097
Alweer (of nog steeds) last van m'n elleboogpees/bicepsaanhechting... Morgen kan ik sowieso niet trainen en m'n UB en LB training zal ik vrijdag en zaterdag omwisselen zodat er nog een dagje extra rust in zit. Gewicht ga ik ook weer verlagen bij het bankdrukken. Ik moet echt stoppen met dat egoliften :rolleyes:

Lekker bezig man vooral na adductor problemen.
Heb je vaker last van ofnie, wil wel masseren (nohooms)

Als ik niet goed stretch op voorhand heb ik er wel eens last van. Ik weet nog steeds niet hoe het komt. :p Heb je geen zus of vriendinnen voor die massage? Ik heb liever niet dat mannen aan m'n lijf zitten. :D

Zus, nee.
Vriendinnen, :fa:

gratz voor je accomplishment op de 24e deze maand

maar eet je srs smorgens bij ontbijt rijst? zou ik echt niet wegkrijgen smorgens, moet vloeibaar zijn voor mij wil dat lukken.

• #1.100
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven