Fitness Seller

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Waarom zou je niet gewoon telkens vragen of iemand je helpt bij un/racken van de bar ?
Die medewerkers lopen er niet voor niks en anders loopt er wel iemand die genoeg verstand heeft om daarmee te helpen.
Lijkt mij de enige optie aangezien je geen langere armen kunt kweken.

Voor de rest wel nette training en goed dat je progressie boekt met je fysiek :)
Welke medewerkers? :p Er is enkel de uitbater die hier rondloopt en die kan niet overal tegelijkertijd zijn. Ik zie soms mensen die een kwartier wachten voor hij hen komt spotten... En aan iemand anders vragen die er traint is niet veel beter. Dan krijg je mensen die heel te tijd achter je staan en de bar constant vastpakken, mensen die slecht spotten enzovoort... :p Zodra ik verhuis zal ik wel een trainingspartner hebben. Het is wel een vrouw dus ik weet niet of het veel zal helpen... :o

Wie zedde gij?

kan moeilijk elke keer aan iemand vragen om me te helpen om de bar er uit te trekken...

dat kan makkelijk. deed ik ook toen ik nog in een sportschool trainde. met een beetje geluk vraag je iemand die goed kan benchen om een spot en krijg je nog bruikbare tips.

Een spotter is toch voornamelijk voor het helpen bij un/racken van de barbell en hooguit licht assisteren indien nodig.
Dan boeit het niet of het een vrouw of man is.

• #1.066
dat kan makkelijk. deed ik ook toen ik nog in een sportschool trainde. met een beetje geluk vraag je iemand die goed kan benchen om een spot en krijg je nog bruikbare tips.
Och ja, in principe kan het wel en er zijn wel een paar mensen die serieus trainen en niet achterlijk zijn. Misschien volgende keer eens vragen.

VIP-kaarten + meet&greet voor haar concert in het sportpaleis en ik zal één iets doen voor jou (wat je maar wilt ;) )

Een spotter is toch voornamelijk voor het helpen bij un/racken van de barbell en hooguit licht assisteren indien nodig.
Dan boeit het niet of het een vrouw of man is.
Tot ik onverwachts faal en ik daar lig :p Maar je hebt wel gelijk en het is beter dan niets.

Tatt is bang dat hij een boner krijgt als hij de underboob van die chick ziet:o

Sterke beer hoor

Gewoon synthol dan :$ BAM Greg Valentino stylo

• #1.071
  • #1.072
Upperbody A

Bench Press

8 x 60
5 x 65
5 x 70 PR

Flies
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Lat Pulldown
8 x 60
8 x 60

DB Shrugs
8 x 36
8 x 36
8 x 36
8 x 36

Seated Side Raise
5 x 8
8 x 7
8 x 7
8 x 7

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB
Curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10
8 x 10

V-bar Pushdown
8 x 15
8 x 15
8 x 15

Hammer Curl

8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar:
Ik was al heel de dag aan het piekeren over het bankdrukken en ik was klaar om het op te geven en gewoon een tijdje verder te benchen met 60/65 kg omdat het zo nog goed ging voor m'n pezen. Toen het moment was aangebroken heb ik samen met iemand anders gebencht en hem een spot gevraagd voor het unracken. Dat ging perfect, dan maar verhoogd naar 70 om er 2/3 reps uit te halen. En ik haal er 5 uit en er zat wss nog wel een 6e in. :D Uitvoering was perfect en het voelde wel wat zwaar aan. Volgende training weer met 2,5kg verhogen. Voor het einde van m'n bulk ga ik mss toch eens m'n 1rm testen :o

De rest ging ook lekker vlot. Bij de seated side raise heb ik geprobeerd om mijn ellebogen in een andere hoek te houden en ik voel dat m'n side delt veel meer werkt. M'n delts stonden op ontploffen toen ik klaar was. :)

Nette bench man, die 65kg is zelfs weg te laten, mocht je moeite hebben met 72.5kg.
Misschien een idee om te blijven wisselen met sets, bijvoorbeeld 2 a 3 werksetjes draaien op die 72.5kg en een rep-out erachteraan op 60kg bijvoorbeeld.

Wat ik zelf deed: Blijven verhogen tot ik vast kwam te zitten met 5-reppers, vervolgens naar 3-reppers en ook blijven verhogen tot ik vast zat, vervolgens 1RM totdat ik vast zat.
Per rep range minstens (proberen) 2x te verhogen (+5kg) en je zit op +15kg winst in totaal ;)
Kan persoonlijk zijn maar werkte voor mij echt lekker!
Wel per training verhogen met die 2.5kg dan, niet per werkset.

Nette BP Tatt!!

Meer eten is BP omhoog dus. Must eat more but no hungry :S

Lekker bezig hier, scheelt veel als iemand helpt unracken he ;)

• #1.076
Nette bench man, die 65kg is zelfs weg te laten, mocht je moeite hebben met 72.5kg.
Misschien een idee om te blijven wisselen met sets, bijvoorbeeld 2 a 3 werksetjes draaien op die 72.5kg en een rep-out erachteraan op 60kg bijvoorbeeld.

Wat ik zelf deed: Blijven verhogen tot ik vast kwam te zitten met 5-reppers, vervolgens naar 3-reppers en ook blijven verhogen tot ik vast zat, vervolgens 1RM totdat ik vast zat.
Per rep range minstens (proberen) 2x te verhogen (+5kg) en je zit op +15kg winst in totaal ;)
Kan persoonlijk zijn maar werkte voor mij echt lekker!
Wel per training verhogen met die 2.5kg dan, niet per werkset.
Ik denk dat ik ga blijven voortdoen zoals nu (per training verhogen met 2,5kg als ik m'n 3x5 heb behaald de vorige training) en zodra ik weer op een plateau kom zou ik jouw manier eens kunnen proberen. Bedankt voor het meedenken. Tips zijn altijd welkom. :)

Lekker bezig hier, scheelt veel als iemand helpt unracken he ;)
Groot verschil idd!
Nette BP Tatt!!

Meer eten is BP omhoog dus. Must eat more but no hungry :S
Pfff ik zit vandaag al op 3482kcals.... (waaronder 277 gram eiwitten :roflol:)

Whoa, damn veel protein.
Epic eiwit farts of niet ?

mmm

Tatt post eens je voedingsschema.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven