Fitness Seller

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga dan lekker hoog in reps zitten of probeer nieuwe oefeningen.
Persoonlijk vind ik bij een UB/LB alleen dag 1 van beide deload voldoende.
Weekend + 2 deloadtrainingen + woensdag is genoeg rust toch ?.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Ga dan lekker hoog in reps zitten of probeer nieuwe oefeningen.
Persoonlijk vind ik bij een UB/LB alleen dag 1 van beide deload voldoende.
Weekend + 2 deloadtrainingen + woensdag is genoeg rust toch ?.
Het bevalt me wel om het eens rustiger aan te doen. En ik train ook altijd in de 90% range dus na een tijdje begin je dat wel te voelen.

Klopt maar ik ben zelf ook niet van de deloadweekjes.
Neem meestal UB/LB1 als rust (5 totaal rustdagen) en dan UB/LB2 weer knallen zoverre dat kan.

• #1.144
Ik voel me echt ****ing dik :sad:
Het is zelfs zo erg dat ik 2 dates heb afgezegd omdat ik m'n gut niet kan aanzien. Normaal gezien ging ik nog 1-2 weken op onderhoud eten maar **** dat. Vanaf maandag ga ik cutten voor de eerste keer. :) Einddoel is 10%.

Haha 15% dik wtf wat ben ik dan 13% ofzo :S

Ja :( heb ik meer op rug/benen. Heb nog wel zichtbare blokjes. Ga gewoon lekker bloated de zomer in :roflol: dus ben benieuwd.

Als al het vet zich rond de buik en bovenbenen gaat nestelen zie je er al rap dik uit he. :(

30waulw.jpg

• #1.150
Straks de laatste deloadtraining. :) Beetje squatten, deadliften (lang geleden dat ik dat nog gedaan heb), benchen en lat pulldowns.

str8 outta auschwitz op die begin foto hihi.
Goeie progressie vrind ;--)

• #1.152
Als iemand tips heeft mbt mijn opzet om te cutten is dat zeker welkom. Dit is wat ik in gedachten heb:

Trainingsdagen: op onderhoud eten: 3028 kcal
Rustdagen: 500 kcal onder onderhoud: 2528 kcal

Is op onderhoud eten niet "te hoog" op trainingsdagen?

str8 outta auschwitz op die begin foto hihi.
Goeie progressie vrind ;--)

Als iemand tips heeft mbt mijn opzet om te cutten is dat zeker welkom. Dit is wat ik in gedachten heb:

Trainingsdagen: op onderhoud eten: 3028 kcal
Rustdagen: 500 kcal onder onderhoud: 2528 kcal

Is op onderhoud eten niet "te hoog" op trainingsdagen?

Als je het zelf te hoog lijkt, kan je wat lager zitten. Ikzelf maak geen onderscheid tussen rust,- en trainingsdagen. Je kunt bij trainingsdagen misschien 100/200 kcal onder onderhoud gaan zitten (zodat je dus op trainingsdagen 300/400 kcal meer kan eten). Je moet zelf ook een beetje uitzoeken wat voor jou werkt.

Wil je best tips geven maar dan ben je jaren bezig net zoals ik :p

Nu al 500 onder onderhoud. Ik zal de eerste weken met 100 beginnen anders zit je straks vast op een ongewild vet% omdat je te snel bent gegaan.

Ligt voornamelijk aan het volume van je training man.
Als je net zo hard blijft trainen zoals in je bulk, zou ik het zo een poging geven en kcal naar beneden schroeven zodra het te traag gaat.
Ik merk dat mijn trainingen in de cut, tov van de bulk, een stuk minder volume bevatten, waardoor me onderhoud ook gelijk met 200 kcal is gedropt.

Denk dat je met 2900/2400 gelijk goed zit, maar je kunt het eerst zo proberen.

• #1.157
Als je het zelf te hoog lijkt, kan je wat lager zitten. Ikzelf maak geen onderscheid tussen rust,- en trainingsdagen. Je kunt bij trainingsdagen misschien 100/200 kcal onder onderhoud gaan zitten (zodat je dus op trainingsdagen 300/400 kcal meer kan eten). Je moet zelf ook een beetje uitzoeken wat voor jou werkt.
Geen slecht idee. Zo blijf ik altijd zeker onder onderhoud. Thanks

Wil je best tips geven maar dan ben je jaren bezig net zoals ik :p
Ik wil het kort en krachtig doen. Week of 6, max 8.

Nu al 500 onder onderhoud. Ik zal de eerste weken met 100 beginnen anders zit je straks vast op een ongewild vet% omdat je te snel bent gegaan.
Het is geen crashdieet he. In de bulk had ik ook vaak verschillen van 300-400kcal tussen rust- en trainingsdagen. Heb er nog nooit iets van gemerkt.

Ligt voornamelijk aan het volume van je training man.
Als je net zo hard blijft trainen zoals in je bulk, zou ik het zo een poging geven en kcal naar beneden schroeven zodra het te traag gaat.
Ik merk dat mijn trainingen in de cut, tov van de bulk, een stuk minder volume bevatten, waardoor me onderhoud ook gelijk met 200 kcal is gedropt.

Denk dat je met 2900/2400 gelijk goed zit, maar je kunt het eerst zo proberen.
Ik denk dat ik momenteel ga blijven trainen zoals in de bulk. Het is m'n eerste keer dus ik weet niet hoe ik me ga voelen en hoe m'n trainingen zullen gaan met een kcal deficit... Als het moet zal ik me wel focussen op de compounds en de isolatieoefeningen cyclen.

Hmm misschien kun jij mij zometeen dan tips geven want cutten is waardeloos :p

Tatt in de bulk maakt dat toch niks uit dan eet je sws onregelmatig xD.

• #1.160
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven