Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In triceps dan weer wel, die stonden echt keihard. Voor de rest voelde alles wat zwaarder aan dan de vorige keer. Waarschijnlijk door die deloadweek. Volgende UB zou alles weer goed moeten zitten. Wel een awkward moment gehad toen Miley Cyrus begon te spelen op de raido en ik stilletjes begon mee te zingen zonder het door te hebben. 
Dat zeg ik toch niet?Hammer Curl is ook geen bicep oefening maar een brachialiasasadadas die onderarm ding.

DB's om het verschil tussen links en rechts weg te werken.
Dat zeg ik toch niet?
DB's om het verschil tussen links en rechts weg te werken.
Moet je voor de grap eens 3000kcal aan fastfood eten, dan heb je honger plus kotsmisselijkPff ik zit op 3000kcal en ik heb al heel de dag honger![]()

Pfff ik eet misschien 2-3 keer mcdonalds per jaar en het smaakt me zelden. Maar na zo'n grote fastfood maaltijd heb ik ook weer direct honger. Half uurtje later ofzo en ik kan weer zo'n maaltijd naar binnen werken.Moet je voor de grap eens 3000kcal aan fastfood eten, dan heb je honger plus kotsmisselijk![]()
En op rustdagen 2500kcal. Maar het is ook m'n eerste week, en ik ben van plan om het regelmatig bij te stellen.3000kcal Cut ?
Wat is er toch met iedereen die cut op die kcal xD
Pff ik zit op 3000kcal en ik heb al heel de dag honger![]()
Auschwitzdieet?Ik zit op 1550 kcals. Mijn honger valt reuze mee hoor ;0

Dat kan ik wel geloven.Ik heb het idd Auschwitz 2.0 genoemd
tis wel effectief![]()

Of jij moet meer verbranden ofc.Ik zit op 1550 kcals. Mijn honger valt reuze mee hoor ;0

Kan goed zijn hoor. Momenteel komt dat neer op 100kcal onder onderhoud op trainingsdagen. Morgen 2500Die 3000 kcal ga je nog wel achter komen Tatt, been there 2 weeks ago, gelijk kunnen schrappen naar de 2700/2800Of jij moet meer verbranden ofc.

En op rustdagen 2500kcal. Maar het is ook m'n eerste week, en ik ben van plan om het regelmatig bij te stellen.
Squat viel tegen. Ik voelde me nog steeds zwak door die deload. Al bij al niet zo slecht maar ik wou voor de 8 x 90 gaan.
Het is nog maar m'n eerste week.