- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd na een rustweek of deload. Ik voel me niet perse zwak maar alles gaat moeilijker de eerste trainingen. das really not it
Waarom is het niet ideaal volgens jou? Bedoeling van m'n "deload" is eigenlijk gewoon een actieve rustweek te hebben. Volume verlagen, intensiteit verlagen, gewicht verlagen.
Altijd na een rustweek of deload. Ik voel me niet perse zwak maar alles gaat moeilijker de eerste trainingen. das really not it
Waarom is het niet ideaal volgens jou? Bedoeling van m'n "deload" is eigenlijk gewoon een actieve rustweek te hebben. Volume verlagen, intensiteit verlagen, gewicht verlagen.
Is zeker niet ideaal. Maar ik ben zeker dat het volgende training weer stukken beter zal gaan.Las alleen dat je je zwak voelde, das niet ideaal natuurlijk

Is zeker niet ideaal. Maar ik ben zeker dat het volgende training weer stukken beter zal gaan.![]()

Komt in orde man!
Zoiets ja. Ik had meer moeite met recupereren, vaak moe enzovoort.Om welke reden koos je voor een deload dan? Naderde je de grensovergang gainsville-snapcity?
Hopelijk volgende week weer 4 keer.
Verder niets speciaals vandaag. Wel "vroeg" gaan trainen vandaag en dat bevalt me eigenlijk wel. Jammer dat ik het niet met het werk kan combineren.haha ja, ik snapte er echt niets van de vorige keer.
haha ja, ik snapte er echt niets van de vorige keer.
---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Feel good momentje van de dag: ik ben vandaag iemand tegengekomen die ik al een hele tijd niet gezien heb en haar eerste reactie was: "Wow jij bent verandert zeg! Doe je aan bodybuilding ofzo?"
Reactie van Tatt: thx. wat is je nummer?
Reactie van iemand: i have a bf
aw fuk bye
das not it mane
haha ja, ik snapte er echt niets van de vorige keer.
---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Feel good momentje van de dag: ik ben vandaag iemand tegengekomen die ik al een hele tijd niet gezien heb en haar eerste reactie was: "Wow jij bent verandert zeg! Doe je aan bodybuilding ofzo?"
Reactie van Tatt: y-y-you too
aw fuk bye
It sucks to be you. Ik hoor wel vaak dat m'n gezicht mooi voller is nu. Wat ze niet weten is dat ik echt m'n best doe om altijd m'n hoofd recht te houden of ietwat naar boven zodat ze m'n (beginnende) dubbele kin niet zien.Hmmm.. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik krijg alleen maar te horen dat ik een dikke kop heb gekregen![]()

It sucks to be you. Ik hoor wel vaak dat m'n gezicht mooi voller is nu. Wat ze niet weten is dat ik echt m'n best doe om altijd m'n hoofd recht te houden of ietwat naar boven zodat ze m'n (beginnende) dubbele kin niet zien.
tfw 15% bf![]()
En ik heb ook nog een lager vetpercentage dan 15%.. Denk 13/14%Ik had stiekem al een abo. :$ Ik zal af en toe een Miley gif postenI cry everytiemEn ik heb ook nog een lager vetpercentage dan 15%.. Denk 13/14%
Kom mij trouwens ook even volgen. Kun je ook rukken op mijn pics:$
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/armyboys-log-358347/

[/COLOR]Update voeding
Trainingsdagen: 2800 kcal
Rustdagen: 2300 kcal

feelsbadman.jpg