AndroidHealthClinic

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kaal en je deload was niet ideaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
je voelt je zwak door een deload? das not it mane
Altijd na een rustweek of deload. Ik voel me niet perse zwak maar alles gaat moeilijker de eerste trainingen. das really not it
Kaal en je deload was niet ideaal.
Waarom is het niet ideaal volgens jou? Bedoeling van m'n "deload" is eigenlijk gewoon een actieve rustweek te hebben. Volume verlagen, intensiteit verlagen, gewicht verlagen.

Altijd na een rustweek of deload. Ik voel me niet perse zwak maar alles gaat moeilijker de eerste trainingen. das really not it

Waarom is het niet ideaal volgens jou? Bedoeling van m'n "deload" is eigenlijk gewoon een actieve rustweek te hebben. Volume verlagen, intensiteit verlagen, gewicht verlagen.

Las alleen dat je je zwak voelde, das niet ideaal natuurlijk

Om welke reden koos je voor een deload dan? Naderde je de grensovergang gainsville-snapcity?

• #1.187
Komt in orde man!

Om welke reden koos je voor een deload dan? Naderde je de grensovergang gainsville-snapcity?
Zoiets ja. Ik had meer moeite met recupereren, vaak moe enzovoort.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Ik ga nu ook beginnen "experimenteren" met mobility werk als opwarming. Dit op aanraden van iemand in de gym.
Voor lowerbody: DeFranco Agile 8 of de Limber 11 (weet nog niet goed welke ik moet kiezen)
Upperbody: DeFranco Simple Six

• #1.188
Pff laatste twee dagen niet kunnen trainen wegens omstandigheden. Vandaag is de gym gelukkig ook nog open voor een UB training. :) Hopelijk volgende week weer 4 keer.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Upperbody B

Bench Press

5 x 62,5
5 x
62,5
5 x
62,5

Flies
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Lat Pulldown

7 x 60
7 x 60
5 x 60

Seated Side Raise
5 x 8
8 x 8
5 x 8

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB
Curl
8 x 12
8 x 12
8 x 12

V-bar Pushdown
8 x 17,5
8 x 17,5
5 x 17,5

Hammer Curl

8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar: Deze keer wel goede pomp in biceps. :p Verder niets speciaals vandaag. Wel "vroeg" gaan trainen vandaag en dat bevalt me eigenlijk wel. Jammer dat ik het niet met het werk kan combineren.

Helemaal blij met pomp in biceps :p
Nette training.

• #1.190
Helemaal blij met pomp in biceps :p
Nette training.
haha ja, ik snapte er echt niets van de vorige keer.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Feel good momentje van de dag: ik ben vandaag iemand tegengekomen die ik al een hele tijd niet gezien heb en haar eerste reactie was: "Wow jij bent verandert zeg! Doe je aan bodybuilding ofzo?"

Reactie van Tatt: y-y-you too

aw fuk bye

• Like
Waarderingen: mat

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Feel good momentje van de dag: ik ben vandaag iemand tegengekomen die ik al een hele tijd niet gezien heb en haar eerste reactie was: "Wow jij bent verandert zeg! Doe je aan bodybuilding ofzo?"

Reactie van Tatt: thx. wat is je nummer?

Reactie van iemand: i have a bf

aw fuk bye

fixed

Reactie van Tatt: y-y-you too

aw fuk bye

Haha ja had ik 4 maanden geleden ook.

Hmmm.. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik krijg alleen maar te horen dat ik een dikke kop heb gekregen:(

• #1.195
Hmmm.. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik krijg alleen maar te horen dat ik een dikke kop heb gekregen:(
It sucks to be you. Ik hoor wel vaak dat m'n gezicht mooi voller is nu. Wat ze niet weten is dat ik echt m'n best doe om altijd m'n hoofd recht te houden of ietwat naar boven zodat ze m'n (beginnende) dubbele kin niet zien. :roflol:

tfw 15% bf :sad:

It sucks to be you. Ik hoor wel vaak dat m'n gezicht mooi voller is nu. Wat ze niet weten is dat ik echt m'n best doe om altijd m'n hoofd recht te houden of ietwat naar boven zodat ze m'n (beginnende) dubbele kin niet zien. :roflol:

tfw 15% bf :sad:

I cry everytiem:( En ik heb ook nog een lager vetpercentage dan 15%.. Denk 13/14%

Kom mij trouwens ook even volgen. Kun je ook rukken op mijn pics:$

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/armyboys-log-358347/

• #1.197
I cry everytiem:( En ik heb ook nog een lager vetpercentage dan 15%.. Denk 13/14%

Kom mij trouwens ook even volgen. Kun je ook rukken op mijn pics:$

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/armyboys-log-358347/
Ik had stiekem al een abo. :$ Ik zal af en toe een Miley gif posten :o

---------- Toegevoegd 13 April 2014 om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst 12 April 2014 om 23:46 ----------

Update voeding

Trainingsdagen: 2800 kcal
Rustdagen: 2300 kcal

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven