AndroidHealthClinic

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Nog steeds 100 kcal meer dan mij in totaal :mad:
Je hebt de ecto-ness ook goed aangepakt, 84kg @ 15% zijn dezelfde stats als ik!
Ik ben nu wat met m'n schema aan het rommelen. Pfff ontbijtje van 500 kcal en daar moet ik het mee doen tot 12 uur :eek:

Ik ben nu wat met m'n schema aan het rommelen. Pfff ontbijtje van 500 kcal en daar moet ik het mee doen tot 12 uur :eek:

IF brah, IF!
Ik ben pas wakker om 12 uur in het weekend tot 2 uur 's nachts, houd gewoon een schema aan van 15.00-00:00 :roflol:

Merk btw wel dat een dag na de training meer verbrand word dan de 2e dag erna, dus de zaterdag meer dan de zondag. Ga daar zelf nu rekening mee houden met me voeding, dus 2400/2200 bv.

• #1.203
In de week sta ik op om 7 uur en ga ik pas om 23 uur slapen. Dat gaat een serieuze window worden. :p Ik ga nog even zo verder doen en het voor de eerste cut zo simpel mogelijk houden. Ik zou graag wat experimenteren met keto, maar dat zal voor later zijn.

True maar in de week zijn vaak trainingsdagen ;)
Dus dan heb je alsnog 5 meals van 550 kcal per meal of 4 van 700 kcal, not bad toch?

Nice die UB, bench gaat goed. Verhoog je per training met 2,5kg tot je weer vast zit?

Die reacties krijg ik nooit, ik krijg alleen te horen dat ik dik ben geworden.. :(
En het is ook nog eens de waarheid :o

• #1.206
True maar in de week zijn vaak trainingsdagen ;)
Dus dan heb je alsnog 5 meals van 550 kcal per meal of 4 van 700 kcal, not bad toch?
Ik moet me nog eens goed inlezen want ik ken vooral de grote lijnen (redelijk vaag...). Ik was van plan om te beginnen met "Burn the fat, feed the muscle". Ervaring mee?

Nice die UB, bench gaat goed. Verhoog je per training met 2,5kg tot je weer vast zit?

Die reacties krijg ik nooit, ik krijg alleen te horen dat ik dik ben geworden.. :(
En het is ook nog eens de waarheid :o

Heb nu een serieuze deload (10 kg) op de bench en ik verhoog zodra ik al m'n reps behaal (3 x 5) met 2,5kg.

Pff vandaag heb ik serieus last van de monday blues. Ik ben eigenlijk al heel de dag heel productief geweest maar toch bleef ik met dat gevoel zitten. Zelfs nu wil ik liefst blijven zitten in m'n zetel ipv te gaan trainen. Gelukkig heb ik binnenkort verlof. :D

Geen ervaring met die methode man, zal eens googlen ;)

Edit: Boek zie ik, teveel moeite brah. Maar komt neer op veel eten en veel cardio zo te zien?

Laatst bewerkt:
  • #1.208
Lowerbody A

Squat
3 x 80
5 x 80
3 x 90

Leg Press
5 x 200
5 x 200
5 x 200
3 x 200

Lying
Leg curl
12 x #5
12 x

Standing Calf Raise
5 x #14
5 x #14
5 x #14
5 x #14
Seated Calf Raise
8 x 40
8 x 40

Commentaar: Wat een k*ttraining... Alles ging gewoon moeilijk en traag. De reden dat ik bij Lying Leg Curl lager in gewicht en hoger in reps ging was om goed aan de excentrische fase te werken. Daar heb ik namelijk nog wat moeite om m'n kracht over de twee benen te verdelen.

• #1.211
Ik ga nu ook beginnen "experimenteren" met mobility werk als opwarming. Dit op aanraden van iemand in de gym.
Voor lowerbody: DeFranco Agile 8 of de Limber 11 (weet nog niet goed welke ik moet kiezen)
Upperbody: DeFranco Simple Six

Vandaag nog eens de Simple Six (gedeeltelijk omdat ik nog geen bands heb) en het is echt huilen bij sommige oefeningen. Vooral de eerste foamrol oefeningen zijn pijnlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=cgxr6xAB5ZM

Binnenkort krijg ik een langere foamroll (heb nu 1 van 30cm), een lacrosse ball en enkele bands en dan kan ik de oefeningen compleet doen.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Upperbody A

Bench Press

5 x 62,5
5 x
62,5
4 x
62,5

Flies
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Lat Pulldown

6 x 60
7 x 60
5 x 60

Side Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB
Curl
8 x 12
8 x 12
8 x 12

V-bar Pushdown
8 x 17,5
8 x 17,5
5 x 17,5

Hammer Curl

8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar: Weer een k*ttraining.

die mobility shit is awesome,

alleen heb ik geen discipline om het vol te houden als ik blessurevrij ben...

• #1.213
Gooi die 8kg flyes eens even omhoog man. 3 x 8 x 8kg heb je toch geen moeite mee? Denk dat jij echt wel 3 x 8/12 x 12kg kan..

• #1.215
Gooi die 8kg flyes eens even omhoog man. 3 x 8 x 8kg heb je toch geen moeite mee? Denk dat jij echt wel 3 x 8/12 x 12kg kan..
Heb onlangs verhoogd naar 10 en dat is nog net haalbaar. Vandaag was gewoon k*tdag. Veel meer kan ik niet zoals ik ze doe (strikt, 4 sec negatives).

Goed bezig maar zie al een tijdje dezelfde gewichten staan of niet ?.
Soms moet je gewoon verhogen, genoegen nemen met iets mindere vorm en daaraan werken.

• #1.217
Goed bezig maar zie al een tijdje dezelfde gewichten staan of niet ?.
Soms moet je gewoon verhogen, genoegen nemen met iets mindere vorm en daaraan werken.
Als ik kan verhogen (met correcte uitvoering) dan doe ik dat ook. Genoegen nemen met mindere vorm werkt niet voor mij en verhoogt weer de kans op blessures. En ik ben nu toch aan het cutten dus veel verhogen zit er de komende 2 maand niet in hoor.

Ok, als het werkt voor jou dan werkt het.

Nog getraind bromo?

• #1.220
Ik ging net m'n log updaten. :S

Upperbody B

Bench Press

3 x 62,5
2
x 62,5
5 x
62,5
5 x
62,5

Lat Pulldown
8 x 60
8 x 60
7 x 60

DB Shrugs
8 x 24
8 x 24
8 x 24

Side Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Rear Delt Raise
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

DB
Curl
8 x 12
8 x 12
8 x 12

V-bar Pushdown
8 x 17,5
6 x 17,5
7 x 17,5

Hammer Curl

8 x 14 PR?
8 x 14
8 x 14

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

NdxcEt2.jpg

#Cutting#Iifym#InstantRegret#SmaaktNaarKarton

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven