Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het paste gewoon in m'n schema hoor. Waarom zou ik die 4 sec negatives vervangen door 2 sec? Omdat ik toch niets kan opbouwen of om m'n lichaam te sparen in de cut?Ik zou die 4 seconden negatives laten varen.. Gewoon ''normale'' beheerste negatives (+- 2 seconden)
Goede k*tmeal trouwens, ik zonet ook flink wezen cheaten:$
Hoe wil je massa opbouwen met een kcal deficit (zonder AAS)?Waar haal je het idee vandaan dat je niks kan opbouwen in de cut![]()
Geen idee, ik wacht nog op z'n antwoord.Ging het niet om gewichten te verhogen dan ?
Nam aan dat de 2sec inplaats van de 4sec bedoelt was om gewichten te verhogen.
Maar zelfs kracht gaat toch redelijk moeilijk bij de meesten? Ze hadden me wijsgemaakt dat het een Royal Cheese is. Later bleek dat het gewoon een stuk karton met saus was.

De meest recente onderzoeken concluderen dat de "increased time under tension" wel degelijk zorgt voor meer groei. Hier een voorbeeld:Onnodig lange negatives doen niks behalve extra doms veroorzaken.
edit: maar er is wel data die suggereert dat snelle eccentrics misschien beter zijn dan langzame
Als je de full tekst wilt kan ik hem wel uploaden voor jou. En persoonlijk ervaar ik het ook zo.The effect of time-under-tension and weight lifting cadence on aerobic, anaerobic, and recovery energy expenditures: 3 submaximal sets.
Abstract
We examined the aerobic and anaerobic energy expenditures of weight lifting (bench press); submaximal work was kept constant among protocols. Ten male subjects (age, 23.2 * 3.1 years; height, 177.3 * 5.3 cm; weight, 82.1 * 11.5 kg) were randomly assigned to 3 lifting sessions of 3 sets of 5 repetitions at 70% 1 repetition maximum (1RM) using 3 lifting cadences: 1.5 s down and 1.5 s up (15 s per set), 4 s down and 1 s up (25 s per set), and 1 s down and 4 s up (25 s per set). No differences were found among the aerobic exercise energy expenditures for each lifting cadence. However, anaerobic energy expenditure was significantly different among protocols: 1.5 down-1.5 up, 16.5 * 8.1 kJ; 4 down-1 up, 21.6 * 8.1 kJ; and 1 down-4 up, 26.7 * 7.2 kJ (p = 0.001). Excess postexercise oxygen consumption (EPOC; after each set) was lower for 1.5 down-1.5 up, 38.6 * 17.8 kJ; versus 4 down-1 up, 50.2 * 23.5 kJ; and 1 down-4 up, 50.0 * 22.6 kJ (p = 0.002). Total energy expenditure also was significantly less for 1.5 up-1.5 down, 60.2 * 23.8 kJ; versus 4 down-1 up, 80.0 * 27.7 kJ; and 1 down-4 up, 84.2 * 28.3 kJ (p = 0.001). Differences in EPOC and total energy expenditure with submaximal lifting were based not on the amount of work performed or with a particular eccentric-concentric cadence, but on the time to completion of the weight lifting exercise - time-under-tension; longer submaximal lifting times had greater energy expenditure.
Geen idee, ik wacht nog op z'n antwoord.Maar zelfs kracht gaat toch redelijk moeilijk bij de meesten?
Ze hadden me wijsgemaakt dat het een Royal Cheese is. Later bleek dat het gewoon een stuk karton met saus was.
De meest recente onderzoeken concluderen dat de "increased time under tension" wel degelijk zorgt voor meer groei. Hier een voorbeeld:
Als je de full tekst wilt kan ik hem wel uploaden voor jou. En persoonlijk ervaar ik het ook zo.
It is concluded that adaptations to training with maximal eccentric contractions are specific to eccentric muscle actions that are associated with greater neural adaptation and muscle hypertrophy than concentric exercise.
Van langzame eccentrics word je vooral goed in het langzaam uitvoeren van eccentrics.We conclude that Ecc is more effective than Con isokinetic training for developing strength in Ecc isokinetic muscle actions and that Con is more effective than Ecc isokinetic training for developing strength in Con isokinetic muscle actions.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]We conclude that ECC fast training is the most effective for muscle hypertrophy and strength gain.
Dat dacht ik ook.je kan niet verwachten dat als je gaat cutten dat je trainingen veel beter zullen worden toch. Gewoon maximaal geven tijdens je training en sterker worden doe je maar weer na je cut
De controlegroep trainde in principe dus gewoon minder hard.The CTL condition was completed with the contralateral leg and was matched to the experimental condition for contraction volume such that the leg performed an identical number of repetitions at an equivalent load, but not to failure, and was performed with a lifting cadence of 1 s concentric phase and a 1 s eccentric phase.
Bench Press
3 x 62,5
2 x 62,5
5 x 62,5
5 x 62,5
The ****? Hoezo eerst 3 en 2 reps en dan 2x5?
Bar lag niet zo goed in m'n handen waardoor ik na 3 reps gestopt ben, opnieuw goed vastgenomen en m'n set afgewerkt. Gewoon een onderbroken set.Bench Press
3 x 62,5
2 x 62,5
5 x 62,5
5 x 62,5
The ****? Hoezo eerst 3 en 2 reps en dan 2x5?

Klote stang!werd jij even enorm verdoet door je bankdrukstang bij je 2e setje ouwe oempaloempaneuker
hatsieflatsie

hoe ga je van 5x65 naar 2x65 om daarna gewoon weer 5x65 te kunnen