- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit x1000Belachelijk veel spierpijn en ik moet weer een fullbody doen. pls hold me
Gelukkig is het vandaag een rustdag.Van je zus?

Zalige training! Nu ben ik echt kapot! Gelukkig mag ik beginnen aan me volvreten met carbs. Straks nog 100g rijst en 2 bananen, morgen eet ik de rest (770g carbs) en is het een rustdag. Zaterdag m'n eerste training met een focus op kracht.Ja dat klopt (12-15%). Maar je moet het eerder als een advies beschouwen en een afschrikmiddel voor mensen met een belachelijk hoog vetpercentage. Je mag z'n dieet ook niet te lang volgen om overtraining te vermijden.Heb alvast een stukje van het UD2.0 boek gelezen, maar van wat ik zag staan is dit voornamelijk gericht op maximaal 12% vet, omdat anders de 'normale/bekende' methodes goed genoeg werken.
Is het niet wat vroeg voor je om nu al die methodes toe te passen?
Correct me if I'm wrong, ik ga dit weekend de rest lezen ervan![]()
Full body 2
Repeat
Commentaar: Belachelijk veel spierpijn van gisteren dus het ging allemaal moeilijk. Ik was echt blij toen ik gedaan had en naar huis kon strompelen. Morgen rust!![]()

Ik heb hem niet kunnen doen. De sportschool was "uitzonderlijk" gesloten omdat de uitbater enkele leden moest begeleiden op de New Faces. Ik heb dus thuis wat pompwerk gedaan met m'n dummbells.Hoe ging je eerste power workout?
Ik deed in plaats van die lowcarb dagen altijd PSMF dagen, beetje extra deficit creëren.
Dat is een typfout die je enkel in de torrentversies gaat terugvinden.Heb het boek voor een groot deel doorgenomen bro, zit nu bij de opzet van het schema.
Moest die routine in de fullbody niet 2x herhaald worden?
Grote kans dat ik de methode ook ga volgen maar dan niet -50%, eerder -40% omdat ik p*ssy ben![]()
Het is dus de bedoeling om die fullbody tweemaal uit te voeren.
Hoe ziet hun workout er dan uit?Oke, beetje jammer van die power workout. Al zal je niet veel verliezen als je alsnog wat gepompt heb.
De echte diehards pakken alle depletion sets in 1 training. Dat is echt walgelijk.

Hoe kom je daar nu bij?zo snel zoveel gains en zoweinig vp
kijk maar uit straks ben je net zo shredded als miley
Ik ben nog altijd veel te dik.
Full body 2
Leg Press
15 x 150
15 x 150
15 x 150
Leg Curl
15 x #4
15 x #4
15 x #4