MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Upperbody A

Bench Press
10 x 20
5 x 30
3 x 40
3 x 50
3 x 50

4 x 60 (PR)
3 x 60
3 x 60

Overhead Press
10 x 16
5 x 26
3 x 30

4 x 36
4 x 36
3 x 36

Bent-over Row
10 x 20
5 x 30
3 x 40

8 x 55
8 x 55
8 x 55

Barbell Lying Triceps Extension
10 x 10
5 x 10

8 x 20
8 x 20
8 x 20

Barbell Curl
10 x 20
8 x 26
8 x 26

2 x 21's x 20

Barbell Reverse Curl
10 x 10
5 x 15

8 x 20
8 x 20
8 x 20

Commentaar: BP eindelijk op 60 kg met een paar reps meer. Ik ga blijven op 60 tot ik de 3x5 haal. Ik baal er wel van dat ik hem maar met moeite hoger krijg. Techniek is nochtans goed (door verschillende mensen bevestigd)... Schouders deden ook moeilijk dus de OHP was ook zwak qua reps. Even laten rusten en donderdag weer knallen. Verder was er niets speciaals. Enkel m'n focus kon wat beter.

Maak eens een filmpje van je bench bro ! Techniek kan in 99% van de gevallen beter. Verder hoger BW = sterkere presses. Je bent eigenlijk al dusdanig zwaar gegaan op BP dat een tegenvallende MP redelijk standaard is.

Dit heeft mij geholpen

Hej man nice log! ga zo door en congrts on da pr

Fijne log, Abbo.

Lowerbody A

Leg Press
10 x 75
10 x 100

10 x 150
5 x 200
5 x 175
5 x 175
5 x 175
5 x 175

Lever Seated Leg Curl
10 x 20
5 x 40

8 x 55
8 x 55
8 x 55

Standing Calf Raise
10 x #4
10 x #7
7 x #9

8 x #11
8 x #11
8 x #11

Seated Calf Raise
10 x 25
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Commentaar: Vandaag heb ik een formcheck gedaan voor de legpress en de calf raise. Conclusie was dat ik bij de legpress iets dieper moet zakken en bij de calf raise moet ik er op letten dat ik m'n kuiten goed samentrek en even vasthouden als ik op het hoogste punt kom. Een productieve training dus. Die 200kg legpress van de vorige keer was dus niet goed uitgevoerd. :( Motivatie is nog altijd 100%!

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 22:35 ----------

Maak eens een filmpje van je bench bro ! Techniek kan in 99% van de gevallen beter. Verder hoger BW = sterkere presses. Je bent eigenlijk al dusdanig zwaar gegaan op BP dat een tegenvallende MP redelijk standaard is.
Een filmpje maken is momenteel geen optie. Ik ga me gewoon blijven verdiepen over de BP en kijken wat ik allemaal kan proberen/verbeteren. Toch bedankt!

Thanks. Ik ga het eens bekijken. :)

Hej man nice log! ga zo door en congrts on da pr
Thanks!

Welkom horn.

Al met al nog steeds sterke legpress :)

goed getrent!

Al met al nog steeds sterke legpress :)
Ik was zo blij om die 200kg te doen... :( Maar die 200kg met betere vorm haal ik sowieso binnenkort. Dit is echt één van m'n lievelingsoefeningen aan het worden. Tegen december wil ik de 400kg halen. (klinkt dit realistisch?) :p

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 22:39 ----------

He jij loopt hier ook nog rond?

Uhm weet niet of het realistisch is.
Grote kans dat je tegen een gewicht aanloopt waar je tijdje op blijft hangen.
Alsnog het is een leuk doel, zou haast willen zeggen dat ik met je meedoe :P

Btw: gewone legpress of plate loaded legpress die je doet ?

Uhm weet niet of het realistisch is.
Grote kans dat je tegen een gewicht aanloopt waar je tijdje op blijft hangen.
Alsnog het is een leuk doel, zou haast willen zeggen dat ik met je meedoe :P

Btw: gewone legpress of plate loaded legpress die je doet ?
Plate loaded. Zoals op het plaatje maar de rugleuning is iets meer naar boven. (hoek van 45° ofzo) Wat is een gewone legpress dan? En doe maar mee. Wie er het eerst is krijgt een karmapuntje.:D
p_16110_1?fmt=png-alpha&wid=370&resMode=sharp&v=15.png

kun je rugleuning niet wat platter leggen tatt? stijler dan dit maakt het wel een beetje korte ROM he. plus dat je hamstrings/glutes onnodig ver strekt.

Ok dus gewoon plate loaded.
Uhm, wil best meedoen indien ik verder geen gezeik krijg met knie.
Al heb je wel een dikke voorsprong maar wat wil je doen als doel ?.

1 set van 5 reps op 400kilo of 1 rep van 400kilo ?

Bij ons ligt die in ieder geval wel stuk platter, uhm denk max 20graden ofzo ???

kun je rugleuning niet wat platter leggen tatt? stijler dan dit maakt het wel een beetje korte ROM he. plus dat je hamstrings/glutes onnodig ver strekt.
Rugleuning kan ik niet aanpassen. Zo kort is het niet hoor. (of het lijkt toch niet zo) Misschien ligt het aan mij maar het lijkt erop dat de dame op de foto platter ligt dan op de meeste toestellen die ik op youtube heb gezien. Het kan ook aan mij liggen he. :o

Ok dus gewoon plate loaded.
Uhm, wil best meedoen indien ik verder geen gezeik krijg met knie.
Al heb je wel een dikke voorsprong maar wat wil je doen als doel ?.

1 set van 5 reps op 400kilo of 1 rep van 400kilo ?
5*400? :D
Je loopt toch niet zo ver achter? 8*150 toch?

Laatst bewerkt:
Film geen optie? Wil je anoniem blijven ?

Film geen optie? Wil je anoniem blijven ?
Onder andere. Maar ik heb gewoon geen camera + ik train alleen. Het klinkt wel redelijk lullig om aan een random iemand te vragen om m'n zwakke lift te filmen. :o

Je bent wel altijd welkom om naar België af te reizen om samen te trainen.

Laatst bewerkt:
Onder andere. Maar ik heb gewoon geen camera + ik train alleen. Het klinkt wel redelijk lullig om aan een random iemand te vragen om m'n zwakke lift te filmen. :o

Fles neerzetten en gsm daartegen ;)

5x400 word het dan (in me dromen maargoed :P)
Klopt vandaag 8x150 gehaald maar was met rackpull ervoor, vanaf volgende week deadlift dus benieuwd of dat effect zal hebben omdat benen minder meewerken bij rackpulls.

Ik zet mijn smartfoon gewoon statisch neer en klaar, bivakmuts op, fake hotmail en dan kan je em me sturen :)

Fles neerzetten en gsm daartegen ;)
Voor een antwerpenaar ben je best slim hoor!

5x400 word het dan (in me dromen maargoed :P)
Klopt vandaag 8x150 gehaald maar was met rackpull ervoor, vanaf volgende week deadlift dus benieuwd of dat effect zal hebben omdat benen minder meewerken bij rackpulls.
Ik weet zelf niet of het realistisch is om dat te doen als beginner. Maar goed. Let's do it! :D

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 23:10 ----------

Ik zet mijn smartfoon gewoon statisch neer en klaar, bivakmuts op, fake hotmail en dan kan je em me sturen :)
:roflol: hartk00r jij! Ik ga het op Arnodsi z'n manier proberen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven