Fitness Seller

Terror Hennep's summer cutting log!

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
Waardering
166
Dames, heren,

Ik heb afgelopen dinsdag besloten om toch nog maar te gaan cutten voor mijn vakantie naar Turkije, welke plaats zal vinden op 24 juli. Tot die tijd gaan we proberen zoveel mogelijk vet en vocht kwijt te raken!

Gaan we doen met het volgende voedingsschema:

2i89c8l.jpg

Trainingsschema zal zelfde blijven:
M: Borst + bi
D: Benen + kuiten
W: OFF
D: Delts + tri
V: Back + kuiten + traps

Cardio schema:
M: 45 min
D: 45 min
W: 60 min
D: 45 min
V: 45 min
Weekend: (naast me vriendin, die ook voor de nodige cardio zorgt:D) eventueel nog een uur, ergens op zaterdag of zondag. Sommige weekenden waarschijnlijk ook niet.

Jullie krijgen alleen de eindfoto's te zien, schaam me momenteel dood:D Zal ergens op 18 a 19 % staan, op 1,80 en 93 kg.

Groetjes, TH.

schamen? nergens voor nodig...
veel succes met je cut! je voeding lijkt me er wel okay uit zien.

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

6 sets BOR
4 supersets db shrugs-front pulldown
3 supersets straight arm pulldown-bb shrugs

Tussen die oefeningen en supersets door 5 supersets kuiten: standing raise-toe press.

Toen ff snel 5 minuten in de kleedkamer me shakeje gedronken (water met 30 gram whey), en daarna cardio.

45 minuten, constant rond 140 hartslag proberen te blijven, 565 kcal volgens het apparaat! (Videoschermen in ieder cardio-apparaat is toch wel erg relaxt hoor!:D:o)

Hmmm, voel me relaxt nu. Voelt zo lekker gezond, die cardio. En daarna voel je je ook zo relaxt!:D

Nu ff snel douchen, en dan werken, en vanaaf naar me vriendin toe. Weer een cardio sessie van minstens een half uur dus!:D

Succes kerel!

Wat is je VERbruik in rust?

Laatst bewerkt:
Terror, succes kerel! Je moet natuurlijk wel beachproof zijn in Turkije jatooooggg.:D Ik ga deze volgen.

Suc6 gast! Jij liever dan ik:D

Succes kerel!

Wat is je VERbruik in rust?

Tnx man. Basaal (dus als ik de hele dag in bed blijf liggen) = 2111 kcal.
Onderhoud zal gemiddeld wel ergens op 2900 liggen.

Terror, succes kerel! Je moet natuurlijk wel beachproof zijn in Turkije jatooooggg.:D Ik ga deze volgen.

Je weet zelf! Mag dan wel een vriendin hebben, hoef er niet uit te zien alsof ik de eerste zwangere man ben!:D

Ga je nog naar Ground Zero volgende week trouwens? Gaan we ff meeten!:D

Suc6 gast! Jij liever dan ik:D

Tnx man! En ach, die cardio begint wel te wennen, MP3 spelertje op en tegelijkertijd beetje tv kijken is best te doen!:D

Je weet zelf! Mag dan wel een vriendin hebben, hoef er niet uit te zien alsof ik de eerste zwangere man ben!:D

Ga je nog naar Ground Zero volgende week trouwens? Gaan we ff meeten!:D

Ground zero gek, ik wil er echt naar toe maar dat wordt em waarschijnlijk niet. Helaas...

Dominator? Ik heb al kaarten. :cool:

Goed bezig kerel, er vol inklimmen he ! de komende tijd:cool:.

go terror!

dominator gaat hem voor mij ook worden. ff de resultaatjes na in qontrol beoordelen heh:D:P

succes met de cut bro.. ik voel me momenteel echt een slappe vaatdoek door het gebrek aan kcal.. maarja, vet smelt wel weg;)

go terror!

dominator gaat hem voor mij ook worden. ff de resultaatjes na in qontrol beoordelen heh:D:P

succes met de cut bro.. ik voel me momenteel echt een slappe vaatdoek door het gebrek aan kcal.. maarja, vet smelt wel weg;)

Crack doet wonderen. Ben gewoon scherp enzo, iig tijdens de training. Ben soms wel beetje chaggie idd, gewoon door dat zware tekort aan kh's!:D

zo zeg, dat is erg veel cardio, en een goed schema. zo kom je er zeker!

zo zeg, dat is erg veel cardio, en een goed schema. zo kom je er zeker!

Ja, ik heb maar 4 weken de tijd he! Dus we gaan gewoon proberen zoveel en zo snel mogelijk vet eraf te knallen. Dus geen opbouwend gebeuren van de eerste week 30 minuten ofzo. Nee, we knallen hem er gewoon vol in!:D

het scheelt de helft als je een leuke cardio vorm gevonden hebt!

Wow, je schema's zijn goed voorbereid, er zullen mooie resultaten komen! ;)

Heffen maar! :wl:

Vandaag rust, zowel van KT als cardio. Zit nu lekker 200 gram kipfilet te eten. En light cola, wat een uitvinding is dat!:heart::heart: 0,4 kcal/100 ml:roflol:

s6 met je cut..mag ik je een tip,geven??....Ga over op zero:D Ben je minder chaggie:D

Gaan cutten voor een vakantie om vervolgens weer alles er aan te vreten?;)

Schema ziet er goed uit bro je weet waar je mee bezig bent.

Succes topper!

Terug
Naar boven