AndroidHealthClinic

Terror Hennep's summer cutting log!

• Topic Starter Topic Starter
Niks mietje. Vind het effect niet chill, en vind het veels te duur. Liever een pilletje dan!

haha verkade continu:P

maare, mby zaterdag dan heh:D

succes man, ga je volgen.

Update:

Woensdag: Cardio only dag. Wegens zware spierpijn in glutes en hams, en totaal geen power in me quads (van de training van dinsdag) wat anders gedaan als normaal:
30 minuten horizontaal fietsen
10 minuten incline lopen
10 minuten normaal fietsen
10 minuten horizontaal fietsen

's Avonds viel me internet weg, en ik verveelde me omdat ik eigenlijk een beetje DBB-addict ben, dus ben nog maar half uur cardio gaan doen. Horizontaal fietsen en nog 400 kcal verbrand dus.

Donderdag: 's Morgens even een junk maaltijd gehouden (4 pannekoeken extra, that's all), en mezelf verplicht om iets extra cardio te gaan doen vandaag. Verder uiteraard eerst schouders triceps.

De training:
5 sets smith front press superset seated side raise
5 sets face pulls superset cable rope extension
3 sets plate front raise superset partial overhead smith press (erg lekker voor tri's)
3 sets barbell shrugs + 1 dropset
3 sets cable kickbacks (let the shit come:D)
2 sets machine shrugs superset met plate shrugs
1 dropset seated tricep extension machine

In 40 minuten! Een gemiddeld mens weet dat twee dingen: of ik ben unhuman, of ik train met p*ssy weights monmenteel. Het is het laatste.:o

Door die pannekoeken dus maar 1 uur cardio gedaan. in precies 60 minuten precies 800 kcal verbrand.:D

Nu even snel douchen, kip met rijstewafels eten en een tentamentje maken.

Update:

Woensdag: Cardio only dag. Wegens zware spierpijn in glutes en hams, en totaal geen power in me quads (van de training van dinsdag) wat anders gedaan als normaal:
30 minuten horizontaal fietsen
10 minuten incline lopen
10 minuten normaal fietsen
10 minuten horizontaal fietsen

's Avonds viel me internet weg, en ik verveelde me omdat ik eigenlijk een beetje DBB-addict ben, dus ben nog maar half uur cardio gaan doen. Horizontaal fietsen en nog 400 kcal verbrand dus.

Ha, ha klasse kerel...lekker door blijven gaan:thumbs:, hoe is het daar in Enschede ?, nog vol te houden ?, goede gym ?.

Ha, ha klasse kerel...lekker door blijven gaan:thumbs:, hoe is het daar in Enschede ?, nog vol te houden ?, goede gym ?.

Hahahah, zit zelfs bij 2 gyms. De ene is zo ver voor me (bijna 5 km) dat ik maar bij een andere ben gegaan, die super dicht in de buurt is. Die ene ken je wel, das Deiana, van Guiseppe Deiana. Is alleen veels te ver fietsen. Tegen de tijd dat ik er ben, heb ik me training bij die andere al klaar. Maar heb met me stomme kop een jaarcontract getekend, terwijl ik maand dacht.

En ja man, gaat lekker. Jij nog steeds lekker aan het buffelen bij Strada?:D

haha lekkere combo idd!! heb op dezelfde combo getraind net:D

hoezo de shit laten komen met een oef als kickbacks.. is een prima oefening om het ff af te maken. (maarja, het is dbb en daar kan je van alleen compounds groeien heh;))

verder lekker training hoor

Crack doet niets bij mij :(

Je hebt het over pussyweights? Wat moeten we ons dan daarbij voorstellen? :p

Hahahah, zit zelfs bij 2 gyms. De ene is zo ver voor me (bijna 5 km) dat ik maar bij een andere ben gegaan, die super dicht in de buurt is. Die ene ken je wel, das Deiana, van Guiseppe Deiana. Is alleen veels te ver fietsen. Tegen de tijd dat ik er ben, heb ik me training bij die andere al klaar. Maar heb met me stomme kop een jaarcontract getekend, terwijl ik maand dacht.

En ja man, gaat lekker. Jij nog steeds lekker aan het buffelen bij Strada?:D

Oww dat is lastig als je ff niet door had dat het om een jaarcontract ging:(...duur geintje zo maar je komt zo wel goed aan het trainen:D.
Als je weer bij Guiseppe gaat trainen moet je eens ff wat fototjes maken, die man is een legende, denk dat hij ook nog wel mooie dingen te vertellen heeft.

Yep, lekker bezig bij Strada, in augustus krijgen ze volledig nieuwe apparatuur van ik dacht Life Fitness en Hammer Strenght:cool:. Af en toe snuif ik ff wat
hardcore op bij Eurofitnesscentre in Apeldoorn en ben laatst bij "Back to Basics" geweest waar Reus traint.

Crack doet niets bij mij :(

Je hebt het over pussyweights? Wat moeten we ons dan daarbij voorstellen? :p

Smith press met 15 kg beide kanten, barbell shrugs met 90 kg, face pulls met 30 kg (geen katrol, volle 30 dus), plate front raise met 20, seated side raise met 8 kg. Partial smith lock out press heb ik wel 'zwaar' gedaan, 25 kg elke kant (5 reps per keer maar).

Van Crack krijg ik zo'n heerlijk opgefokt, onstopbaar gevoel. En zeker met flinke hardcore door mijn oordopjes met 100% zuiver geluid ga ik dan helemaal wous.

Oww dat is lastig als je ff niet door had dat het om een jaarcontract ging:(...duur geintje zo maar je komt zo wel goed aan het trainen:D.
Als je weer bij Guiseppe gaat trainen moet je eens ff wat fototjes maken, die man is een legende, denk dat hij ook nog wel mooie dingen te vertellen heeft.

Yep, lekker bezig bij Strada, in augustus krijgen ze volledig nieuwe apparatuur van ik dacht Life Fitness en Hammer Strenght:cool:. Af en toe snuif ik ff wat
hardcore op bij Eurofitnesscentre in Apeldoorn en ben laatst bij "Back to Basics" geweest waar Reus traint.

Geloof je dat serieus? Van die nieuwe apparatuur? Dat zeggen ze namelijk al 3 jaar!:D

snuiven vind ie maar nix, maar crack injecteren is dan weer geen probleem :D

Terug
Naar boven