Fitness Seller

Terror Hennep's summer cutting log!

• Topic Starter Topic Starter
Net terug van de gym. Direct vanuit me werk naar de gym gegaan. Heb half uur cardio gedaan, en 450 kcal verbrand. Wou 45 minuten doen, maar me poten waren nog steeds te zuur om echt door te gaan.

Morgen word ook leuk, zal wel inmense spierpijn hebben, word leuk met een uur lang cardio..... pffff.

Net terug van de gym. Direct vanuit me werk naar de gym gegaan. Heb half uur cardio gedaan, en 450 kcal verbrand. Wou 45 minuten doen, maar me poten waren nog steeds te zuur om echt door te gaan.

Morgen word ook leuk, zal wel inmense spierpijn hebben, word leuk met een uur lang cardio..... pffff.

Pff lekker hoor Terror.:D........wanneer pak je weer KT dan ?

Netjes Henri lekker hardcore en gewoon door blijven buffelen he !, hoe het morgen ook voelt:cool::D.

pittig cutschema bro, nagenoeg carbloos + best heftig cardio-schema om mee te beginnen.

Begin je al een beetje duf en lusteloos te worden de hele dag?

Succes met je cut, zonde dat je hem zo hoog op heb laten lopen maarja. Je game-plan ziet er goed uit.

Heb vanmorgen benen en 15 minuten cardio gedaan he!;)

Woensdag is me cardio-dag. 1 uurtje cardio only. Donderdag word het weer schouders, tri's, traps en wat buik!

O ja dat was vanmorgen! t*ring 2x per dag trainen jij gaat retesnel droog worden man...krijgen we nog pics te zien?

pittig cutschema bro, nagenoeg carbloos + best heftig cardio-schema om mee te beginnen.

Begin je al een beetje duf en lusteloos te worden de hele dag?

Succes met je cut, zonde dat je hem zo hoog op heb laten lopen maarja. Je game-plan ziet er goed uit.

Jup, te laat begonnen, weet het!:( Was er nog over aant twijfelen, maar toch maar begonnen, en kijken hoever ik nog kan komen! Vrees dat ik alsnog niet erg droog ga worden hoor. Is ook niet het doel, gewoon beetje minder vet dan nu!

Ja, je merkt gewoon dat je lichaam moeite moet doen om energie te winnen. En weinig carbs is erg slecht voor me humeur heb ik al gemerkt!:D

O ja dat was vanmorgen! t*ring 2x per dag trainen jij gaat retesnel droog worden man...krijgen we nog pics te zien?

Niet standaard hoor. Kwam maandag en dinsdag zo uit met me werk, normaal gewoon KT, 5min rust (+30 gram whey) en dan 45 min cardio.

Laten we hopen dat ik lekker snel droog word. me vetpercentage meter geeft op me buik al streepjes minder aan, een goed teken! En me gewicht is van 93 naar 89 gegaan (al denk ik dat dat vooral vocht is aangezien ik geen carbs of zuivel meer eet!).

Jullie krijgen inderdaad pics te zien, als ik terug ben van vakantie. Schiet er daar wel een aantal leuke! (Verwacht er alleen niet teveel van, zo groot ben ik echt niet:o)

OT: Net ontbeten, nu even tentamentje gokken en rond 11 uur naar de gym.

Je wordt alleen maar kleiner nu ;):p

Succes beest!

ik ga deze ook even volgen ...

Goed bezig! Flinke cardio ook. Op welke snelheid loop je ongeveer???:)

Goed bezig! Flinke cardio ook. Op welke snelheid loop je ongeveer???:)

Ik loop niet, ik zit op zo'n fiets waarbij je horizontaal trapt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bevalt me goed dat ding, zit met hartslag tussen 135 en 145 constant. Heb meestal me oordopjes in met muziek, en ondertussen beetje tv kijken. (Ze hebben in ieder cardio-apparaat een tv scherm:D)

Ok! Zonder tv geen binnencardio.:D IK zet meestal een filmpje aan bij het crosstrainerlopen. Mooi apparaat btw.:)

Veel succes..

Tegen de spierpijn in je benen heb je hier misschien wel wat aan
http://www.healthylives.nl/nieuws/beweging/20091/caffeine-vermindert-spierpijn

Crack (1 schep).. lol bij de naam Terror Hennep moest ik eerst aan wat anders denken maar na wat google werk kwam ik toch hierbij uit

Hahahaha, Hennep is mijn bijnaam van bijna iedereen (Henri).

Terror is al van een tijdje terug. Crack is een supplement. Maar ik zal na zaterdag (Ground Zero) wel even een weekend verslagje schrijven. :D

Succes hier ga je volgen!

Nu we het toch over Crack hebben, heb nog nooit geprobeerd om Crack te nemen als ik alleen cardio doe. Kan ik wel eens doen vandaag, kijken wat het doet!:D

Terug
Naar boven