XXL Nutrition

Terror Hennep's summer cutting log!

• Topic Starter Topic Starter
Gaan cutten voor een vakantie om vervolgens weer alles er aan te vreten?;)

Schema ziet er goed uit bro je weet waar je mee bezig bent.

Succes topper!

Heej man. Hahahaha, nee hoor. Op vakantie ga ik gewoon netjes naar behoefte eten, en drinken doe ik toch al nagenoeg nooit, dus op vakantie miss 1 of 2 avondjes.

Na het cutten gewoon clean bulken, en weer lekker gaan.

Ik hou jou log ook in de gaten de laatste tijd, jeetje man, jou voeding is echt perfect!:D Respect hoor!

Succes I guess.

Je eet wel erg weinig hoor! Knap..

Je eet wel erg weinig hoor! Knap..

Valt me opzich niks van tegen hoor!

Voor vandaag:

k*tDAG! Vannacht onmogelijk slecht geslapen, ook nog eens verslapen, dan wakker worden met een vreselijk pijnlijke linkeronderam, trein gemist, daardoor te laat op me kamer, geen volle cardio kunnen doen.

Daarnaast ben ik gestopt met roken (alleen op vakantie en bij gelegenheden nog (bij feesten en na coïtus, ect.)).

Mijn humeur ligt echt ver beneden het vriespunt momenteel dus!

Vandaag al wel borst getraint (wou borst-biceps doen, maar die klote-onderarm deed verrekte zeer, dus doe ze wel bij rug vrijdag) en 150 kcal met cardio verbrand. Vanavond na het werk dus snel haasten en kijken of ik nog half uurtje/drie kwartier cardio erbij aan kan plakken.

Als je toch stopt met roken, doe het dan meteen helemaal? kost je heel veel moeite natuurlijk, maar als je niet volledig gaat stoppen ga je automatisch terug opbouwen

Stop idd. compleet met roken. Beter laat je het gewoon. Degene die meeroken zijn niet stoer, degene die niet meerookt staat juist sterk in z'n schoenen.

Stop idd. compleet met roken. Beter laat je het gewoon. Degene die meeroken zijn niet stoer, degene die niet meerookt staat juist sterk in z'n schoenen.

Ik zie het niet direct als meeroken. Vind het gewoon zelf af en toe relaxt. Net als dat ik het af en toe relaxt vind om een pilletje te nemen. Doe ik ook niet iedere dag, maar alleen als het uitkomt. Zo wil ik ook gaan roken.

Denk dat dat me wel gaat lukken.

Ontopic: Net nog even drie kwartier gecardio-ed. 600 kcal, hartslag tussen 135 en 145. Wat een zweten met dit benauwde klamme k*tweer zeg. Beter schijnt gewoon de hele dag de zon, zoals tot 4 uur vanmiddag!:D:D:D:D

Toch ff cardio gedaan met dit weer?

respect man!

Cardio met dit weer.... ****ing leipo:P haha je bent niet goed denk!!

Roken, alcohol, drugs.. allemaal prima zolang je het niet te vaak doet.

Dominator aanwazig weer:D?

Cardio met dit weer.... ****ing leipo:P haha je bent niet goed denk!!

Roken, alcohol, drugs.. allemaal prima zolang je het niet te vaak doet.

Dominator aanwazig weer:D?

Hee Ripped jonge. Cardio is nu wel ff afzien idd!:D Idd, lekker genieten, als het met mate gebeurd! Zaterdag bij Ground Zero ook ff lekker genieten waarsch!

Dominator ben ik op vakantie man!:(

Word hem niet dus. Mystery land en Decibel waarschijnlijk wel!

nou decibel ga je schrikken van me;)

gaat echt ****ing lekkah:D:D vet perc nu op 12,4 en gewoon 2 kilo zwaarder geworden haha

I love this shit!!!!!!!

nou decibel ga je schrikken van me;)

gaat echt ****ing lekkah:D:D vet perc nu op 12,4 en gewoon 2 kilo zwaarder geworden haha

I love this shit!!!!!!!

Haha zal wel ja. Nu even snel eten, na het eten benen (high-reps en giant sets) en daarna drie kwartier cardio. Word lachen!:D

haha no way gast.. ik ga voor een rug training zo.. en we hebben geen airco in de gym:|

Pfffff. Training:

6 sets reverse hack squat superset met leg press calfs
3 sets RDL (20 reppers, p*ssy weight ivm k*t onderrug)
4 sets front squat (15 reppers)
2 keer superset standing calf - lying leg curl

Toen cardio gedaan, maar was echt niet te doen. Me benen waren zoooo volgezogen met zuur en bloed, dat ik bij de 150 kcal maar gekapt ben. Was ergens bij 10 minuten ofzo.

Ik ga vanavond na me werk nog wel ff drie kwartier, even 500 a 600 kcal verbranden.

lekkere training man, niet echt vreemd dat de cardio niet meer wilde ;)

lekkere training man, niet echt vreemd dat de cardio niet meer wilde ;)

Tnx, en idd. Achteraf was het gewoon kansloos om het te proberen!:D

Ga vanavond wel, als me beentjes weer beetje bijgekomen zijn. Die 45 minuten per dag gaan we wel gewoon doen, die speklaag moet eraf!:D

aan je instelling zal het niet liggen!

Terug
Naar boven