XXL Nutrition

Terror Hennep's summer cutting log!

• Topic Starter Topic Starter
snuiven vind ie maar nix, maar crack injecteren is dan weer geen probleem :D

Haha, nee, een maatschepje Crack in een koud glas water oplossen vind ik wel lekker inderdaad! Zit sinasappel smaak aan, is weer eens wat anders als al die standaard whey smaken!!

Smith press met 15 kg beide kanten, barbell shrugs met 90 kg, face pulls met 30 kg (geen katrol, volle 30 dus), plate front raise met 20, seated side raise met 8 kg. Partial smith lock out press heb ik wel 'zwaar' gedaan, 25 kg elke kant (5 reps per keer maar).

Van Crack krijg ik zo'n heerlijk opgefokt, onstopbaar gevoel. En zeker met flinke hardcore door mijn oordopjes met 100% zuiver geluid ga ik dan helemaal wous.

Geloof je dat serieus? Van die nieuwe apparatuur? Dat zeggen ze namelijk al 3 jaar!:D

:DDit keer is het serieus, ze gaan er extra in augustus ff voor dicht:eek:, ha, ha...had graag mee willen denken kwa apparatuur en wat zwaardere dumbbelltjes etc....ik laat me verrassen:D.

Training vrijdag 3 juli:

De Crack zat weer goed in me fl**ker, dus ben weer lekker kapot gegaan.

4 sets machine underhand pulldown - seated cable row
4 sets T-bar row - hyperextension
3 sets one arm dumbbell row - one arm machine row deze waren alle 6 sets achter elkaar, dus :
rechts dumbbell row - rechts machine row -links dumbbell row - links machine row - rechts dumbbell row - ect.

3 sets rack deads - hammer curl - pose curl

Daarna 601 kcal verbrand in 45 minuten cardo!:D

Zit er aan te denken om vanavond na het werk nog ff half uurtje te gaan cardio-en!

Training vrijdag 3 juli:

De Crack zat weer goed in me fl**ker, dus ben weer lekker kapot gegaan.

4 sets machine underhand pulldown - seated cable row
4 sets T-bar row - hyperextension
3 sets one arm dumbbell row - one arm machine row deze waren alle 6 sets achter elkaar, dus :
rechts dumbbell row - rechts machine row -links dumbbell row - links machine row - rechts dumbbell row - ect.

3 sets rack deads - hammer curl - pose curl

Daarna 601 kcal verbrand in 45 minuten cardo!:D

Zit er aan te denken om vanavond na het werk nog ff half uurtje te gaan cardio-en!
Kom je ook nog met die gewichten op de proppen? :P

Goed aan de cardio man :thumbs:

Kom je ook nog met die gewichten op de proppen? :P

Goed aan de cardio man :thumbs:

Neej, die zijn te gay om te noemen. Pak express niet te zwaar, geen zin in blessures en zo kan ik lekker pompen, flink volume neerzetten en toch snel klaar zijn.

Ja, cardio is niet eens zo heel erg als je eraan gewend bent. Begin alleen wel te merken dat me lichaam zich er vliegensvlug naar aan het aanpassen is.

Toen ik begon deed ik standje 6 en dan 70 rpm, en dan had ik een hartslag van 140.
Nu doe ik standje 8 of 9, en heb ik 75 a 80 rpm, en dan een hartslag van 140.
Suckt, want dat is veel zwaarder.:D Maarja, verbrand er ook meer kcals mee!

Wat merk je precies van die Crack bro?

Die shit wordt zwaar gehyped hier, ik moet dat ook hebben!

Wat merk je precies van die Crack bro?

Die shit wordt zwaar gehyped hier, ik moet dat ook hebben!

Ja, vet apart. Je wilt maar door blijven gaan, je hebt echt genoeg energie, je word haast klein beetje agressief.

Vandaag ook weer, Crack op en dikke hardcore door me dopjes, en dan wil je gewoon raggen, je hebt lekker veel energie, en je gaat er gewoon voor. Heeft wel een heel klein beetje iets weg van sos, maar dan veel relaxter!

Check. 400 kcal in precies 30 minuten.

Ja, vet apart. Je wilt maar door blijven gaan, je hebt echt genoeg energie, je word haast klein beetje agressief.

Vandaag ook weer, Crack op en dikke hardcore door me dopjes, en dan wil je gewoon raggen, je hebt lekker veel energie, en je gaat er gewoon voor. Heeft wel een heel klein beetje iets weg van sos, maar dan veel relaxter!

+1 klopt ik ervaar precies hetzelfde gevoel.

Hoe gaat het hiero?

Update beest????

+1 klopt ik ervaar precies hetzelfde gevoel.
Ik merk helemaal geen zak van Crack! :(
1 schepje: niks
2 schepjes: niks
Proefzakje leeg - laat maar zitten...

Jij ben een te gevorderde sporter het werk alleen nog bij beginnende trainees;)

Ja gek is dat sommige mensen reageren er goed op en andere weer niet.

Ik ben in januari begonnen met KT... ;)

Ik heb wel gruwelijke last gehad van m'n huid - jeuken als een gek! (bijwerkingen van 1 van de ingrediënten)... dus het doet wel IETS :(

Hoe staat het met je ontspekkingscampagne hennep?

Check. 400 kcal in precies 30 minuten.

en waarom is die crack op xxl 18+? omdat het echt kwaad kan?
wiet is ook 18+ maar dat kan geen kwaad (bijv..)

verder blijf ik em ok volgen nou (abbo)

Crack is a hell of drug. :D

Jow bro. Still alive?

Kom eens op met die update's.

Dacht zelf ook aan een lange vakantie, maar hij was on-line. FF trainingsstop Terror of was je met Joran aan het eten???:o;)

Terror?????????????????????????????????????

Overdosis crack genomen en van Nederland naar Spanje gerend (nog-stop) en weer terug?

Terug
Naar boven