XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

ben blij dat ik niet de enige ben die zich zo heeft misdragen met queenday haha... gister wel weer epic borst getraind zo maar weer rug doen :D

Ik stond net op de weegschaal. 76,8kg. Dat is 1,2kg minder dan vorige week. Baart me wel zorgen. Zeker aangezien ik niet getrained heb en 2 dagen voor bodybuilding principes k*t gegeten heb en ook nog gezopen. Hier moet wel wat vetvrije massa bij zitten lijkt me.

Ik denk dat ik door ga cutten tot de 76kg en dat ik daarna reverse dieting ga doen totdat ik rond onderhoud zit. Dan zie ik wel weer verder.

nieuw pr met de leg press 6x200 kg whoepwhoep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Boys, ik ga meedoen aan de DBB Fotocontest. Nog meer deelnemers uit de battle tussen de semi-ecto's?

niet om lullig te doen, maar imo heb/had je te weinig massa om zo diep te cutten

Op een aantal punten wel ja. Maar aan de andere kant wil ik gewoon niet meer 16% vet worden. Ik wil gewoon naar een procent of 9 toe gaan, en dan met bulken maximaal op 13% of 14% uitkomen. En anders gaat het van 12 naar 16 of 17 en dat zie ik niet zitten.

[Link niet meer beschikbaar]

Boys, ik ga meedoen aan de DBB Fotocontest. Nog meer deelnemers uit de battle tussen de semi-ecto's?

ow zal ik ook maar is mee doen daar aan :P haha zal toch kansloos worden maarja

zo maar weer ff een rug trainingkie doen :D morgen flexen op het strand haha

ben gister eigenlijk best wel verbrand wat me borst training zometeen niet ten goede gaat doen denk ik haha.

Benen training van gister ging wel lekker buik ook zwaar gepakt nu ik met de DBB contest mee doet moeten m'n abs eruit knallen natuurlijk:P opstaan alleen vind me lichaam minder leuk door me training :(

Maandag borst+triceps gedaan.
Hoogtepuntjes
BP: 5x100kg
Dumbbell press: 8x36kg
Dumbbell flies: 12x20kg

Weer op naar de 8x4242 op dumbbell press en 8x100 op BP.

Straks rug+buik. HHNNNNGGGG

Wat ben ik blij dat me sportschool vandaag gewoon open is wel maar tot 4 uur maar wat moet je anders doen op een dag als deze.
Gister weer lekker borst schouder en triceps gepakt zo rug en biceps.

Dusky je moet btw nog wel ff een log starten he wil je mee doen. Al zullen we nooit in de top 3 komen haha

Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik eigenlijk wel mee wil doen. :+

Gewoon doen joh :P

Zo training ging weer lekker helemaal gesloopt nu...

Hoeveel doen er hier nou nog mee btw? :P

zit te twijffelen of ik vandaag benen pak of morgen heb nog spierpijn in me billen namelijk haha :P

toch maar benen gepakt

leggs
legpress 1 warm up set 15x100kg 3x10x190kg
leg curl 3x10x77kg
leg extension 3x10x54kg
squats 2x10x60kg 9x80kg
calves raises 3x10xbodyweight +20kg

buik
div oef

nu ff 2 dagen rust na 9 opeenvolgende traingsdagen te hebben gehad

safe to say dat ik in mn bijna 21 jaar nog nooit zo droog ben geweest. Taille op dikste punt is 79, op navel 73-74. Meet nog altijd 12-13mm op mn navel, van 30+ dus gaat de goede kant op. Cut nog 7 weken door, heb er dan 25 weken opzitten.

Puur voor indicatie; hoeveel mm vet hebben/hadden jullie op je navel zitten (1-2cm naast je navel), het is namelijk zonder twijfel de enige plek waar ik me nog aan irriteer.

Ben er nu (eindelijk) ook achter gekomen dat het hele abs trainen door sq en dl DIKKE onzin is, pak ze nu gewoon 2x in de week. Zelfde geld voor armen, nooit primair gepakt in de bulk, volgende bulk aparte arms day cuz they need gains

• Topic Starter Topic Starter
goed bezig Guessbrah, enig idee van je %? Zal deze week eens mn metingen verrichten

Ik ga na deze week beginnen met cutten, beetje laat maarja had nog niet voldoende gains gemaakt naar mn zin.

zei toch tijd geleden, beter doe je een ab routine 2x per week :) abwheel, plank, side plank, hanging legraises, windshield wipers, vacuüm. Come at me 8pack

buik pak ik in de wintermaanden 1 keer per week ongeveer en dan rond maart pak ik ze 2 keer per week mee. vind het wel zwaar k*t trainen maarja je wilt wel shinen op het strand he haha.

ik heb btw nog nooit een huidplooi meting gedaan die tangen zijn een beetje duur vind ik of ik heb gewoon geen goedkope nog kunnen vinden:P

goed bezig Guessbrah, enig idee van je %? Zal deze week eens mn metingen verrichten

Ik ga na deze week beginnen met cutten, beetje laat maarja had nog niet voldoende gains gemaakt naar mn zin.

zei toch tijd geleden, beter doe je een ab routine 2x per week :) abwheel, plank, side plank, hanging legraises, windshield wipers, vacuüm. Come at me 8pack

Doe alleen decline crunches en leg raises, haat aan die miljarden sets crunches dat je soms ziet.

Ik gok 12-13, komt echt door dat onderste buikvet of doom dat het IMO nog hoog lijkt, ontspannen zie ik bovenste 4 prima zitten. Heb verschillende online testen en die met die caliper die je post en die rangen van 7 tot 11% max, dus ga daar ongeveer 2% boven zitten.

In de resterende 7 weken moet 10% erin zitten, ik verlies nu wekelijks 0.3-0.5kg en vertik het om cardio te doen en eet nog altijd, op trainingsdagen iig, zo'n 25% 'junk': vandaag dus 4 broodjes pindakaas voor dem fats

Ga volgens dit schema eindigen op 70kg, verschrikkelijk laag, zeker als je van 85 komt. Maar dit jaar wordt maximaal bouwen, weet nu ongeveer precies hoe ik alles moet trainen en blijf denk altijd wel me kcal tellen.

Plan is dus vanaf 1 juli een cleanbulk dmv IF te doen, onderhoud op rustdagen en +10-20% (weet nog niet zeker hoeveel kcal het wordt) op trainingsdagen. Aim op zo'n 0.2kg per week/0.75-1kg per maand om te gainen

Terug
Naar boven