Jazeker, de 3 weken waren tekort

Echt een mooi land, veel natuur, weinig industrie, weinig inwoners en dus veel rust. Ik heb me ook expres buiten de steden gehouden. Een rondreis gemaakt dus redelijk wat km's gereden, maar het rijden daar is zwaar relaxed. Weinig mensen op de weg en sowieso geen gejaag en getoeter zoals hier. In de dorpjes waar auto's met de ramen open staan, fietsen zonder slot en de hengels buiten de deur staan. Bij de vismeertjes staat een houten paal met een brievenbusje waar je zelf je naam op een vergunning moet schrijven en vervolgens geld in dat brievenbusje moet stoppen. Hier zou al het geld gejat zijn, de brievenbus kapot gestampt en de houten paal in de fik gestoken. Ook veel kraampjes met aardbeien en kersen, zonder dat iemand erbij staat, waarbij je je geld in een bakje legt en vervolgens pakt waar je voor betaald hebt.
Gewoon ook een heel rustig en aardig volk.
Lekker wat gevist daar in de meertjes en fjorden en gewandeld. Maarja, morgen begint het werken weer ;( Niet dat ik een hekel aan mijn werk heb, helemaal niet, maar als je daar zo'n 3 weken bent geweest zie je wel wat voor relaxte sfeer er hangt.