Fitness Seller

The Jesus has returned...

• Topic Starter Topic Starter
hahaha.. benchje gaat hard! 125 kg bench.. daar had je alleen maar van kunnen dromen in onze begintijd :)

Lol idd. "Wat zou het mooi zijn als je lekker 8 reppers kan maken met 100kg". En dan kun je het, en dan is het nog niks. Op naar de 140.

squats
3x10x80kg
1x10x100kg

speed deficit (10cm) DL
6x3x115kg

leg curls
1x10x59kg
3x10x66kg

hypers
3x15xbw

maffe crunches
3x~8x8kg per hand

standing smith calves
1x12x30kg
1x12x40kg
1x10x60kg
1x7x75kg PR

Niks bijzonders, echt dynamic dus. Dit was de laatste training, morgen bedrijfs bbq en dan 3 weken afvallen :( :D

eat mofo EATTT!!!! :D

maar geniet van je vakantie man.. je hebt het verdiend! Zie je na de vakantie :)

kill some norway sl*ts

misschien had ik het wel tegen iedereen hier in het algemeen, willem... misschien zei ik dus wel "kill some norway" "sl*ts"... een stukje noorwegen dus... sl*ttebakken!

niet te voorbarig zijn willem old chap!

Zo, daar zijn we weer. Na 3 weken Noorwegen (waarvan maar één week regen, exceptioneel goed voor Noorweegse omstandigheden) is het tijd om het verdict op te maken. Gewicht is 5kg omlaag gegaan, waarbij 4cm van mijn middel af is gegaan. Houd hiermee de gebruikelijke vocht en glycogeen depletion in acht en je kunt dit zien als een niets meer dan ongewenste cut. Prima dus, zeker gezien ik vroeger 6kg in 2 weken kwijtraakte wanneer ik op vakantie ging. Ook omdat de kcal inname die 2 tot 3 keer lager lag op vakantie is dit nog niet eens zo slecht. Mijn lichaam accepteert de massa dus tegenwoordig beter, en ook het hogere vetpercentage (10% ipv de gebruikelijke 8%) zorgt ervoor dat er ook daadwerkelijk eerst vet wordt verbrand voordat de spieren eraan gaan.

Vanmorgen de eerste brinta shake sinds 3 weken weer naar binnen geschoven, en dat ging weer prima. Wel maar 100gr ipv de gebruikelijke 125gr.

Ik zag in diverse logs alweer PR's sneuvelen (had ook niks anders verwacht), dus morgen weer weer aan de bak.

Nice - hij is er weer! Goede tijd gehad daar?

Nice - hij is er weer! Goede tijd gehad daar?

Jazeker, de 3 weken waren tekort :( Echt een mooi land, veel natuur, weinig industrie, weinig inwoners en dus veel rust. Ik heb me ook expres buiten de steden gehouden. Een rondreis gemaakt dus redelijk wat km's gereden, maar het rijden daar is zwaar relaxed. Weinig mensen op de weg en sowieso geen gejaag en getoeter zoals hier. In de dorpjes waar auto's met de ramen open staan, fietsen zonder slot en de hengels buiten de deur staan. Bij de vismeertjes staat een houten paal met een brievenbusje waar je zelf je naam op een vergunning moet schrijven en vervolgens geld in dat brievenbusje moet stoppen. Hier zou al het geld gejat zijn, de brievenbus kapot gestampt en de houten paal in de fik gestoken. Ook veel kraampjes met aardbeien en kersen, zonder dat iemand erbij staat, waarbij je je geld in een bakje legt en vervolgens pakt waar je voor betaald hebt.
Gewoon ook een heel rustig en aardig volk.
Lekker wat gevist daar in de meertjes en fjorden en gewandeld. Maarja, morgen begint het werken weer ;( Niet dat ik een hekel aan mijn werk heb, helemaal niet, maar als je daar zo'n 3 weken bent geweest zie je wel wat voor relaxte sfeer er hangt.

Jazeker, de 3 weken waren tekort :( Echt een mooi land, veel natuur, weinig industrie, weinig inwoners en dus veel rust. Ik heb me ook expres buiten de steden gehouden. Een rondreis gemaakt dus redelijk wat km's gereden, maar het rijden daar is zwaar relaxed. Weinig mensen op de weg en sowieso geen gejaag en getoeter zoals hier. In de dorpjes waar auto's met de ramen open staan, fietsen zonder slot en de hengels buiten de deur staan. Bij de vismeertjes staat een houten paal met een brievenbusje waar je zelf je naam op een vergunning moet schrijven en vervolgens geld in dat brievenbusje moet stoppen. Hier zou al het geld gejat zijn, de brievenbus kapot gestampt en de houten paal in de fik gestoken. Ook veel kraampjes met aardbeien en kersen, zonder dat iemand erbij staat, waarbij je je geld in een bakje legt en vervolgens pakt waar je voor betaald hebt.
Gewoon ook een heel rustig en aardig volk.
Lekker wat gevist daar in de meertjes en fjorden en gewandeld. Maarja, morgen begint het werken weer ;( Niet dat ik een hekel aan mijn werk heb, helemaal niet, maar als je daar zo'n 3 weken bent geweest zie je wel wat voor relaxte sfeer er hangt.
Klinkt bijna paradijselijk...

very nice Marcie!!! Nu is het mijn beurt.. dus als ik terugkom wil ik in dit log ook dikke PR's lezen :D

Klinkt bijna paradijselijk...

Ik vind het echt een geweldig land. Kan nu al zeggen dat de kans heel groot is dat ik er volgend jaar weer naartoe ga. Als je van natuur houdt is er imho geen mooier land in europa te vinden.

De training van vandaag... LB, zou ME moeten zijn ;) Bij het optillen van zo'n stang met 20kg eraan merkte ik het al: wat voelt het toch weer onwennig als je 3 weken niks hebt getraind.

squat
1x10x80kg
1x10x90kg
1x6x105kg
1x5x115kg

legpress
3x10x147kg

leg curls
3x10x52kg

hyperextensions
3x12xbw

crunches met db's
3x8x7kg

Zat wel meer in, maar ik weet uit ervaring dat ik gewoon de eerste week geen gekke fratsen moet uithalen. M'n benen voel ik nu al behoorlijk goed :o Voor m'n lichaam is dit weer signaal genoeg om te begrijpen dat de shit weer aan is.

wb marc. We moeten toch binnenkort maar 's samen trainen. Ik hoorde dat Mikki ook bij jou in de gym traint tegenwoordig.

Welkom terug mede langharige!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Big Back Jesus - Come At Him Bra

big_back.jpg

Tnx beesten :)

wb marc. We moeten toch binnenkort maar 's samen trainen. Ik hoorde dat Mikki ook bij jou in de gym traint tegenwoordig.
Ja idd. Z'n motivatie was de laatste tijden niet meer zo, dus ik zei dat hij ook maar eens bij Essbra moest komen trainen. Z'n schema was een beetje overkill geweest, dus nu volgt hij mijn schema mee. Het bevalt hem nu al beter.

Vandaag (ME) UB:

bench
1x6x90kg
2x5x100kg
1x4x100kg

Misschien met een strain nog een 5e rep uit kunnen halen die laatste set, maar ik wil niet strainen na 3 weken niks doen. Sjonge jonge, wat is het ook een ondankbare sport eigenlijk. Die 100kg voelde gewoon zwaar aan. Eigenlijk voelt alles weer zwaar aan. Maar ik weet het, het is een kwestie van 1 of 2 weekjes dat het zo voelt. Toch blijf ik het raar vinden dat je lichaam zó snel al denkt: "Aha! Er wordt niet meer getraind, weg met die massa en kracht."

chins
1x10xbw
3x6x+10kg

Gewoon easy gehouden ook.

inc db press
1x10x30kg
1x7x36kg
1x6x36kg

machine row
3x10x86kg

tricep pushdowns
1x10x59kg
1x8x68kg
1x8x73kg

inc db curls
1x10x16kg
2x10x18kg

DB press viel net zoals de benchpress tegen. Chins gaan altijd easy, al train ik 2 jaar niet. Daar verlies ik nooit zoveel op. Gewoon weer mijn lichaam laten weten dat we zijn begonnen en dus niks gestraind en gemaxed, dat werkt voor mij het beste.
Dikke spierpijn van de squats van gisteren btw, dus morgen (de 2e dag erna) nog erger. Haha, ik moet er toch weer om lachen dat mijn lichaam na 3 weekjes niks doen het alweer zo zwaar heeft na wat laffe setjes squats.

Do en vrij nog wat dynamics dus, en dan ben ik benieuwd hoe het maandag alweer gaat. En ook hoeveel er weer bij m'n bw is gekomen.

cool, toch prima om gewoon bijna 3x5x100 te benchen met een max van 120/125 na 3 weken niks toen?

Terug
Naar boven