AndroidHealthClinic

The Jesus has returned...

Top prestatie Marc, restecpa! :thumbs:

goeie shit man. echt goeie wedstrijd gedraaid!
congrats

Goeie wedstrijd gedraaid man.

die farmers waren geniaal man.. wat een grip. Je was echt on a big role man! Heel mooi.. ben trots op je maatje ! Frenky watched and saw it was good!

100 kg log van de zomer!

mooie wedstrijd Marc! farmers was echt buitengewoon goed man...je was echt oppermachtig op dat onderdeel, evenals op powerstairs - als enige de 225!!! top.

• Topic Starter Topic Starter
Tnx buddies :) En dan te bedenken dat ik op de farmers nog niet eens op de grip faalde maar puur omdat die beentjes niet wilden :')

Tnx buddies :) En dan te bedenken dat ik op de farmers nog niet eens op de grip faalde maar puur omdat die beentjes niet wilden :')
dat was ook duidelijk te zien, want je zakt echt heel langzaam in elkaar op die laatste 10m - mooi gezicht, al vechtend ten onder. geeft wel vertrouwen man...grip is gewoon top!

dat was ook duidelijk te zien, want je zakt echt heel langzaam in elkaar op die laatste 10m - mooi gezicht, al vechtend ten onder. geeft wel vertrouwen man...grip is gewoon top!

Ik heb de filmpjes van onze onderdelen, maar ik ben het RPB pass weer vergeten voor youtube. Kan iemand em ff pm'en?

you got mail, nice game!

nogmaals: machtige farmers Marc - erg indrukwekkend! veruit de sterkste grip in de C-klasse

Sterke shit vandaag Marc... sowieso mooie prestatie voor je eerste wedstrijd! :D

netjes MArc! :cool:

epische shizzle op de filmpjez my nizzle

goed bezig geweest!

Trouwens vond het wel epic om jouw na8 a 9 jr, alleen als forum naam te kennen, nu ook te zien lopen.

ja marc kan goed lopen

Nice, man. Toch nog een kameraadje gevonden!

Edit: jij lijkt trouwens een beetje op 'the Dude'. :D

Laatst bewerkt:
Sterke Farmers en Powerstairs. Jesus is strong.

Haha, tnx voor de reacties :)

Training vandaag, lekker licht:

bench
1x6x80kg
2x5x100kg
1x10x90kg

inc bench
1x10x50kg
1x10x65kg
1x8x75kg

lat pulldown
4x10x66kg

chins
2x10xbw

cable flyes
3x10x23kg

Rug is nog van beton, en natuurlijk de aanhechtingen bij de bovenbenen van de farmers. Mooi doorbloed hiermee.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven