Fitness Seller

The Jesus has returned...

Ik vind die 90 speed squats pittig, gezien je 1rm. Doe je wel eens box squats?

lekker bezig man! Keep it up

• Topic Starter Topic Starter
Haha tnx gasten.

Brede armen voor je lengte en gewicht! (Ik zit met 90kg/1.9m op 39 cm :p)
Sja, armen is mijn beste onderdeel, ook al train ik ze eigenlijk helemaal niet veel. Ik denk dat het deeltje wat normaal in de kuiten hoort, in mijn armen zit ;) Het is gewoon een genetisch iets. Toen ik 62kg was met frikandellen armpjes waren ze altijd al sterker dan die van zwaardere gasten. Ik denk dat als ik ze echt serieus zou aanpakken, dat er wel een 45cm koud in zit in een jaartje. Vandaag koud gemeten en ze zitten op 43cm.

Vandaag events RPB, vanwege stekende pijn in m'n enkel geen looponderdelen.

logpress
warmup met lege houten log (52,5kg)
1x6x72,5kg
1x3x82,5kg
1x0x92,5kg
1x1x82,5kg

Door de steken in m'n enkel durfde ik niet goed hard te pressen. Matig event dus, daarna mag afgeblazen. Volgende keer beter!

wheelflip 380kg
1x4 geloof ik
1x8x back to back met Sjaak
1x5x, geconcentreerd op de snelheid onderin

Prima, wheel flip gaat me eigenlijk vrij goed af, alleen zorgen dat er nog meer snelheid in zit onderin.

stones
Aantal keer 95kg 1m32
1x95kg 1m44
1x95kg 1m56 PR
1x95kg 1m68 PR of 2x, weet niet meer zeker.

Volgens mij zaten er nog wat mutiple reps en 2 fails op 1m76 bij. Die eerste rep die erop ging was echt met totale kaktechniek, maar hij moest erop. Daarna ging het eigenlijk al beter, maarja, had nog nooit stones zo hoog gelegd, voorheen alleen op 1m30 en 1m40, dus dit vergde even een andere aanpak. Weer wat geleerd, en nu de techniek verbeteren. 1m80 nog niet geprobeerd omdat de techniek nog te belabberd was. Eerst maar eens zuiver op die 1m66 of 1m70 of wat het ook is.

GHR
3x3 reps. Was ff flink wennen, de oefening totaal niet gewend, nooit gedaan voorheen. En die hams eerst eens wat beter opwarmen ofzo, ineens schoot de kramp erin.

2x touwklimmen alleen met de armen.

viking press zo'n 50kg
1x6xleeg
1x3x+50kg

chins
1x10xbw
1x13xbw ofzo? niet echt geteld.

Het was weer even geleden sinds ik events heb getraind. Beetje uit de grove nog, maar wel weer lekker getraind.

Een lekkere pasta carbonara met rooie wijn als avondeten, dat ging er wel goed in!

Laatst bewerkt:
Jammer van de enkel dat had ik niet meegekregen maar goed kunnen trainen nog. Die GHR is gewoon een bazig ding, dat ben je nog niet gewend. De hams worden aangesproken over beide gewrichten en dat leidt wel eens tot kramp.

Jammer van de enkel dat had ik niet meegekregen maar goed kunnen trainen nog. Die GHR is gewoon een bazig ding, dat ben je nog niet gewend. De hams worden aangesproken over beide gewrichten en dat leidt wel eens tot kramp.

Ja pretty ****ed up. 1,5 week geleden toen ik gewoon liep voelde het ineens als een messteek in mijn enkel en ineens dikker. Zomaar. Sja, ooit heb je van die vage dingen he, maar gewoon squat en deadlift gaan nog prima. Dus volgende week is het wel weer over.

Die GHR is echt een b*ch, even wennen, maar eindelijk eens een oefening die echt mijn hams keihard aanpakt. Mooi spul.

hmm, ja afzetten met log is dan toch best belastend voor je enkels. Maar mooi dat jij en de eindhovense gang er weer waren man! :)

Was idd cool.. en je wordt toch ook echt wel buffer kerel. Goed bezig

DE LB

squats vs heavy bands
8x3x80kg

deadlift vs heavy bands
8x3x100kg

leg curls
3x12x66kg
1x12x73kg

db crunches
4x10x8kg

decline crunch
2x12xbw
1x12x5kg

ben benieuwd naar je setup, met heavy bands bedoel je de groene? als het zo is, das is t*ring veel spanning @ top

was leuk zaterdag man! je moet vanaf nu gewoon weer regelmatig komen. die stones was puur techniek inderdaad, je hebt kracht zat ervoor. Mooie DE LB vandaag.

was leuk zaterdag man! je moet vanaf nu gewoon weer regelmatig komen. die stones was puur techniek inderdaad, je hebt kracht zat ervoor. Mooie DE LB vandaag.

Ik wil ook sowieso 2x per maand gaan strongmannen, maar merk wel dat mijn lichaam nog ff flink moet wennen aan de belasting. Nu zou ik dit nog niet elke week kunnen doen. Beetje last van de biceppees, door de tire denk ik. Moet er goed op letten dat ik niet probeer te tillen met m'n armen!

Anyways, training vandaag:

ME UB

bench
1x6x90kg
1x5x105kg
3x3x115kg VPR!
1x4x110kg

chins
1x12xbw
1x6x10kg
4x6x15kg

Easy, vliegende snelheid, maar biceppees niet teveel k*tten, hij moet even snappen dat ie sterker moet worden.

inc db press
1x12x30kg
1x8x38kg
1x8x44kg PR!
1x8x40kg op=op

Lol, wéér een rep erbij op de 44kg DB's!

db rows
3x12x40kg

Lalala pompen...

cable flyes
1x12x17kg
1x12x23kg
1x10x27kg

Mooi, het pressen is alweer gestegen. BW nu ook weer op een all-time high. Net geen 92kg 's morgens.

nice pr op bench man

je moet beter communiceren met je biceps. goed dat die presses vooruit gaan!

Nice. Wanneer ga je me er nu uit chinnen en dippen by the way?

Nice. Wanneer ga je me er nu uit chinnen en dippen by the way?

Dat dippen zal nog wel ff duren, vanwege die aanhechting die langzaamaan beter wordt. En wat zijn de targets nu met chinnen? Een bw max reps in 1 set met max rust van 2 sec uithangen, of hoe kaderen we dit af? :P

haha, spelregels oh my god. Jij controlefreak!

ik dacht dat zyzz terug was toen ik de topictitel las. Bij nader inzien niet dus i' m out :(

x

Terug
Naar boven