harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sja, armen is mijn beste onderdeel, ook al train ik ze eigenlijk helemaal niet veel. Ik denk dat het deeltje wat normaal in de kuiten hoort, in mijn armen zitBrede armen voor je lengte en gewicht! (Ik zit met 90kg/1.9m op 39 cm)
Het is gewoon een genetisch iets. Toen ik 62kg was met frikandellen armpjes waren ze altijd al sterker dan die van zwaardere gasten. Ik denk dat als ik ze echt serieus zou aanpakken, dat er wel een 45cm koud in zit in een jaartje. Vandaag koud gemeten en ze zitten op 43cm.Jammer van de enkel dat had ik niet meegekregen maar goed kunnen trainen nog. Die GHR is gewoon een bazig ding, dat ben je nog niet gewend. De hams worden aangesproken over beide gewrichten en dat leidt wel eens tot kramp.
Blauwe zijn het. Van de 3 die we hebben zijn dit de zwaarste.ben benieuwd naar je setup, met heavy bands bedoel je de groene? als het zo is, das is t*ring veel spanning @ top
Blauwe zijn het. Van de 3 die we hebben zijn dit de zwaarste.
was leuk zaterdag man! je moet vanaf nu gewoon weer regelmatig komen. die stones was puur techniek inderdaad, je hebt kracht zat ervoor. Mooie DE LB vandaag.
Nice. Wanneer ga je me er nu uit chinnen en dippen by the way?

ik dacht dat zyzz terug was toen ik de topictitel las. Bij nader inzien niet dus i' m out
x