PrinceVegetta
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het pressen gaat idd lekker.Die FFQ kan echt wel zwaarder als ik bijv voor een 3 repper zou gaan. En gewening speelt ook een rol.godver.. die bench begint nu wel akelig dicht bij mij in de buurt te komen man!! wtf... sick shit ouwe. vaker die knop omzetten!
Verder wel opvallen dat jouw squat een pak sterker is dan die van Sjaak, maar Sjaak wel weer een stuk sterker is op de fronts dan jij... Misschien techniek issue? En die deadlift... 5x5x met 77% van je 1RM, dat kan wel wat zwaarder vrind! Probeer ook anders je lift off techniek te veranderen: heupen verder naar beneden, voorspanning opbouwen en meer explosiviteit gebruiken ipv gecontroleerd de spanning opbouwen.
voor deze training geef ik je 1 laetitia casta op je beeldscherm

Heb je nog iets specifieks gedaan om die pijn aan de borst te laten herstellen? Heb hier zelf ook zeer
veel last van, 1x wezen dippen toen ik weer net begon met trainen en gelijk last van gekregen,
terwijl ik een tweetal jaar terug bw+bw kon dippen, last van de aanhechting op het borstbeen
bedoel ik dan.

Dat zou toch wat meer prio moeten krijgen als je ook wat meer strongman wilt gaan doen.