- Waardering
- 673
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Zo, vandaag eindelijk weer een traininkje. Laatste 5 dagen echt een goeie voorhoofdsholte onsteking te pakken gehad. Flink liggen stomen plus zoutoplossing erin en goed rochelen. Sinds vandaag kan ik weer minimaal door m'n neus ademen, alleen nog kriebelhoest gezeik.
Rustige training vandaag, was sowieso een dynamic dag, maar een beetje lopen rotzooien.
Fullsquat
2x10x60kg
1x10x65kg
1x10x70kg
Merk dat ik de laatste tijd, ook buiten trainingen, last krijg van mijn beide knieën als ik op parallel hang. Daar voorbij nergens last van en daarvoor ook niet. Echt alleen bij parallel. Ook licht m'n linkerlies wat te zeiken. Even in de gaten houden dus.
Deadlift
2x10x70kg
2x10x100kg
Gewoon maar wat op snelheid/techniek gewerkt.
Hyper extensions
3x10xbw
Sit-ups
2x10xbw
2x10xbw+5kg
Barbell shrugs
2x10x100kg
2x10x120kg
Gayass p*ssy training vandaag. Flink veel lopen hoesten en conditie is ook niks waard. Morgen weer een gayass training eruit en dan maandag gewoon weer goed aan de bak. Ik zie het maar even als een rust/deload weekje, was ook wel nodig eigenlijk.
Wel vervelend van mijn knieën, is nu al een aantal weken zo en ik weet totaal niet waar het vandaan komt. Het voelt alsof de boel versleten is ofzo.
Rustige training vandaag, was sowieso een dynamic dag, maar een beetje lopen rotzooien.
Fullsquat
2x10x60kg
1x10x65kg
1x10x70kg
Merk dat ik de laatste tijd, ook buiten trainingen, last krijg van mijn beide knieën als ik op parallel hang. Daar voorbij nergens last van en daarvoor ook niet. Echt alleen bij parallel. Ook licht m'n linkerlies wat te zeiken. Even in de gaten houden dus.
Deadlift
2x10x70kg
2x10x100kg
Gewoon maar wat op snelheid/techniek gewerkt.
Hyper extensions
3x10xbw
Sit-ups
2x10xbw
2x10xbw+5kg
Barbell shrugs
2x10x100kg
2x10x120kg
Gayass p*ssy training vandaag. Flink veel lopen hoesten en conditie is ook niks waard. Morgen weer een gayass training eruit en dan maandag gewoon weer goed aan de bak. Ik zie het maar even als een rust/deload weekje, was ook wel nodig eigenlijk.
Wel vervelend van mijn knieën, is nu al een aantal weken zo en ik weet totaal niet waar het vandaan komt. Het voelt alsof de boel versleten is ofzo.

. Nouja, het gaat me iig niet tegenhouden met trainen. Ik knal gewoon door, want dit slaat helemaal nergens op. Het komt allemaal vanuit het niks opzetten.
Moet het totaal aantal reps altijd in 3 sets, of wat zijn de restricties? 

(wie had dat bij mij kunnen denken?