- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, growing calves altijd +1
sws nice trainingen de laatste tijd hier, langharige n*ger.

Growing calves is cool indeed. Moet ook wel als je de kleinste kuiten van RPB hebt 

ahh dacht al, waar blijven de trainingen. Maar goed getraind. Ikzelf en Gijs zitten zelf ook een aantal weken te kwakkelen met de verkoudheid alleen bij mij zet het elke keer niet door: met een piepje in m'n keel gaan slapen en half snotteren en de volgende dag weer bijna oke en wel veel blijven niezen.

Ik heb wel meerdere grips gedaan, maar kan niet echt zeggen dat het veel deed. Dus even de ME chins eruit en vervangen door wide pulldowns. Op vrijdag (dynamic) doe ik nog wel chins of pullups. Ik heb er verder ook niet echt een wetenschappelijke theorie bij. Puur op de gok en maar eens kijken hoe het uitpakt. Slechter zal ik er wel niet van worden.ah gezien ja... thnx!
maar @ marc; waarom variatie op deze wijze? waarom niet variatie qua grip.... als je altijd chins doet kan je er nu toch voor kiezen om bijvoorbeeld close grip te doen, wijde grip, aan een v-handle, aan touwen/handdoeken, one handed etc etc etc... ik heb persoonlijk niet het idee dat lat pulldowns ook maar iets gaan doen voor optrekken in welke variant dan ook. of is dat niet je doel? als het puur voor lats te bouwen is dan is er niks mis mee natuurlijk... hoewel ik persoonlijk toch nog steeds geloof dat optrekvarianten dan een betere keuze blijven