Fitness Seller

The Jesus has returned...

Hey penis, ga je nog mee vrijdag? Had jou en Frenk pm gestuurd maar allebei geen reactie...

I'm in Marc.. ga mee ouwe ijzervreter!

• Topic Starter Topic Starter
Moet nog ff kijken of ik meega. Het is niet echt mijn band ofzo, maar misschien wel.

!DELOAD!

speed squats vs blue bands
8x3x70kg

speed deads
8x3x90kg

leg press
1x12x1xxkg
1x12x147kg
1x15xfullstack + 5,7kg
1x10xweet ik veel

leg extensions
4x10x59kg

leg curls
4x10x52kg

calves in legpress
3x12x97kg

db crunches
4x10x5kg

Zo, lekker saai. Moet mezelf constant inhouden, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Keertje deloaden kan geen kwaad na al die PR's.

deload is gegunt naar de monster gains in de laatste paar weken, komt goed son of god, deload is rust is meer energie voor meer pr's!!

Deload UB

bench
1x8x90kg
1x10x100kg
1x5x100kg
1x5x100kg
1x5x100kg paused

Lekker easy. Die 10 reps gingen behoorlijk easy. Denk dat ik er in totaal wel 13 of 14 uit zou kunnen halen, maarja, blijft deload he ;)

chins
3x10xbw

inc db press
1x12x32kg
1x8x36kg
1x8x36kg

t-bag rows
1x12x50kg
3x10x60kg

db curls
3x10x18kg

tricep cable pushdowns
1x12x53kg
2x10x66kg

Easy peasy.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 22:11 ----------

Hey penis, ga je nog mee vrijdag? Had jou en Frenk pm gestuurd maar allebei geen reactie...

Ik en Karlijn zijn erbij. Kaartjes al gekocht.

Lekkere antagonisten training!
Moet ik ook weer eens gaan doen

Die t-bag rows zijn met partner veronderstel ik?

:D

nice J.C. man with a plan is a man following a plan to have a plan

Je blijft ook maar gaan he kerel!

Binnenkort toch echt maar 's samen pompen.

Met Marc trainen wordt instant gains voor jou ouwe reus!

Die t-bag rows zijn met partner veronderstel ik?

:D
Nee, maar die oefening noemen we zo vanwege een oud huisgenoot :D

nice J.C. man with a plan is a man following a plan to have a plan
That's right!

Je blijft ook maar gaan he kerel!

Binnenkort toch echt maar 's samen pompen.
Kom maar eens langs. Teun is toevallig gisteren ook mee wezen trainen. Hij zit er nu aan te denken om met ons mee te trainen ipv op de TU/e.

Met Marc trainen wordt instant gains voor jou ouwe reus!
Idd, dan staat hij volgend jaar mee te doen op Sterkste man van NL.

10x100 benchen tijdens deload - you're on a roll Gesus!

amen

deload LB

deadlift
5x5x110kg

squat
4x12x50kg

leg extensions
3x10x52kg

leg curls
3x10x52kg

calves in smith
3x8x86kg

db crunches
3x10x9kg

one arm barbell snatch
3x3x30kg

Die snatch was leuk om te doen. Zag het vandaag de mede strongman eindhovenaren doen en dat bracht me op het idee om het ook eens te proberen. Was nog licht natuurlijk vanwege deload, puur op techniek.

Rest was saai natuurlijk.

saai...

hahaha... gijs je moet even wennen bij Marc. Hij heeft niet zoals wij last van de emotionele drang om toch weer te gaan knallen in een deload. Deze man heeft een discipline waar zelf Bear Grills bang van zou worden :D

Maar ben het wel met je eens dat een deload geen p*ssy training hoeft te zijn, deloaden kan ook gewoon alleen je ME sets eruit fl*kkeren zijn en de rest gewoon (semi)-zwaar houden.

hahaha... gijs je moet even wennen bij Marc. Hij heeft niet zoals wij last van de emotionele drang om toch weer te gaan knallen in een deload. Deze man heeft een discipline waar zelf Bear Grills bang van zou worden :D

Maar ben het wel met je eens dat een deload geen p*ssy training hoeft te zijn, deloaden kan ook gewoon alleen je ME sets eruit fl*kkeren zijn en de rest gewoon (semi)-zwaar houden.

Jawel, ik heb juist wel de hele tijd de drang om zwaar te gaan. Ik moet er nu echt op letten om het niet te doen. Dus best saai zo, maar als het goed is word ik er beter van.

i agree with Gijs aka Chuck Norris, saai.... vrouwen die bodypump doen doen meer reps :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry gasten voor mijn saaie log deze week. Ik zal proberen het vanaf morgen weer spannend te maken ;)

Terug
Naar boven