Fitness Seller

The Jesus has returned...

snap ik wel man ;) en dat vis roken, sigaren roken en whisky drinken is ook wel echt een gruwelijk alternatief - ik word enorm blij als ik daaraan denk

je blijft progressie maken (fullbody) en dat het ene beter gaat dan het andere is logisch. paused lijkt me inderdaad wel prima voor het 'blijven hangen' onderin. 5x5x110 deed ik trouwens t&g toen m'n bench pr 130 was ofzo...en jij doet het nu gewoon paused. maarja dat zegt dan ook weer niets eigenlijk :p

• Topic Starter Topic Starter
snap ik wel man ;) en dat vis roken, sigaren roken en whisky drinken is ook wel echt een gruwelijk alternatief - ik word enorm blij als ik daaraan denk

je blijft progressie maken (fullbody) en dat het ene beter gaat dan het andere is logisch. paused lijkt me inderdaad wel prima voor het 'blijven hangen' onderin. 5x5x110 deed ik trouwens t&g toen m'n bench pr 130 was ofzo...en jij doet het nu gewoon paused. maarja dat zegt dan ook weer niets eigenlijk :p

Ik word ook altijd erg blij van zulke activiteiten :D Laatst voor de vakantie hier nog een lekkere grote kogelbiefstuk, sigaren en whiskyavond gehad met diezelfde figuren. Dat is altijd genieten. Zo heel vaak zie ik ze niet, maar als we dan iets doen dan is dat ook goed decadent :D

Mja de progressie zat er ff goed in, maar van afgelopen 3 weken baal ik wel een beetje. Knaagt aan de motivatie. Maar aangezien ik een computerbrein heb programmeer ik die 0 even naar een 1 en dan voel ik me weer goed.
Die paused begint er steeds lekkerder in te komen, en er komt een tijd dat de paused niet veel meer onder gaat doen voor de t&g. Wel grappig, want ik weet nog dat ik de eerste keer paused zo belabberd ver onder mijn t&g zat. Als ik zie hoe snel dat al bij is getrokken.
Dit jaar nog die 240kg deadlift gaan attempten, want het zou zonde zijn als mijn enige openstaande goal voor dit jaar niet gehaald zou worden.

240?? howiss :p aardig gek. zou mooi zijn als je die ineens kan pullen.

240?? howiss :p aardig gek. zou mooi zijn als je die ineens kan pullen.

I know, misschien te hoog gegrepen, maar ik moet het attempten, anders kan ik het mezelf niet vergeven. Eerst over 2 weekjes ofzo die 220 even proberen, om wat perspectief te geven.

als jij 220 deadlift ben je me officieel voorbij op totaal van de grote 3 :(

edit: maar niet voor lang, want ik heb mijn doelen nog niet gehaald en sommige al omhoog bijgesteld :p

5x5x110 kg paused bench na een vakantie? Progressie blijft toch nog doorgaan Marc.. nice!

En waar kunnen wij inschrijven voor lidmaatschap voor dat clubje? :D

als jij 220 deadlift ben je me officieel voorbij op totaal van de grote 3 :(

edit: maar niet voor lang, want ik heb mijn doelen nog niet gehaald en sommige al omhoog bijgesteld :p
Op dit moment sta ik ff op hold qua squatprogressie, dus doe je best, daar help je mij ook meteen mee ;)

5x5x110 kg paused bench na een vakantie? Progressie blijft toch nog doorgaan Marc.. nice!

En waar kunnen wij inschrijven voor lidmaatschap voor dat clubje? :D
We maken er gewoon een 2e clubje van :P

DE LB

speed squats
8x3x80kg

Wat stances geprobeerd, zelfs zo'n smalle stance als wanneer je gewoon normaal staat. Gek genoeg merk ik geen verschil in kracht/snelheid tussen een mega smalle stance, of iets voorbij schouderbreedte? Ga dit binnenkort nog eens testen op ME met meer gewicht.

speed deadlifts
3x3x110kg
2x3x120kg
3x3x125kg

Prima speed, goeie form, niks op aan te merken. Deadlift voelt de laatste tijd erg goed. Goed voor de mentale boost om die 240kg dit jaar nog te smoken.

lunges met doorstappen
1x15x24kg
1x12x24kg
1x12x24kg

Lol, it buuuuurrrnns. Na die eerste 15 reppers dikke vette verzuring door m'n quads en glutes. Wat een geweldige oefening is dat toch eigenlijk. Moet em er nu ook wekelijks inhouden om te kijken of het positief voor mijn knieën is.

leg curls in leg extensions apparaat
1x10x18kg
1x10x25kg
1x10x25kg

calves in legpress
1x15x107kg
1x12x120kg
1x12x120kg

Toen heb ik het laatste setje maar overgeslagen omdat er een nieuw snoepje in het krachthok aan het squatten was :D Dus even uitgelegd hoe het moest :eyebrow:

db crunches
1x10x12kg PR, boeiend
1x8x12kg
1x7x12kg

Ah nieuwe snoepjes die squatten is altijd goed voor de gains!

Pics

haha goed bezig candyman

wel beetje gay dat je daarna niet nog even 200kg squat ofzo voor haar

DE UB

seated db press
1x12x24kg
1x10x28kg
1x6x34kg

Barbells waren allemaal lang bezet, dus dan maar aan de db's. Voelt flink onwennig en durf niet echt goed hard te pressen uit angst dat mijn schouder gekke dingen gaat doen. Volgende keer ga ik nog liever in de smith pressen.

paused speed bench
8x3x80kg

military press
1x8x60kg
1x6x70kg
1x6x70kg
1x8x60kg pushpress voor speed/techniek
1x8x60kg nog eens pushpress

Ja de opbouw van deze training suckt, maar ik wilde toch de schouders nog wat beter pakken na die waardeloze db presses.

chins
7x12xbw volume PR ofzo, kon wel door blijven gaan tot ik een ons woog zo met die sets van 12 reps.

Tussendoor wat gekke cardio en cliching met iemand om wat functionele cardio te laten zien. Conclusie: ik zou eigenlijk echt eens wat cardio en ook stretching moeten doen, maar ik vind er geen ruk aan :o

dips
1x15xbw
1x12xbw
1x12x15kg
1x10x30kg
1x8x40kg

standing barbell curls
1x15xleeg(20kg)
1x12x30kg
1x10x40kg
1x7x50kg (waarvan de eerste 4 reps nog 100% strict) PR

Nou, toch nog een PR...

bazige training marc ondanks maar 1 PR

chins zijn bazig!
had dan de 12x12 nog afgemaakt als het kon...
Curls en dips zijn ook sterk :)

bazige training marc ondanks maar 1 PR
Zo bazig vond ik het niet. Ben de laatste tijd goed uit mijn ritme, en volgende week 2 nachten in een hotel in groningen, dus dat maakt het ook niet beter. Maar ik verlies de moed niet. Dit is even een tijdelijke storing in de machine.

chins zijn bazig!
had dan de 12x12 nog afgemaakt als het kon...
Curls en dips zijn ook sterk :)
Mja, de training duurde al lang, want ik was teveel aan het zeveren. Dus daarom vond ik het wel mooi geweest. En die dips waren gewoon weak, die waren behoorlijk onder mijn kunnen nog. Mocht ik er een keer zin in krijgen, dan zal ik wel een 12x12 doen.

Jezus! Ik heb zojuist ook een kaartje voor Jan gekocht, die gaat ook mee naar de effenaar de 17e. Ramón gaat ook mee. Wordt een goede mosh! Gaan jij en Karlijn nog? En kunnen wij nog ergens bij jou slapen?

http://www.youtube.com/watch?v=MKkmL8yBvLQ

Jezus! Ik heb zojuist ook een kaartje voor Jan gekocht, die gaat ook mee naar de effenaar de 17e. Ramón gaat ook mee. Wordt een goede mosh! Gaan jij en Karlijn nog? En kunnen wij nog ergens bij jou slapen?

http://www.youtube.com/watch?v=MKkmL8yBvLQ

We moeten nog kaartjes kopen, maar we gaan ook. Ook de vrijdag nog. Ge kent pitten in de woonkamer, wel luchtbedden/matras en shizzle meenemen.

Btw, jullie Jan en deze muziek? Dat had ik nooit gedacht :D

Nice dat je ook sigaren rookt en whisky drinkt, hebben we naast onze baard en lange haren alweer iets gemeen :D

Terug
Naar boven