- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
snap ik wel man
en dat vis roken, sigaren roken en whisky drinken is ook wel echt een gruwelijk alternatief - ik word enorm blij als ik daaraan denk
je blijft progressie maken (fullbody) en dat het ene beter gaat dan het andere is logisch. paused lijkt me inderdaad wel prima voor het 'blijven hangen' onderin. 5x5x110 deed ik trouwens t&g toen m'n bench pr 130 was ofzo...en jij doet het nu gewoon paused. maarja dat zegt dan ook weer niets eigenlijk
en dat vis roken, sigaren roken en whisky drinken is ook wel echt een gruwelijk alternatief - ik word enorm blij als ik daaraan denkje blijft progressie maken (fullbody) en dat het ene beter gaat dan het andere is logisch. paused lijkt me inderdaad wel prima voor het 'blijven hangen' onderin. 5x5x110 deed ik trouwens t&g toen m'n bench pr 130 was ofzo...en jij doet het nu gewoon paused. maarja dat zegt dan ook weer niets eigenlijk

Laatst voor de vakantie hier nog een lekkere grote kogelbiefstuk, sigaren en whiskyavond gehad met diezelfde figuren. Dat is altijd genieten. Zo heel vaak zie ik ze niet, maar als we dan iets doen dan is dat ook goed decadent