AndroidHealthClinic

TheMistery's road to strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
ik wil buff lijken you got me :(

Buff ben je al man. Buffer dan 85% van DBB :)

• #1.103
Achjaa, ik zal iig niet gauw tevreden zijn :)

• #1.104
Training @ GYM

Db shoulder press

10x16kg
5x20kg

5x32kg
5x32kg
5x32kg

Goodmornings
zonder belt

6x70kg
6x70kg
6x70kg
6x70kg

en nog wat achterkant schouders. Cable side raises, upright rows, en nog wat facepulls.

toevoegingen: Ging wel goed db shoulderpresses lang niet meer gedaan dat viel te merken:p

Flinke DB Presses man!

• #1.107
ik vind het toch sterk 32db's .
vereist ook goede coördinatie denk, ik zie ze mezelf nog lang niet doen

• #1.109
Laatst bewerkt:
sterke presses

Wat doe jij dan ?, het zal ook geen oefening worden die ik wekelijks doe maar wel is leuk ter afwisseling

Vorige week donderdag eindelijk weer eens een beetje kracht na al die tijd. En dat, nu het einde van de cut bijna in zicht is. 34kg x 6 gedrukt :)

Oude record: 34kg x 8 en 36kg x 4.

MAAR jij brengt de dumbbells waarschijnlijk zelf in positie. Vanaf 34kg lukt mij dat niet meer :o

Ik ga de komende tijd wat actiever je log volgen. Kunnen we vergelijken ;)

• #1.113
Vorige week donderdag eindelijk weer eens een beetje kracht na al die tijd. En dat, nu het einde van de cut bijna in zicht is. 34kg x 6 gedrukt :)

Oude record: 34kg x 8 en 36kg x 4.

MAAR jij brengt de dumbbells waarschijnlijk zelf in positie. Vanaf 34kg lukt mij dat niet meer :o

Ik ga de komende tijd wat actiever je log volgen. Kunnen we vergelijken ;)

Is goed, ja idd het kost enigzins energie om ze zelf in positie te brengen. Ik leg ze op mijn been en dan duw ik ze naar mijn schouders, ik ga niet zwaaien met die dumbbells.

Sterkste mannen hebben sowieso een betere core, explosiviteit en sterkere onderarmen. Dus ik denk dat het "anders" en "niet te vergelijken" is.

In gemiddelde kracht hou ik je sowieso never bij. Al moet het beter Kev ;)

Hard voor jezelf zijn.

• #1.115
Sterkste mannen hebben sowieso een betere core, explosiviteit en sterkere onderarmen. Dus ik denk dat het "anders" en "niet te vergelijken" is.

In gemiddelde kracht hou ik je sowieso never bij. Al moet het beter Kev ;)

Hard voor jezelf zijn.

Ja de laatste tijd zat ik nogal in dubio aangezien ik niet te zwaar wil worden ( vet dus, spiermassa geen moeite mee xD ). Dus vooral liggen klooien met wat ik eet, en nog steeds denk ik niet dat het optimaal is maar het houd me op de been :D.

Kracht moet ook beter, maar de techniek moet gewoon nog beter en dat gaat voor kracht.

• #1.116
Training @ RW

Close grip speed benches+ 4 chains ( 32kg )

3x60kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg

Incline BP

10x60kg
8x70kg
8x65kg

Overhead extensions

20x40kg
19x50kg
15x50kg

Side raises

8x14kg
8x18kg
8x20kg
30x10kg

toevoegingen: Ging wel lekker, inclines zijn niet echt mijn ding behalve met de log. Het lijkt wel alsof mijn linker schouder steeds blokkeert ( dat komt omdat de schouderkop iets verder naar voren licht dan de rechter )

Laatst bewerkt:
  • #1.117
Een schemaatje opgesteld. Ik ben er niet bijzonder goed in:o

Bijlagen

succes man.
veel variatie, ben benieuwd wat het voor je gaat doen

Je hebt het in grote lijnen wel te pakken zo Kevin. Laat de bench, sq en dl iedere week hetzelfde schema volgen en alleen de MP verspringen ten opzichte van je Bench. We doen niet meer dan drie werksets trouwens behalve op de speed dag. Verder de Goodmorning niet in dit stramien gieten, maar afwisselen tussen sets van 10-12 en sets van 6, niet lager.

Doe op de dag waarin je de GM doet ook een oefening als back extension, leg curls, eventueel wat lichte leg presses en veel buikspieroefeningen als assistance voor je sq/ dl. Ik kan wel reverse hypers en GHR neerzetten maar dat heeft geen zin.

Je hebt verder als optie biceps, onderarmen en licht triceps uit het schema te halen en op een vijfde dag te zetten. Kan, maar moet niet. Daar kun je mee spelen.

Pas je avatar eens aan met dat nieuwe rek!

Terug
Naar boven