Fitness Seller

TheMistery's road to strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
succes man.
veel variatie, ben benieuwd wat het voor je gaat doen

Komt goed ;)

Je hebt het in grote lijnen wel te pakken zo Kevin. Laat de bench, sq en dl iedere week hetzelfde schema volgen en alleen de MP verspringen ten opzichte van je Bench. We doen niet meer dan drie werksets trouwens behalve op de speed dag. Verder de Goodmorning niet in dit stramien gieten, maar afwisselen tussen sets van 10-12 en sets van 6, niet lager.

Doe op de dag waarin je de GM doet ook een oefening als back extension, leg curls, eventueel wat lichte leg presses en veel buikspieroefeningen als assistance voor je sq/ dl. Ik kan wel reverse hypers en GHR neerzetten maar dat heeft geen zin.

Je hebt verder als optie biceps, onderarmen en licht triceps uit het schema te halen en op een vijfde dag te zetten. Kan, maar moet niet. Daar kun je mee spelen.

Ok thanks robbert, ik heb de GM's verandert in 3x10 en 3x6 en de rest van 4 sets naar 3sets. En nog wat aanpassingen gedaan.

Ik heb geen tijd om er nog een 5e dag bij te maken jammer genoeg dat komt dan weer niet goed uit met zaterdag en zondag.

Training @ RW

speed boxsquat+ 4 chains

2x60kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg

DL

3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg

Leg extensions

10x + hold op de laatste rep
10x + ""
10x + ""

Swissball crunch

20x + 20kg
25x + 20kg
25x + 20kg

toevoegingen: :)

Bijlagen

• #1.123
Had vandaag willen trainen maar is er al met al niet van gekomen. Dus morgen en overmorgen maar.

Maarja wel geslaagt voor mijn rijbewijs :D. En een auto gekocht :) voor de geintresseerde deze is het geworden.

[Link niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd, aantal km's op de auto valt ook nog mee, nice!

Niiiiiice man :D Gelukkig ben je niet voor die lelijke rode gegaan haha deze ziet er vet uit!
Dus je bent zondag dan sowieso aanwezig? :cool:

Gefeliciteerd en leuk ragbakkie, voorzichtig he 1.8GLX en 19jaar wil nog wel eens een geweldige combinatie zijn voor zwemavonturen.

Had vandaag willen trainen maar is er al met al niet van gekomen. Dus morgen en overmorgen maar.

Maarja wel geslaagt voor mijn rijbewijs :D. En een auto gekocht :) voor de geintresseerde deze is het geworden.

[Link niet meer beschikbaar]

Well done!

Gefeliciteerd Kevin!

Gefeliciteerd kevin!

Gefeliciteerd!!

Wist helemaal niet dat je gister af moest rijden trouwens.

• #1.131
Gefeliciteerd, aantal km's op de auto valt ook nog mee, nice!

Jazeker, het was in verhouding 1 van de goedkoopste in de buurt.
Niiiiiice man :D Gelukkig ben je niet voor die lelijke rode gegaan haha deze ziet er vet uit!
Dus je bent zondag dan sowieso aanwezig? :cool:

Nee die was verkocht haha, maar deze is net zo vet als die andere :)
Gefeliciteerd en leuk ragbakkie, voorzichtig he 1.8GLX en 19jaar wil nog wel eens een geweldige combinatie zijn voor zwemavonturen.

Haha ik word over een half jaartje 19 dus dan duurt het nog ff voordat ik gevaarlijk word :).

Thanks robbert :).

Thanks, ;)
Gefeliciteerd!!

Wist helemaal niet dat je gister af moest rijden trouwens.

Ik heb het je wel verteld op msn maargoed :P

• #1.132
Training @ RW

CGBP

9x80kg
9x80kg
8x80kg

Tate press

12x18kg
12x18kg
12x18kg
12x18kg

Cable flyes ( alleen andersom :p)

15x
15x
15x
15x

Cable side raises

15x
15x
15x
15x

toevoegingen: Ging wel aardig

Kort maar krachtig?

Ja goed een drukke week vol spanning en avontuur gehad. Ik moet zeggen dat ik nu wel behoorlijk moe ben, en hoofdpijn etc.

Maar desondanks wel goed met jouw?

Ook moe, weinig geslapen de laatste tijd. Oorzaak niet waarneembaar.

MAAR heb deze week voor het eerst weer m'n benen getraind sinds een paar maanden, so I'm happy :) kon een poos niet vanwege m'n linker knie.

Verder schommelt m'n gewicht tussen de 91 en 92kg. Lager dan 91kg gaat me erg moeilijk af.

Zit een beetje te twijfelen, ben voor mijn doen al behoorlijk droog. Voor de brute massa gaan of doorbikkelen met cutten totdat ik écht droog ben?

Gisteren trouwens 34kg x 8 gedrukt met shoulder db press hihihi :o

Maarre... Spanning en avontuur? Nu ben ik wel héél benieuwd! :D

• #1.138
Haha nou gewoon autorij examen daardoor sliep ik de helft van de week bijna niet snachts. En daarbij doe ik de krant s'ochtends dus moet er ook al om kwart over 5 uit, vandaag de auto opgehaald dus kon ik niet naar bed na de kranten.

**** dat, heb je je rijbewijs?

Terug
Naar boven