Myo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Hahaha, The Power Cathedral bedoel je? Ik zal eens kijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes man.
veel variatie, ben benieuwd wat het voor je gaat doen

Je hebt het in grote lijnen wel te pakken zo Kevin. Laat de bench, sq en dl iedere week hetzelfde schema volgen en alleen de MP verspringen ten opzichte van je Bench. We doen niet meer dan drie werksets trouwens behalve op de speed dag. Verder de Goodmorning niet in dit stramien gieten, maar afwisselen tussen sets van 10-12 en sets van 6, niet lager.
Doe op de dag waarin je de GM doet ook een oefening als back extension, leg curls, eventueel wat lichte leg presses en veel buikspieroefeningen als assistance voor je sq/ dl. Ik kan wel reverse hypers en GHR neerzetten maar dat heeft geen zin.
Je hebt verder als optie biceps, onderarmen en licht triceps uit het schema te halen en op een vijfde dag te zetten. Kan, maar moet niet. Daar kun je mee spelen.

Had vandaag willen trainen maar is er al met al niet van gekomen. Dus morgen en overmorgen maar.
Maarja wel geslaagt voor mijn rijbewijs. En een auto gekocht
voor de geintresseerde deze is het geworden.
[Link niet meer beschikbaar]
Gefeliciteerd, aantal km's op de auto valt ook nog mee, nice!
Niiiiiice manGelukkig ben je niet voor die lelijke rode gegaan haha deze ziet er vet uit!
Dus je bent zondag dan sowieso aanwezig?![]()
Gefeliciteerd en leuk ragbakkie, voorzichtig he 1.8GLX en 19jaar wil nog wel eens een geweldige combinatie zijn voor zwemavonturen.
.
.
Gefeliciteerd!!
Wist helemaal niet dat je gister af moest rijden trouwens.

Ja goed een drukke week vol spanning en avontuur gehad. Ik moet zeggen dat ik nu wel behoorlijk moe ben, en hoofdpijn etc.
Maar desondanks wel goed met jouw?
kon een poos niet vanwege m'n linker knie.