AndroidHealthClinic

Thirsty for gains | Rob91’s (AKA Herman) ‘powerbuilding’ log

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer je geen lepel hebt, dus maak je een schep van zilverfolie en giet je het naar binnen :o #sohardcore

635B834E-EE6E-4DF7-8D1B-C3388C651588.jpeg

Ook ff beetje op de huid smeren jwz :D

19-9-2018

Gisteren teruggekomen uit Curacao, en man man wat was dit een heerlijke vakantie. Ben niet bepaald uitgerust. Heb bergen beklommen, gewandeld in parken in 35 graden, van een klif af gesprongen waarbij ik mijn kaak heb geblesseerd, etc. Laten we ook de geweldige strandfeesten niet vergeten waarbij ik veel teveel heb gezopen. Niet goed voor de gains, maar het was het waard.

Dan nu de vrij matige leg workout.

Squats
12 x 80kg
10 x 100kg
8 x 120kg

Hierna lichte kramp in hamstrings en liezen, waarschijnlijk stijfheid van die verschrikkelijke vlucht.

RDL
12 x 60kg
10 x 70kg
8 x 80kg

Hier maar bij gehouden. Meer zit er nog niet in. Morgen verwacht ik weer redelijk de oude te zijn.

En voeg me toe aan IG als je wilt, wil wel weten wie jullie zijn.

19-9-2018

Gisteren teruggekomen uit Curacao, en man man wat was dit een heerlijke vakantie. Ben niet bepaald uitgerust. Heb bergen beklommen, gewandeld in parken in 35 graden, van een klif af gesprongen waarbij ik mijn kaak heb geblesseerd, etc. Laten we ook de geweldige strandfeesten niet vergeten waarbij ik veel teveel heb gezopen. Niet goed voor de gains, maar het was het waard.

Dan nu de vrij matige leg workout.

Squats
12 x 80kg
10 x 100kg
8 x 120kg

Hierna lichte kramp in hamstrings en liezen, waarschijnlijk stijfheid van die verschrikkelijke vlucht.

RDL
12 x 60kg
10 x 70kg
8 x 80kg

Hier maar bij gehouden. Meer zit er nog niet in. Morgen verwacht ik weer redelijk de oude te zijn.

En voeg me toe aan IG als je wilt, wil wel weten wie jullie zijn.

respect om meteen na zo'n lange vlucht weer te gaan trainen

Vergeten te loggen.

20-9-2018 | Push day

Bench press
15 x 80kg
12 x 90kg
8 x 100kg
6 x 110kg

Dat lijkt er weer op.

MP
6 x 30kg
6 x 40kg
6 x 50kg

Incline machine press s.s. decline
2 x 8-12 reps @ RPE 8

Skull crushers
3 x 12 @ 20kg

Pushdowns
3 x 12 @ RPE 8

Helaas al het hele weekend ziek gvd. Had nog een pull workout en een leg workout willen doen deze week. Ik hoop dat ik me morgen weer beter voel.

Nice bench! Is je overhead press nou zoveel zwakker of waren je schouders/tri's al op van het benchen?

Nice bench! Is je overhead press nou zoveel zwakker of waren je schouders/tri's al op van het benchen?

Toch wel een stuk zwakker, al weet ik niet wat een goede verhouding zou zijn. Mijn max was een 70kg OHP. Ik doe overigens OHP maar zelden.

• Like
Waarderingen: Pren
Beterschap dikke!

Sterkte ecto!

Griepje?

24-9-2018 | Pull workout

Toch nog een sessie kunnen knallen, want thuis zitten is ook maar niks.

Pendlay rows
3 x 5 @ 80kg

Vrij soepel, zit nog zat rek in.

SLDL
10 x 80kg
8 x 80kg
10 x 60kg

Deze doe ik altijd met een deadstop.

Pulldowns op een machine
3 x 12 @ 50kg

Lat pulldowns
2 x 12 @ weetnietmeer

DB curls
3 setjes van 8-12 reps

Hierna kotsmisselijk dus snel maar naar huis gegaan.

Ik heb mijn schema ietsje aangepast. Voornamelijk omdat het tegenwoordig meer regel dan uitzondering is dat 5-6x per week train. Dan is fullbody niet logisch meer. Ik ben van plan een structuur aan te houden van Pull, Push, Legs, UB, Legs. Met een optie om de UB op te splitsen zodat ik 6 dagen train. Ik zal het schema morgen eens uitwerken.

Hoe gaat het met de slaap Rob, nog steeds op rolletjes? Die mk-677 op welke dosis is die aan te raden voor slaap?

Hoe gaat het met de slaap Rob, nog steeds op rolletjes? Die mk-677 op welke dosis is die aan te raden voor slaap?

Ja gewoon prima! Heb aan 6 uurtjes genoeg. Word wel nog regelmatig wakker midden in de nacht, maar het gaat niet ten koste van mijn energie. Ik neem 25mg in de ochtend. Dat schijnt voor alle positieve effecten de sweet point te zijn.

Hoe lang ben je daar nou al mee bezig dan? Die mk dan.

Merk je nog andere effecten dan betere slaap?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven