rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je geen lepel hebt, dus maak je een schep van zilverfolie en giet je het naar binnen#sohardcore
![]()

de zilverfolie kwam later op de avond ook nog goed van pas #soHerman![]()

19-9-2018
Gisteren teruggekomen uit Curacao, en man man wat was dit een heerlijke vakantie. Ben niet bepaald uitgerust. Heb bergen beklommen, gewandeld in parken in 35 graden, van een klif af gesprongen waarbij ik mijn kaak heb geblesseerd, etc. Laten we ook de geweldige strandfeesten niet vergeten waarbij ik veel teveel heb gezopen. Niet goed voor de gains, maar het was het waard.
Dan nu de vrij matige leg workout.
Squats
12 x 80kg
10 x 100kg
8 x 120kg
Hierna lichte kramp in hamstrings en liezen, waarschijnlijk stijfheid van die verschrikkelijke vlucht.
RDL
12 x 60kg
10 x 70kg
8 x 80kg
Hier maar bij gehouden. Meer zit er nog niet in. Morgen verwacht ik weer redelijk de oude te zijn.
En voeg me toe aan IG als je wilt, wil wel weten wie jullie zijn.
respect om meteen na zo'n lange vlucht weer te gaan trainen
Nice bench! Is je overhead press nou zoveel zwakker of waren je schouders/tri's al op van het benchen?

Hoe gaat het met de slaap Rob, nog steeds op rolletjes? Die mk-677 op welke dosis is die aan te raden voor slaap?