AndroidHealthClinic

Thirsty for gains | Rob91’s (AKA Herman) ‘powerbuilding’ log

• Topic Starter Topic Starter
3-10-2018 | Legs

Squats
1 x 150kg
1 x 170kg
6 x 120kg
6 x 130kg
6 x 120kg

Mwa.. Wel de zwaarste high bar die ik ooit gedaan heb, maar had eigenlijk 180 in mijn hoofd. Misschien ben ik te gierig. Ik heb vorige week maar 1 leg dag gehad en ik was tevens niet in mijn vertrouwde gym.

RDL met dumbbells
3 x 10 @ 30kg (per hand)

Hack squats
3 x 8 @60kg

Kotsmisselijk hierna. Ik zat duidelijk niet goed in mijn vel. Hierna nog wat bicep curls gedaan en naar huis.. Kan niet altijd feest zijn.

1 x 170kg
6 x 120kg
6 x 130kg
6 x 120kg

Ging die 130 niet meer op het einde? :D

Vandaag in het pashokje sweet ass juicy verlichting, dus bij dezen een fysiek update:

2wpl5di.jpg

Op lege maag 89kg.

netjes man!

Armen en schouders sluiten goed aan man! Netjes!

5-10-2018 | Push

Gisteren ook nog een pull workout gedaan, maar vergeten te loggen. f**k it .

Bench press
3 x 12 @ 100kg

Smoothhhh

Incline dumbell press
3 x 10 @ 32kg

Zwaar! Probeerde ook nog 40kg maar dat was een epic fail.

Pushdowns
4 sets

Cable crossover
1 set normaal
1 set meer naar voren
1 set vanuit onder

Overhead rope tricep extensions (heet dat zo? :o)
3 sets

OHP
3 x 50kg
3 x 60kg
3 x 60kg

Calf raises
3 sets tussen de rest door. Ik ga voortaan op 3-4 trainingsdagen kuiten tussendoor gooien.

3x12 @100 is sterk man.

Thanks! Ben ook erg happy met mijn bench.

6-10-2018 | Legs

Squats
3 x 8 @ 120kg

Technisch gezien een VPR, maar vind dit gewicht niet boeiend. Normaal zou ik trouwens starten met deads, maar squats na deadlift is pure hel. Andersom is wel oke.

Deadlift
5 x 2 @ 150kg

Laatste set conventional ipv sumo. Allemaal RPE 8.

Hack squat
3 x 10 @ 50kg

RDL met dumbells
3 x 8 @ 30kg per hand

Leuk geweest zo. Veel volume op leg day is niks voor mij.

Ziet er goed uit Roberto. Schaduw maakt ne foto’s wel moeilijk te beoordelen beter ga je net wat meer naar achter staan imo.

Die bench van jou is wel echt hard man. Deadlift even bij trekken lijkt me. Zou niet moeilijk moeten zijn gezien je kracht op squat. Techniek dingetje ofzo. Lekker door rausen

Ziet er goed uit Roberto. Schaduw maakt ne foto’s wel moeilijk te beoordelen beter ga je net wat meer naar achter staan imo.

Die bench van jou is wel echt hard man. Deadlift even bij trekken lijkt me. Zou niet moeilijk moeten zijn gezien je kracht op squat. Techniek dingetje ofzo. Lekker door rausen

Thank Robbie! Deadlift blijft een issue. Er zit gewoon geen power in die hams en onderrug. Vandaar dat ik ook graag rechtop blijf bij squats en sumo. Maar ik heb hoop.

Dus die goeie M. erector spinae zijn alleen voor de show :)

Maar squats met verticale rug en sumo deadlifts zijn wel beter voor je gezondheid en, niet te vergeten, aesthetics, volgens mijn bescheiden mening.

Dus die goeie M. erector spinae zijn alleen voor de show :)

Maar squats met verticale rug en sumo deadlifts zijn wel beter voor je gezondheid en, niet te vergeten, aesthetics, volgens mijn bescheiden mening.

Ja puur show idd :o Tegenovergestelde met mijn pecs. Die zijn average maar wel sterk.

8-10-2018 | Pull

Deze dag toch wel mijn favoriet, een pull dag. Na een kleine medicijn abuse had ik er geen hoge verwachtingen van, maar het ging heerlijk :o Ik had namelijk een paar valium tabletten gescoord. En die had ik voor het trainen opgevreten met de intentie er een relaxte workout van te maken. Ik was duizelig as f**k en praatte in slow motion denk ik, maar ik had power genoeg.

Pendlay rows
3 x 5 @ 90kg RPE 8

Vid:

Dit is zeker een PR. Ze vlogen werkelijk waar omhoog en ik twijfelde aan het gewicht. Naar horen zeggen is mijn rug mijn beste spiergroep en ik dank dit vrij zeker aan pendlays. Er is geen betere oefening voor je bovenrug en de statische belasting op je onderrug is ook als geen ander.

Pullups (dead hang van 2 sec telkens)
7
7
7

Machine rows lat focus
2 x 10 @ geenidee

Cable rows, upperback focus
2 x 10 @ 54kg

Face pulls ss side raises
3 sets

Barbell shrugs
10 x 150kg
10 x 150kg
10 x 100kg

Bicep curls, meerdere vormen en variaties
5 sets

Tussendoor nog 4 sets standing calf raises kunnen doen. Very nice.

Pendlay ziet er beter uit ook. Mooi!

Lekkere pendlays man, toevallig heb ik gisteren ook de 90 KG gehaald hiermee (niet 3x5 dan maarja). Pendlay row is echt een heerlijke oefening.

Valium is alleen lekker met ritalin:bang:

Terug
Naar boven