Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang ben je daar nou al mee bezig dan? Die mk dan.
Merk je nog andere effecten dan betere slaap?
Ben er zo’n 1,5 maand mee bezig. Vooralsnog merk ik vooral dieper slaap en meer eetlust. De effecten op huid, haar e.d. komen later waarschijnlijk.

Wat is de reden dat je lat pulldown & pull ups als eerste oefeningen doet i.p.v. pendlay rows? Ik zou eerder die pendlay rows als eerste back exercise gebruiken aangezien je hier meer focust op kracht. Die lat pulldown kun je dan beter als 2e/3e back excercise doen voor reps zoals je hem nu doet.
Over een maand wil ik voor een échte PR gaan. Ik denk dat 150kg er wel in moet zitten

11-9-2018
Gisteren in Willemstad Curacao zowaar een workout kunnen doen bij Bob Esprit Gym. Een klein broeierig hok stampvol met de gekste apparaten. Ook vielen de foto’s op van Roelly en Lee Priest die hier getraind hebben. Dumbbells tot 125kg, beesten vermaken zich hier wel.
Bench press
12 x 83kg (?) wareb 45lbs plates
10 x 105kg (?)
15 x 73kg
Lat pulldowns
3 x 8-12 @ rpe 8
Cable rows
3 x 8-12 @ rpe 8
Side raises
3 x 10-12 @ 7kg
Curls
4 x 8-12 @ 25kg
Rope pushdowns
3 x 8-12 @ 50kg
Pec deck
2 x 10 @ 70kg
Hierna meteen het zwembad in gesprongen. Good life.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaloers, wat een leuke vakantie!
Heb je Bob Esprit zelf nog gezien? Vroeger trainde ik wel eens met hem in Scheveningen.
Gefeliciteerd met je pr! Ik wil wel even opmerken dat het op het filmpje lijkt alsof je met armen aan het tillen bent (ik zie een licht gebogen elleboog). Pas daarmee op, want voor je het weet scheur je iets af.
Ik zit verdomde lekker in mijn vel moet ik zeggen. Voelde me goed en sterk in de gym en mentaal 1 bonk focus en motivatie. Trainen is zo heerlijk en ik kan niet op wachten om al mijn PR's te breken dit jaar!
Kont meer naar achteren en rug rechter bij die pendlay imo. Ofwel lijkt het gewoon door de hoek waarin je filmt...
Door die MK?