- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs dat imo echt teveel. Ik zelf doe altijd ditVind je dat extra setje op 50kg bench als warm-up niet wat zonde van de energie?
Persoonlijk zou ik het dan zo aanpakken:
x*20
10*40
8-10*50
werksets op 70
Dat is ook prima, persoonlijke voorkeur vaak. De werkset, daar gaat het om! Pre-fatigue moet je voorkomen.Zelfs dat imo echt teveel. Ik zelf doe altijd dit
3x*x20
3x60
1x80
1x90
werkset
Kan ook iddZelfs dat imo echt teveel. Ik zelf doe altijd dit
3x*x20
3x60
1x80
1x90
werkset
. Ik vind het altijd wel fijn om op lower weights wat meer reps te pakken zodat ik goed warm ben. 60kgx5-8 bijvoorbeeld. Daarna triples of singles.

'Hier hetzelfde plan, maar dan wel voorbereid op 9 uur. Na die cheatmeal en drank van gisteren, loop ik na een fasted training weer goed op schema.Gvd ik wou eens proberen fasted te trainen. Sta ik met m'n goede gedrag om te normale openingstijd bij de gym.. gaan ze pas om 09:00 open gezien het 2e paasdag is.
gvd
Als je last hebt van honger tijdens een cut, probeer dan eens Intermittent Fasting!Heb trouwens toch besloten om m'n calorieen wat te uppen. Wil een beetje richting de 2650-2700 kcal gaan.
Het is wat te hoog en ik ga er inderdaad wat te ver (+500) boven m'n onderhoud mee zitten maar ik merk dat ik echt de hele dag door honger heb.
Als ik dit een half jaar doe en vervolgens wéér moet cutten heb ik permanent een honger-gevoel en daar word ik ook niet gelukkig van.
Liever dan wat te veel vet gains en 2 weken extra cutten aan het eind, dan zit ik tenminste niet constant hongerig te zijn.
Blijf natuurlijk dagelijks kcal/gewicht tracken en als ik merk dat ik écht te snel aankom zal ik wel weer gaan minderen. Verwacht het zelf niet.