Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Hmm, ik weet niet of het gaat helpen! Juist wanneer ik mijn kcal omhoog gooi ervaar ik op die dag juist nog meer honger dan normaal.Heb trouwens toch besloten om m'n calorieen wat te uppen. Wil een beetje richting de 2650-2700 kcal gaan.
Het is wat te hoog en ik ga er inderdaad wat te ver (+500) boven m'n onderhoud mee zitten maar ik merk dat ik echt de hele dag door honger heb.
Als ik dit een half jaar doe en vervolgens wéér moet cutten heb ik permanent een honger-gevoel en daar word ik ook niet gelukkig van.
Liever dan wat te veel vet gains en 2 weken extra cutten aan het eind, dan zit ik tenminste niet constant hongerig te zijn.
Blijf natuurlijk dagelijks kcal/gewicht tracken en als ik merk dat ik écht te snel aankom zal ik wel weer gaan minderen. Verwacht het zelf niet.
Ik merk dat erg goed wanneer ik carbcycle, op de hoge(re) dagen

Zo dat is fucked up! Ik hoop niet dat je een PWO had genomen, want met van die beta-alanine jeuk voor de deur staan is vreselijk..Gvd ik wou eens proberen fasted te trainen. Sta ik met m'n goede gedrag om te normale openingstijd bij de gym.. gaan ze pas om 09:00 open gezien het 2e paasdag is.
gvd

Hahahaha, zo zien ze er gewoon uit