MuscleMeat

Valandinz - Average to Savage 2.0

Heb trouwens toch besloten om m'n calorieen wat te uppen. Wil een beetje richting de 2650-2700 kcal gaan.
Het is wat te hoog en ik ga er inderdaad wat te ver (+500) boven m'n onderhoud mee zitten maar ik merk dat ik echt de hele dag door honger heb.
Als ik dit een half jaar doe en vervolgens wéér moet cutten heb ik permanent een honger-gevoel en daar word ik ook niet gelukkig van.
Liever dan wat te veel vet gains en 2 weken extra cutten aan het eind, dan zit ik tenminste niet constant hongerig te zijn.
Blijf natuurlijk dagelijks kcal/gewicht tracken en als ik merk dat ik écht te snel aankom zal ik wel weer gaan minderen. Verwacht het zelf niet.
Hmm, ik weet niet of het gaat helpen! Juist wanneer ik mijn kcal omhoog gooi ervaar ik op die dag juist nog meer honger dan normaal.

Ik merk dat erg goed wanneer ik carbcycle, op de hoge(re) dagen:o
Gvd ik wou eens proberen fasted te trainen. Sta ik met m'n goede gedrag om te normale openingstijd bij de gym.. gaan ze pas om 09:00 open gezien het 2e paasdag is.
:roflol::roflol::roflol: gvd
Zo dat is fucked up! Ik hoop niet dat je een PWO had genomen, want met van die beta-alanine jeuk voor de deur staan is vreselijk..

• Topic Starter Topic Starter
Als je last hebt van honger tijdens een cut, probeer dan eens Intermittent Fasting!

Wat je ook kan doen is even twee weken op maintenance gaan eten, dan herstelt je metabolisme weer wat en stijgen de hormonen die voor honger regulatie en gewichtsverlies zorgen (leptin en ghrelin).

Ik heb nu honger terwijl ik bulk, haha.
Ik kan helaas niet IF volgen door het probleem dat ik laatst in het metabolisme topic beschreef.
Heb nu een weekje glucosetestjes gedaan, ik heb steeds die hypo's en hypers.
Ik merk dat als ik een 1000+ kcal maaltijd eet ik eerst naar de ~18-20 mmol/l stijg en vervolgens naar 2 á 2.5 mmol/l zak.
Dit heb ik getest met enkelvoudige koolhydraten maar ook complexe koolhydraten met een lage glycemische index.
Eet ik maaltijden van 400-500 kcal per keer, verspreid over de dag dan blijf ik netjes tussen de 4-8 nmol/l..

5x5 op DL :eek:

Niet wat veel volume?

Vind het wel chill om de ene keer wat meer volume te pakken en de andere keer wat hoger in de gewichten te hangen :P
Effectief, wellicht niet optimaal maar we sporten natuurlijk ook omdat het leuk is.

Hmm, ik weet niet of het gaat helpen! Juist wanneer ik mijn kcal omhoog gooi ervaar ik op die dag juist nog meer honger dan normaal.

Ik merk dat erg goed wanneer ik carbcycle, op de hoge(re) dagen:o
Zo dat is fucked up! Ik hoop niet dat je een PWO had genomen, want met van die beta-alanine jeuk voor de deur staan is vreselijk..

We gaan het meemaken haha! Vond ook dat ik niet echt meer gains maakte afgelopen weken.
Kan komen omdat ik zwaarder train en dus meer kcal verbrand dan voorheen. We'll see! Ik blijf alles goed in de gaten houden natuurlijk.

Upperbody A
Last van m'n schouder dus met bench rustig opgebouwd om te zien waar het te veel pijn gaat doen.

Bench Press
1x20x20 KG (Warm-Up
1x12x40 KG (Warm-up)
1x8x50 KG (Warm-Up)
1x5x60 KG
1x5x65 KG
1x5x70 KG
1x5x75 KG
1x5x80 KG
1x5x80 KG (Eindelijk die 80 goed. Volgende sessie weer lager volume)

Bent Over Row

1x12x60 KG
1x12x60 KG
1x12x60 KG

Cable Flyes (Liggend op bankje)
1x12x12,5 KG
1x12x12,5 KG
1x12x12,5 KG

Low Row Machine (Moest ff wachten op lat pull)
1x12x40 KG
1x12x40 KG

Lat Pull-Down
1x8x70 KG
1x8x70 KG
1x8x70 KG

Skull Crushers
1x12x20 KG
1x12x20 KG
1x12x20 KG

Dumbbell Curl

1x12x16 KG
1x12x16 KG
1x12x16 KG

Postworkout Meal (Sla is op, beetje saai maar wel lekker)

42I36mbl.jpg

PSG6313h.jpg

Lekkere bench! En jouw gym is gewoon open? Wtf :eek: :(

Bijzondere maaltijd, maar vast en zeker wel lekker :D

Ik wou dat de gym bij ons open was... Autist als ik ben zit ik er al lekker van te balen dat ik vanmiddag niet naar de gym kan :fire:

Lekkere training trouwens :thumbs:

Valt wel mee toch :P Is gewoon een McWrap
McWRAP CRISPY CHICKEN HONING-MOSTERD | McDonald's
Alleen had ik geen cheddar/sla/tomaat meer in huis dus heb ik hem even kaal gegeten. Vanavond maar weer boodschappen doen.

Daar heb je dan wel weer gelijk in... Misschien ook maar eens een keer gaan maken als de vriezer leeg is en hij weer gevuld is met muscelmeat producten :D Heb mijn vriendin al zo ver dat ze ook muscelmeat producten wil gaan eten :banana:

Vroeg sporten beviel trouwens wel. Normaal sport ik na het werk (18:00-19:00)
Dan ben ik best wel moe van de werkdag en is de gym erg druk..
Overweeg nu om 6:30 wekker te zetten, 7:00 - 8:15 te trainen en dan door te rijden naar werk.
Dan ben ik wat actiever in de ochtend op't werk en hoef ik niet te trainen als ik al uitgeput ben.
Is ook wat handiger qua timing met voeding.

Daar heb je dan wel weer gelijk in... Misschien ook maar eens een keer gaan maken als de vriezer leeg is en hij weer gevuld is met muscelmeat producten :D Heb mijn vriendin al zo ver dat ze ook muscelmeat producten wil gaan eten :banana:

Doen! De Kipschnitzels en kippasteitjes zijn ook écht aan te raden. Beetje snel gegaan deze keer, vrienden over gehad en m'n hele vriezer in 2 weken tijd leeg gegeten :(
Krijg altijd complimentjes over de producten van musclemeat. Van de week weer wat bijvullen. Hype.

Heb je een thuis gym dan? De meeste gyms zijn volgens mij nog niet eens open zo vroeg.

Upperbody A
Last van m'n schouder dus met bench rustig opgebouwd om te zien waar het te veel pijn gaat doen.

Bench Press
1x20x20 KG (Warm-Up
1x12x40 KG (Warm-up)
1x8x50 KG (Warm-Up)
1x5x60 KG
1x5x65 KG
1x5x70 KG
1x5x75 KG
1x5x80 KG
1x5x80 KG (Eindelijk die 80 goed. Volgende sessie weer lager volume)

Bent Over Row

1x12x60 KG
1x12x60 KG
1x12x60 KG

Cable Flyes (Liggend op bankje)
1x12x12,5 KG
1x12x12,5 KG
1x12x12,5 KG

Low Row Machine (Moest ff wachten op lat pull)
1x12x40 KG
1x12x40 KG

Lat Pull-Down
1x8x70 KG
1x8x70 KG
1x8x70 KG

Skull Crushers
1x12x20 KG
1x12x20 KG
1x12x20 KG

Dumbbell Curl

1x12x16 KG
1x12x16 KG
1x12x16 KG

Postworkout Meal (Sla is op, beetje saai maar wel lekker)

42I36mbl.jpg

PSG6313h.jpg
Ben je vergeten die nuggets te bakken..die dingen zijn nog witter dan Michael Jackson

Vroeg sporten beviel trouwens wel. Normaal sport ik na het werk (18:00-19:00)
Dan ben ik best wel moe van de werkdag en is de gym erg druk..
Overweeg nu om 6:30 wekker te zetten, 7:00 - 8:15 te trainen en dan door te rijden naar werk.
Dan ben ik wat actiever in de ochtend op't werk en hoef ik niet te trainen als ik al uitgeput ben.
Is ook wat handiger qua timing met voeding.
Ik deed het ook altijd zo. 6:00 van huis weg en van 7:00-8:00 voor het werk even trainen en dan 8:15 op werk beginnen. Handig en makkelijk.. alleen ontbeet ik dan wel om 5:30.. bakje 1250 kcal uurtje voor het trainen werkte altijd goed .:o

Lekker dat die BP zo goed ging! top training ook weer!

en die wrap met nuggets... :roflol:... de gekste dingen kunnen lekker zijn..
Roggebrood met currysaus of schaslick saus van Remia uit zo een emmertje. :o drool:

Terug
Naar boven