ICBkevin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 364
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Een ub/lb, ppl of fb is superieur voor nattys aangezien je je spieren vaker dan een keer in de week traint. Overigens moet je hoe gevorderder je wordt zo'n berg aan volume wegzetten dat dat niet relaxed is in een training. Daarnaast kan je makkelijker op compounds focussen.
En laten we heel eerlijk zijn, met jouw kracht op de squat en bodyweight lopen je benen niet echt voor. Ze ogen misschien ietwat groter tov. je upperbody. Maar who cares, nu al diesbalansen gaan proberen te corrigeren is onzinnig.
UB/LB split van je ziet er wel decent uit. Twee keer in de week 5x5 deadliften is niet verstandig tho. Dat is veelte veel volume om weg te werken. Al helemaal als je >70% gaat komen. Verder zou ik persoonlijke alle fly varianten in de cable doen.
Ik herken je naam nog. Had jij niet een plaatje van Homer Simpson destijds?
In. Goed cutresultaat ook, ben benieuwd naar de bulk. Inderdaad is ub/lb een wijzere keuze dan een split.
Succes!

Seated Side Lateral Raise
1x6x18 kg
1x8x14 kg
1x8x14 kg
--> Volgende sessie 16 kg
Seated Front Raise
1x8x18 kg
1x8x18 kg
1x8x18 kg
Seated Bent-Over Rear Delt Raise
1x8x14 kg
1x8x14 kg
1x8x14 kg
Dat je trainingen erg zwaar aanvoelen snap ik wel. Je doet ook wel erg veel(11 oefeningen!). Ik zou bijvoorbeeld bovenstaand vervangen voor de overhead press. Die pakt alle 3 de schouderkoppen wel aan. Eventueel de rear delt erin laten voor extra stimulatie. En dan zou ik bij de andere UB dag een side raise doen + een incline bench voor de schouders/bovenkant borst.
Ik zou zelf van de UB dag(die je net poste) alsvolgt invullen: (maar je moet natuurlijk doen waar jij je lekker bij voelt)
- Bench press
- Bent over row
- Overhead Press
- Pull ups
- Cable/Dumbell fly
- Face Pull of andere rear delt oefening
- Skull Crusher
- Barbell Curl

Wel leuk dat je in je andere topic ook even reageert....![]()
Excuses!

Ja, de meesten loggen gewicht per dumbbell, anders heb ik gisteren met 70 kg dumbbells gerowed!Ja, idem voor de hammer curls. Is per enkele dumbbell hoe mensen het normaal loggen?

Ja, de meesten loggen gewicht per dumbbell, anders heb ik gisteren met 70 kg dumbbells gerowed!![]()
haha