- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het kritische punt wbt je rug met squatten? Wellicht kan je een filmpje posten voor feedback, heeft mij in ieder geval veel geholpen.
maandag weer de normale workout.Ben trouwens niet meer single sinds gisteravond, feest.

Heeft nieuwe vriendin... --> Morning sickness??Voedselvergiftiging opgelopen. Geen squats ivm kotsen bij de druk die 't geeft.
Leg press hield ik prima vol. M'n belt voor SQ/DL komt morgen binnen![]()

Gelukkig nu weer wat beter.In het begin dat je buik er rustig tegenaan duwt, vooral omdat je wat blauwe plekken krijgt en dit klote is. En daarna zo strak dat je nog net je buik kan uitzetten in de belt.M'n belt is binnen. Hoe strak moet je zo'n ding zetten? @ProudPizza / @natty87
Standje mijn buik drukt er bij uitvoeren rustig tegen aan of standje geen lucht meer krijgen?
Gelukkig nu weer wat beter.
In het begin dat je buik er rustig tegenaan duwt, vooral omdat je wat blauwe plekken krijgt en dit klote is. En daarna zo strak dat je nog net je buik kan uitzetten in de belt.

Can confirm flauwvallen

Ja dat kan ik ook met een smedium denim jasje aan..
J/k brah mirin vascularity
Zuivel eruit...RIP ik ga zo dus flauwvallen hahah.
Vasculariteit op m'n armen gaat wel lekker. Koud staan er nu 24/7 aders op. Geen idee wat er anders is.
Enkel m'n voeding wat aangepast.