Fitness Seller

Valandinz - Average to Savage 2.0

Een deel van de maandag is weer goed besteed :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
xJQ7ieil.jpg

eJhySwIl.jpg

Ik ben weer mobiel!

Gefeliciteerd en have fun met je nieuwe wagen :driving:

Mooi bakkie hoor:thumbs:

congratz! micraatje is zo gek nog niet he! ;) :D

Aangezien je eerder onderrug klachten heb gehad is het misschien een idee om geen ohp na deadlifts te doen. Maar bijv.

Bench
Rows
OHP
Deadlift

Aangezien je eerder onderrug klachten heb gehad is het misschien een idee om geen ohp na deadlifts te doen. Maar bijv.

Bench
Rows
OHP
Deadlift

Sterke eerste post haha.
Is een idee maar ik doe liever DL’s na m’n bench. Als ik eerst rows en ohp heb gedaan heb ik niet meer de energie om te knallen op de DL.

Nu kun je na je deadlifts niet echt knallen op je ohp en row en je onderrug is vermoeid wat je niet echt wilt als je zwaar gaat op je ohp.

Maar misschien heb jij hier minder last van... Zeker goede eerste post haha als je zo iemand een blessure kunt voorkomen :P

Waardoor vind je dat?
Zelfde prijsklasse, zelfde motor, meer opties..
Ieder z’n ding natuurlijk

Micra nog geen ervaring mee maar met de clio/polo/corsa wel. De polo is gewoon niet vergelijken met die andere twee, zit ook een prijsklasse hoger. Groter, meer comfort, betere opties, betere uitvoeringen etc.

Nu kun je na je deadlifts niet echt knallen op je ohp en row en je onderrug is vermoeid wat je niet echt wilt als je zwaar gaat op je ohp.

Maar misschien heb jij hier minder last van... Zeker goede eerste post haha als je zo iemand een blessure kunt voorkomen :P

Wel het overwegen waard om BP -> OHP -> DL -> BOR te doen trouwens.
Bij OHP pak je je rug niet zó zwaar dat het de DL verpest. Ga er even over nadenken :)

Micra nog geen ervaring mee maar met de clio/polo/corsa wel. De polo is gewoon niet vergelijken met die andere twee, zit ook een prijsklasse hoger. Groter, meer comfort, betere opties, betere uitvoeringen etc.

Ben het er voor een deel wel mee eens. Ik heb de Clio, Fiesta, Polo, Micra en Corsa proef gereden.
Prijsklasse is wel hetzelfde, alleen de opties zijn goedkoper waardoor een Micra full option op 22k uitkomt en een polo full option op 27k uitkomt.

Verder heb je bij de polo wel meer motoren in de aanbieding, de Micra moet het voor nu doen met het clio-motorblokje (90pk). Verwacht is wel dat er een Nismo RS versie uitkomt met het 1.6 220pk blok van Renault.
Ik probeer gewoon mijn eigen auto te verdedigen, haha

Week 2 - Woensdag
Wednesday, 25 April 2018 at 18:31

Bench Press
Set 1: 20 kg × 10 [Warm-up]
Set 2: 40 kg × 6 [Warm-up]
Set 3: 50 kg × 4 [Warm-up]
Set 4: 72,5 kg × 4
Set 5: 72,5 kg × 4
Set 6: 72,5 kg × 4
Set 7: 72,5 kg × 4

Squat
Set 1: 20 kg × 8 [Warm-up]
Set 2: 60 kg × 5 [Warm-up]
Set 3: 80 kg × 5 [Warm-up]
Set 4: 95 kg × 4
Set 5: 90 kg × 4
Set 6: 90 kg × 4
Set 7: 90 kg × 4

Military Press
Set 1: 40 kg × 8
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 40 kg × 8
Set 4: 40 kg × 8

Chin Up
Set 1: 8 reps
Set 2: 8 reps
Set 3: 8 reps
Set 4: 8 reps

Niet heel veel enegie vandaag. Beetje matig.
Bench ga ik wel hard vooruit, merk dat desondanks weinig energie ik veel meer gemak heb.

Squat even kritisch naar kijken, quads e.d. hebben ruim voldoende kracht om veel meer te doen maar rug is een terughoudende factor desondanks een neutrale positie. Wat meer op letten want 110-120 moet er wel inzitten voor reps. Misschien eens een belt aanschaffen

Ondanks de geringe hoeveelheid energie toch geen rare training vind ik hoor.

Maar hé.... Niet te hard je best gaan doen nu hé, dan kan ik je niet meer inhalen :flexgrin:

En over die squat, bij mij heeft verbetering van de techniek (zowel houding als ademhaling) en betere schoenen erg veel opgeleverd. Ik ben natuurlijk geen expert maar misschien dat je daar nog eens een keer kritisch naar kan laten kijken. Enige waar ik momenteel last van heb is vreselijk spierpijn in mijn glutes na het squatten.

Terug
Naar boven