Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lijkt alsof je gewicht naar je tenen shift. Als je dit herkent moet je je beginpositie wat aanpassen en/of de stang dichter bij je houden.
Niet opzij kijken als je roeit (waarom doen mensen dit nog ).
En volgens mij is die belt net een schoenveter zo slap?
Lijkt alsof je gewicht naar je tenen shift. Als je dit herkent moet je je beginpositie wat aanpassen en/of de stang dichter bij je houden.
Niet opzij kijken als je roeit (waarom doen mensen dit nog ).
En volgens mij is die belt net een schoenveter zo slap?
Belt zit inderdaad semi-los. Ben niet helemaal fit, benauwd, en na die kut squat challenge ging ik al helemaal bijna plat :')
Heb hem om gehouden omdat 'ie wel strak genoeg zit om te helpen met m'n rug positie.
Gewicht naar m'n tenen shift herken ik me niet in, maar als ik ff inzoom op m'n voet heb je gelijk. Zal daar op gaan letten.
Opzij kijken, lack of focus, haha. Kon alleen maar baby weights verschuiven vandaag. Ook daar eventjes op letten.
Kleine side note m.b.t. de planning;
Heb sinds ik afgevallen was altijd een beetje last gehad van los vel bij m'n onderbuik.
Merk nu voor het eerst dat het eigenlijk helemaal aan het wegtrekken is.
Denk dat er met ~1-2 weekjes niks meer van over is.
Morgen zit week 4 van de mini-cut er op. Zou dus nog 2 weken te gaan moeten zijn.
Toch besloten om er meer een standaard-cut van te maken. In plaats van nog 2 weken ga ik nog 4 tot 6 weken door. (8-10 week cut totaal dus)
Goede, sterke basis leggen voor volgende bulk. Zoals jullie misschien nog weten was mijn vorige bulk door (ernstige) ziekte grotendeels verkloot.
Dit keer dus een herkansing en door de zomer heen met een klein overschot (+200 kcal) proberen om ~0.15-0.25 kg/week gemiddeld te gainen.
Morgenochtend weer measurement day. Ben benieuwd wat de meting gaat worden.
Om naast alle cijfertjes ook nog wat foto's te plaatsen;
Beide foto's op een rustdag, zonder pomp, in de avond
Ook wel leuk om te vergelijken. Vorig jaar rond deze tijd was ik 69 kilo. (Foto beneden)
Nu 10 kilo zwaarder en ik begin toch redelijk tot hetzelfde vetpercentage te komen
Dus ben wel tevreden. Met al het ziek zijn en gekut vorig jaar dan toch zo'n ~8-9 kilo massa mee kunnen pakken.
Aan de andere kant wel confronterend. Ben nog niet echt tevreden met m'n fysiek. Maar het is een lange weg voor een natty met matige genen. We komen er wel. Betere programmering moet ook goed helpen.
In Juli ben ik ziek geworden en dat heeft tot eind December aangehouden, dus heb eigenlijk een gat gehad van 6 maanden.
In die tijd wel zo veel mogelijk geprobeerd te gainen & trainen, ook wel 3 keer per week wezen sporten als ik terug denk maar heb wegens de ziekte niet intensief kunnen sporten.
Na m'n cut stap ik voor m'n bulk over op een UB/LB split.
Weken per split is nog afhankelijk. Kan er ook voor kiezen om één deel de hele bulk aan te houden en het volgende deel voor een volgende bulk te gebruiken. De nadruk ligt per deel net wat anders.
Is dus eigenlijk gewoon een A/B schema maar dan over lange termijn (Van Eric Helms & Jeff Nippard)
Week 1-12 Lower Body #1
Squat 3x6
Deadlift 3x10
Leg Extension 3x12
Leg Curl 3x12
Hip Abduction 3x16
Abs
Meting day zit er weer op. Ik neem +4% op de berekeningen dus zal nu 12 á 13% zitten
Begon op 83kg op 7-2-2019, nu dus 6 kilo down. FFM en kracht blijft nog goed zitten.
Denk dat ik vanaf deze week niet meer die 1% per week kan aanhouden maar het wat af zal zakken naar 0.5% per week.
Merkte dat ik deze week ook weer veel vet om m'n middel verloren ben. Zoals je ook op die foto van Week 1 vs Week 3 kunt zien, dat is nu nog een stuk minder geworden.
PS. Nu ik 77kg weeg mag ik minder gewicht pakken op de challenge.
57.5 Ik kom je achterna @ProudPizza
In Juli ben ik ziek geworden en dat heeft tot eind December aangehouden, dus heb eigenlijk een gat gehad van 6 maanden.
In die tijd wel zo veel mogelijk geprobeerd te gainen & trainen, ook wel 3 keer per week wezen sporten als ik terug denk maar heb wegens de ziekte niet intensief kunnen sporten.
Na m'n cut stap ik voor m'n bulk over op een UB/LB split.
Weken per split is nog afhankelijk. Kan er ook voor kiezen om één deel de hele bulk aan te houden en het volgende deel voor een volgende bulk te gebruiken. De nadruk ligt per deel net wat anders.
Is dus eigenlijk gewoon een A/B schema maar dan over lange termijn (Van Eric Helms & Jeff Nippard)
Week 1-12 Lower Body #1
Squat 3x6
Deadlift 3x10
Leg Extension 3x12
Leg Curl 3x12
Hip Abduction 3x16
Abs
Klik spoiler voor plaatjes met extra info, dus Rust+RPE
Toelichting van keuzes heb ik niet. Is volgens hen gewoon de meest effectieve manier om een algehele balans van spiergroei te krijgen.
Al blijven schema's een erg individueel iets en kan je het best het aanpassen/op maat maken om je eigen zwaktes te corrigeren.
Klik spoiler voor plaatjes met extra info, dus Rust+RPE
Toelichting van keuzes heb ik niet. Is volgens hen gewoon de meest effectieve manier om een algehele balans van spiergroei te krijgen.
Al blijven schema's een erg individueel iets en kan je het best het aanpassen/op maat maken om je eigen zwaktes te corrigeren.
Verdampt, was bij afwegen maar 4 gram dus had geen zin om 't in te voeren haha.
Is sowieso heel erg low kcal poedersuiker, zou om 1, 2 á 3 kcal gaan. M'n XXL saus neem ik ook nooit mee in de berekeningen.