XXL Nutrition

Valandinz - Average to Savage 2.0

w9yE99Uh.jpg

Ik vind de falafel in ieder geval erg lekker. Wel een unieke smaak dus is wel iets wat je chill vind of niet chill vind.
Zou het zelf een 8.5/10 geven, dus wel echt erg lekker. (Die steak was trouwens nog lekkerder, hnghghghgh)

Niet een duidelijke koriandersmaak hoop ik? Ben van team-geen-koriander.
Thanks voor de snelle review :)

• Topic Starter Topic Starter
@marina1975 Die skyr van Milbona is naast de helft goedkoper en de helft minder suikers dan het A-merk ook nog eens véél lekkerder.
Goede tip!

Weer een meting verder. Nog steeds erg tevreden met de progressie.
Gister ergens wezen lunchen, dus meer zout, verklaart de wat hogere ffm door vochtretentie.

2tH5JNV.png

Merk dat er erg veel vet op m'n onderrug begint te verdwijnen. Beetje lastig om dat te meten maar dat zorgt vooral voor de progressie qua omtrek buik.
Erg blij mee want dat is legit de kutste plek en de voornaamste reden dat ik aan het cutten ben.
Buikje is geen probleem maar als je die peer shape begint te krijgen, god no.

(Dat is ook waarom m'n vetpercentage wel wat hoger ligt. De meetplekken zijn niet de plekken waar ik het meeste vet heb zitten.)

Laatst bewerkt:
Even notitie voor mezelf, na de cut ga ik over op het volgende schema;

Week 1-4
Lower Body #1
Squat 3x6
Deadlift 3x10
Leg Extension 3x12
Leg Curl 3x12
Hip Abduction 3x16
Abs

Upper Body #1
Bench Press 3x5
Lat Pulldown 3x10
Overhead Press 3x10
T-Bar Row 3x12
Dumbbell Flyes - 3x12
Dumbbell Supinated Curl 3x10
Tricep Extension 3x12

Lower Body #2
Deadlift 3x8
Dumbbell Walking Lunge 3x10 (Per been)
Leg Extension 3x15
Leg Curl 3x15
Hip Abduction 3x15
Calf Raise 3x12
Abs

Upper Body #2
Dumbbell Incline Press 3x8
Weighted Chin Ups 3x8
Dips 3x10
Pendlay Row 3x12
Dumbbell lateral raise 3x15
Face Pull 3x15
Hammer Curl 3x8

Week 5-8
Lower Body #1
Deadlift 3x5
Squat 3x12
Leg Press 3x12
Leg Curl 3x15
Calf Raise 3x8
Abs

Upper Body #1
Bench press 3x8
Lateral Pulldown 3x8
Dumbbel seated shoulder press 3x12
Pendlay Row 3x12
Weighted Dip 3x6
Face Pull 3x15
EZ Bar Curl 3x12

Lower Body #2
Squat 3x8
Deadlift 3x12
Leg Curl 3x8
Calf Raise 3x6
Hanging leg raise 3x6
Hip abudction 3x20
abs

Upper Body #2
Military Press 3x6
Neutral-grip pulldown 3x6
Dumbbell Incline press 3x8
Cable seated row 3x8
Cable lateral raise 3x12
Rear delt flyes 3x12
Cable Curl 3x15

& Repeat naar week 1-4

Laatst bewerkt:
Prima schema kwa volume en indeling.
Het enige wat ik niet zou doen is om de vier weken switchen.

Hanteer je ook enige vorm van progressie in je schema?
( gezien je doelen voor dit jaar lijkt het me wel, ben benieuwd! )

Hanteer je ook enige vorm van progressie in je schema?
( gezien je doelen voor dit jaar lijkt het me wel, ben benieuwd! )

Ja ik verhoog volume van week naar week.
Ik doe gewoon progressive overload volgens het boekje. Red ik de aangegeven sets+reps = de week erop hogere load.
Red ik het dan niet, volgende week zelfde gewicht. Red ik het dan wel, volgende week hogere load.
Red ik het dan óók niet dan ga ik huilen en doe ik 10% deload op de volgende week zodat ik met alle sets & reps alsnog op een hoger volume uitkom.

Adhv deze foto is het wat duidelijker;
q74LDkx.png

@ToPs_87 PS.
Als je eenmaal verder bent in je lifting carriere moet je wat meer aan linear periodization gaan doen.
Je kan dan bijvoorbeeld beginnen met 3x8 met RPE van 9, steeds load verhogen, reps verlagen en elke 4e workout een deload day waar je load & reps verlaagd.
5e workout ga je dan weer terug naar 3x8 RPE9 met een hoger gewicht dan voorheen.

Prima schema kwa volume en indeling.
Het enige wat ik niet zou doen is om de vier weken switchen.
Eens. Beter om het elke ~6-8 weken even om te draaien.

@ToPs_87 PS.
Als je eenmaal verder bent in je lifting carriere moet je wat meer aan linear periodization gaan doen.
Je kan dan bijvoorbeeld beginnen met 3x8 met RPE van 9, steeds load verhogen, reps verlagen en elke 4e workout een deload day waar je load & reps verlaagd.
5e workout ga je dan weer terug naar 3x8 RPE9 met een hoger gewicht dan voorheen.

Er zijn natuurlijk verschillende manieren om het aan te pakken. Maar als je in ieder geval een bewezen schema aanhoudt, zowel korte als lange termijn periodization hanteert, dan komt het helemaal goed!

Ziet er goe uit!

Beter om een schema zo lang te draaien tot je vast loop. Wisselen van schema is onnodig.

Weer een weekje verder
Ik merkte dat ik echt helemaal leeg begon te worden, van dag tot dag steeds minder vasculair.
Besloten m'n carbs wat te uppen en dat is terug te zien in m'n gewicht (en veins zijn terug, wiej)
Wel blij met de meting. Had minder verwacht. Merk wel nog steeds dat de zwembandjes snel beginnen te verdwijnen.
Nog steeds geen last van enig krachtverlies, dus kan nog even door met zo diep gaan.

mXQhp81.png

Ben nu 3 weken onderweg, ga nog 3 weken door, dan een weekje op onderhoud en dan clean bulken.
Denk niet dat ik zo droog kom te staan als ik zou willen, alleen gezien ik toch weer ga bulken is het de moeite niet waard om door te cutten, geen toegevoegde waarde.

Laatst bewerkt:
Super lekker bezig man, respect hoor.

Jij gebruikt toch ook de kipsticks van MM in salades? Doe je ze thuis nog in de airfryer/pan of gooi je ze bevroren in een bak om op te eten?

Ga ze morgen proberen :)

Jij gebruikt toch ook de kipsticks van MM in salades? Doe je ze thuis nog in de airfryer/pan of gooi je ze bevroren in een bak om op te eten?

Ga ze morgen proberen :)

Ik heb alle mogelijke combinaties wel gedaan :p gewoon direct uit de vriezer, eerst in de pan, eerst in de oven.
Verschilt een beetje qua knapperigheid, alles is wel goed te doen.

Ik heb alle mogelijke combinaties wel gedaan :p gewoon direct uit de vriezer, eerst in de pan, eerst in de oven.
Verschilt een beetje qua knapperigheid, alles is wel goed te doen.

Voor de eerste keer in de airfryer gedaan en gelijk net eentje geproefd. Was erg lekker met wat ketchup
Zal die van overmorgen eens alleen ontdooid proberen

Terug
Naar boven