MuscleMeat

Valandinz - Average to Savage 2.0

Gefeliciteerd! :hb:

• Topic Starter Topic Starter
W12D4- Average to Savage

Overhead Press
1x20x20 KG
1x8x40 KG
1x3x50 KG
1x3x50 KG
1x3x50 KG
1x3x50 KG
1x3x50 KG

Wide Grip Bench press
1x5x72.5 KG
1x5x72.5 KG
1x5x72.5 KG
1x5x72.5 KG
1x5x72.5 KG

Skull Crushers
1x12x20 KG
1x12x20 KG
1x12x20 KG
1x12x20 KG
1x12x20 KG

W13D1 - Average to Save

Squat
1x10x60 KG
1x8x80 KG
1x3x100 KG
1x2x125 KG - PR
1x2x125 KG - PR

Ik zat te balen van 'Jezus, waarom ben ik zo slap vandaag?'
Kwam er na 2 sets achter dat ik een verkeerde schijf er aan gehangen heb. Geen idee hoe dat moest gebeuren. Ik dacht dus dat ik 107.5 KG aan het squatten was.
Maargoed, PR dus :')

1x2x107.5 KG
1x2x107.5 KG
1x2x107.5 KG

Push Press
1x4x50 KG
1x4x50 KG
1x4x50 KG
1x4x50 KG
1x4x50 KG
1x4x50 KG

Lat Pulldown
1x12x50 KG
1x12x50 KG
1x12x50 KG
1x12x50 KG
1x12x50 KG
1x12x50 KG

15 oktober moeite met 100s en daarnet 125s ff doen zegt ie!? :o
Lekker bezug

Lekker man!

Ik zat te balen van 'Jezus, waarom ben ik zo slap vandaag?'
Kwam er na 2 sets achter dat ik een verkeerde schijf er aan gehangen heb. Geen idee hoe dat moest gebeuren. Ik dacht dus dat ik 107.5 KG aan het squatten was.
Maargoed, PR dus :')

Wel een leuke manier om aan PR's te komen :p

Gewichtsprogressie so far;

tWtpxbF.png

Volgende week een deload week. Dan ga ik op onderhoud, 2600-2800 eten.

Haha ja bizar. Zo zie je maar dat dingen soms toch gewoon tussen je oren zitten.

Ik maakte een vergelijkbare sprong toen ik van platte zolen overging op gewichthefschoenen. Zal ook te maken hebben gehad met psychologische aspect van een stevig fundament, heus niet alleen enkelmobiliteit :)

W13D2 - Average to Save

Deadlift
1x10x60 KG
1x8x100 KG
1x5x120 KG
1x2x147.5 KG
1x2x147.5 KG
1x2x147.5 KG
1x2x147.5 KG

Pendlay Row
1x20x50 KG
1x20x50 KG
1x20x50 KG
1x20x50 KG

Supset met ->

Wide Grip Pull-Up
1x8xBW
1x8xBW
1x8xBW
1x8xBW

Long time no see! Hoe is het hier?

Long time no see! Hoe is het hier?
Ik leef nog ;) Tijdje geen check-ins gedaan hier.

Heb er tussen half 2020 en eind 2022 (Qua sport dan) eigenlijk volledig uitgelegen door medische klachten. Zo'n 100 ziekenhuis bezoeken verder, aankomende weken nog een paar en als het goed is zit ik dan wel weer goed in elkaar.
Ondertussen wel regelmatig (2-3x per week) met lichte volumes gesport om het in ieder geval een beetje te onderhouden.
Die tijd wel goed benut om heel wat carrière doelen te halen, heb daarin inmiddels bijna al m'n doelen wel gehaald, dus dat kan aankomende jaren op een lager pitje gaan staan en heb ik veel tijd voor hobby's en sporten.

Heb de afgelopen paar maanden nSuns (5/3/1) gevolgd om weer wat op kracht te komen.
Nu overgestapt op GZCLP en als ik daar over een half jaartje op vastloop stap ik waarschijnlijk over op een J&T variatie.

Doelen voor dit jaar zijn;

Kracht stats;
Bench press - 130 kg
Squat - 170 kg
Deadlift - 200 kg

Home gym;
Wat nieuwe apparaten. Vooral op zoek naar een cable station en een leg press.

Ga aankomende weken ook weer een beetje op 't forum rond scrollen om te zien hoe 't met alle oude bekenden gaat :)
De gezelligheid hier wel erg gemist.

Welkom terug!!! 💪

Training update;

Xti2aYU.png

Vetpercentage met een korrel zout nemen gezien ik alleen waist/neck/hip meet.
Puur om wat (consistente) aanvulling te hebben op alleen kcal tracken.
Doel is in ieder geval terug te cutten tot de 80-85kg, zal voor juni/juli wel lukken.

Stats na Nsuns 5/3/1;
2sGcs9P.jpg

Inmiddels een paar weken oud gezien ik overgestapt ben op GZCLP.
Werd me met intensiteit toch even te veel doorbijten op nSuns. Zodoende de overstap gemaakt.
Heb de gewichten iets teruggeschroefd en focus me tijdens de cut wat meer op volume met de T2-T3 lifts.

Life update;
Had deze week 't verlossende woord van ziekenhuis verwacht. Ze belde me helaas dat 't lab nog een week extra nodig had voor onderzoek.
Beetje irritant, volgende week dan hopelijk wat nieuws. Aankomende twee weken vakantie, ga de trap, deuren en kozijnen verven en voorderest een beetje chillen en gamen ;)

Laatste projectje op werk voor vakantie ook afgerond, rara waar hebben ze kunstgras :P

BKpQ2vz.png

EkBAPC7.png

Laatst bewerkt:
Sinds vandaag van MyFitnessPal overgestapt op MacroFactor (https://www.strongerbyscience.com/macrofactor/)
Vind MFP steeds gebruiksonvriendelijker worden, dus ga deze even een paar maandjes aankijken.

Hij werkt wel prettig. Hij sync'd met Apple Health, en Apple Health sync'd ook weer met MacroFactor.
Daardoor worden s'ochtends m'n weigh-ins automatisch in MacroFactor verwerkt, waar m'n TDEE weer mee berekend wordt.
Voorheen deed ik dat met een excel (zie bovenstaand), scheelt me weer wat dagelijks invoerwerk.

7Hshk6d.png

(Moet nog m'n bakje kwark loggen voor vanavond ;))

Laatst bewerkt:
Andere uitdaging is dat ik 3 dagen per week vega/vegan probeer te eten.
Dus ben op zoek hoe ik dat goed kan indelen om alsnog tussen de 160-180 gram eiwitten uit te komen.
Lukt al lang wel door gewoon wat eiwitshakes en protein bars er doorheen te gooien, maar gezien m'n dagelijkse calorieën wil ik een alternatief met wat meer volume.
Zal nog een beetje zoeken, passen en meten zijn. Wel beetje confronterend dat ik 't best lastig vind om daar zonder dierlijke bronnen aan te komen.

Qua avond-eten lukt het wel, vaak dingen zoals sambal goreng tempeh ketjap;
PjNKsBS.jpg

Of gerechten met peulvruchten enzo;
bsyinhg.jpg

Tips zijn welkom dus ;)
@Kathlinoo had al 'n goede suggestie voor ontbijt, dus ga die van de week maar eens uitproberen.

Laatst bewerkt:

Gehersenspoeld door collega's. Ben in het dagelijks leven veel met duurzaamheid en circulariteit bezig. (biodiversiteit, energiearmoede, energie/warmtetransitie, zulke thema's) dus na wat jaartjes gaat het vanzelf beïnvloeden..

Zou vlees nooit helemaal los laten, vind 't heerlijk en kan er echt van genieten. Maar vind 't ook niet nodig om elke dag 'n hele kip weg te werken gezien ik zelf geen wedstrijdambities heb en gewoon recreatief sport.
Moeilijkste vind ik om aan de EAA's te komen op vegan dagen zonder (vegan) protein bars en (Soy/Pea/Rice) protein.

Tl;dr - Gewoon wat meer 'balans' in m'n vleesconsumptie.

Laatst bewerkt:
Andere uitdaging is dat ik 3 dagen per week vega/vegan probeer te eten.
Dus ben op zoek hoe ik dat goed kan indelen om alsnog tussen de 160-180 gram eiwitten uit te komen.
Lukt al lang wel door gewoon wat eiwitshakes en protein bars er doorheen te gooien, maar gezien m'n dagelijkse calorieën wil ik een alternatief met wat meer volume.
Zal nog een beetje zoeken, passen en meten zijn. Wel beetje confronterend dat ik 't best lastig vind om daar zonder dierlijke bronnen aan te komen.

Qua avond-eten lukt het wel, vaak dingen zoals sambal goreng tempeh ketjap;
PjNKsBS.jpg

Of gerechten met peulvruchten enzo;
bsyinhg.jpg

Tips zijn welkom dus ;)
@Kathlinoo had al 'n goede suggestie voor ontbijt, dus ga die van de week maar eens uitproberen.
Dat onderste prutje ziet er absoluut smakelijk uit!

Terug
Naar boven