- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

leuke log! leuk je zo te volgen naar je eerste wedstrijd (in dus)
succes in de voorbereidingen en dat er nog maar vele PR's mogen volgen.

Wat is dan de redenering achter het toch neerzetten van twee PR's op de pull-ups? Persoonlijk voel ik de achterkant van mijn schouders bij het doen van pull-ups, heb je daar dan geen last van?

Ik ga je volgen, goede squat en sterke bench heb je!! succes.
en thanks!Ach, zo gek verkeerd is 3 x 3 x 165 toch ook niet. Ik vind die tientjes van je zondag wel erg hoog in rep aantal zitten man, ik snap dat het moeizaam ging.

Daaamn pr regen! Netjes!
(pr is pr, maakt niet uit of het niet bijzonder was)
Zeker. Wat ik vooral ook belangrijk vind nu is dat ik na het testen van me 1rm op sq/be/dl weer progressie blijf boeken. Vrijwel elke keer nadat ik all-time prs heb gezet, ben ik gaan cutten of meer bb achtig gaan trainen. Vaak na een cut ben ik dan ook steeds bb achtig gaan trainen, om telkens weer uit te komen dat ik daar geen voldoening uit haal, en ik telkens weer terug kom op zware gewichten willen tillen. Echt hard bulken en cutten doe ik overigens ook niet meer. Heb ook geen zin om voor de wedstrijd te moeten cutten. Zorg gewoon dat ik niet boven de 92 a 93 bw uitkom voor de wedstrijd. Met het huidige "bulk" tempo van ongeveer 0.5kg bw erbij per maand moet dat ook goed te doen zijn.
Thanks! Al is me totaal natuurlijk het belangrijkste, maar prs=vooruitgang.
Zeker. Wat ik vooral ook belangrijk vind nu is dat ik na het testen van me 1rm op sq/be/dl weer progressie blijf boeken. Vrijwel elke keer nadat ik all-time prs heb gezet, ben ik gaan cutten of meer bb achtig gaan trainen. Vaak na een cut ben ik dan ook steeds bb achtig gaan trainen, om telkens weer uit te komen dat ik daar geen voldoening uit haal, en ik telkens weer terug kom op zware gewichten willen tillen.
Echt hard bulken en cutten doe ik overigens ook niet meer. Heb ook geen zin om voor de wedstrijd te moeten cutten. Zorg gewoon dat ik niet boven de 92 a 93 bw uitkom voor de wedstrijd. Met het huidige "bulk" tempo van ongeveer 0.5kg bw erbij per maand moet dat ook goed te doen zijn.
inderdaad een regen aan PR's, feli daarmee!
klinkt als een goede opzet trouwens...bij je doel blijven (kracht) en niet de cycli bulken/cutten/bb doorzetten maar dit een keer doorbreken.

Prima bezig man.
Ben benieuwd wat je neer gaat zetten.
Lijkt me sowieso gaaf als we in mei in dezelfde klasse uitkomen.
Beetje elkaar scherp houden in de weg daar naartoe.
Al moet ik dan nog wel even gaan cutten tegen die tijd![]()